Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aeroopiset suoritettu, elbow rape vielä illan päätteeksi. Kiikarit edelleen kateissa, mutta alkaa toivo herätä niiden löytymisestä, opinahjoni ohitse pyöräillessäni katselin koulurakennuksia ja totesin etteivät ne herättäneet lainkaan vitutuksen tunteita. Tästä se lähtee.

- - - Updated - - -

Ei tänään, mutta pian!

Terassikammo iski taas. Olin jo ennalta valinnut hyvän terassin juoda jotain virkistävää, mutta kävelin ohi kun olisi pitänyt astua terassille.

IMAG0186.webp
Illan projekti...

Käväsin tossa mäkkärillä hakee pitkästä aikaa pari big mac ateriaa ja jumituin siihe kassalle ku joku tosi nörtin näköinen poika teki tilausta kassalla. Älyttömän hyvännäköinen tyttö kysyy tilauksen päätteksi tuleeko muuta ja poika sanoo ilman muuta kiitos :D Tyttö kattoo poikaa ja kysyy mitä vielä saisi olla(käsitti varmaa sanan "ilman muuta" että poika ottaa jotain vielä LOL) :D poika vaa vielä jatkaa vastauksella että ilman muuta kiitos, jättää tasarahan pöytää, nappaa tarjottimen ja painelee tilauksen kanssa pöytää :D tytön ilme oli kyllä näkemise arvoinen ku suu auki jäi tuijottamaa. Huhhuh mitä sakkia tääl kuopiossa onkaa..

#läsnä
#pyöräilemässä with käteinen
#kondenssi

image.webp

- - - Updated - - -

Terassikammoa ei havaittavissa. Join vissyn jo kotona, siinä käsitöiden ym.lomassa.

Miksei! Olen nimittäin löytänyt täältä hienon paikan nauttia kondensoituneesta tuopista ravitsevaa juomaa, korkeassa ilmanalassa. Kuvaraportti seuraa lähipäivinä.

Huomenta! kymmenen minsan herääminen, ennen kuin voi alottaa duunit.

[video=youtube_share;Jt9O2MAg9mU]http://youtu.be/Jt9O2MAg9mU[/video]
Oon aina pitäny itseäni enemmänkin peppumiehenä, mutta tämä video todisti asian todellisen laidan. Tai sitten ole vaan aivan älyttömän puutteessa.

Senkin juåpot.

Terveydeksi. Suomen parasta.

Vuonna 2012 Mallaskosken Kuohu Amber Lager -olut sijoittui ensimmäiseksi Suomen paras olut -kilpailun enintään 6% lager -oluiden sarjassa

"Minä lennääään, polskiiiin ja uuuiiin,
Sanon sulle kvaak! Ystävälle kvaak! Kvaak sanon teille kaikille!
Ja jos minua huvittaa, lähden merelle tai viiiidakkooon, seikkaileeeemaan!"

Back
Ylös Bottom