Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mittaako se aktiivisuutta ranteen liikkeen kautta? Ne antaa monesti yläkanttiin tulokset.

En usko, että pelkästään sen kautta. Tossa on niin paljon ominaisuuksia ja ne synkataan tietokoneelle. Kaloreitten kulutukset, askeleet, yleinen aktiivisuus, syke, uni jne. :)

Täällähän suorastaan satoi neuvoja, kiitos kaikille. Onni onnettomuudessa ettei ihan lähitulevaisuudessa päätöstä tarvitse tehdä ja painoarvot pyörän hankinnan syyhyn voi muuttua, joten nyt en voi enempääkään spekuloida. Kiire jos tulee hankkia, kyykkyhän on rahallisesti helpompi helpotus tuskaan. Luultavasti asia nousee mieleen seuraavan pidemmän työrupeaman aikana tai jälkeen jolloin myös koeajoja tulee suorittaa.

Reisitatuointeja olen nähnyt kyllä todella vähän. Pohjetatuoinnit ovat sen sijaan lisääntyneet reilusti, vaikka ainahan niitäkin on ollut.

Aamulla 05.50 bussissa istu (kuten aina) sellanen limasen olonen viiksiäijä. Havaijipaita ja Jahti-shortsit, aivan JÄÄTÄVÄ viskibasso.
Tämä tulee mieleen..
http://2.bp.blogspot.com/_Na6HAvxxK...00/magnum-with-hawaiian-shirt-detroit-hat.jpg

Useana aamuna miettinyt että kuka pulsu menee aina bussilla.. Mutta tänään sen jutuista selvis että se on tampereen kaupungilla töissä! Joku syrjäytymispuolen vehjehuoltaja. Tai keittäjä.

Minä en. Saako töihin tulla kuollleena vai onko se jotain työsuojelupykälää vastaan?

Minä en laitellut sumppeja kotona vaan ajattelin ostaa ko. tuotteen käteisellä kahvilasta. Samalla tulee se päivän sosiaalisuuksen kiintiö täytettyä.

Hienoa func! Toimintojen ulkoistus käteisellä on sosiaalisuuden A ja O. Kun käy kotonatissuttelun sijaan käteisvaroin ulosteellä, vissyllä sekä saunakaljalla voi pitää itseään aivan muuna kun peräkammarinpoikana.

Back
Ylös Bottom