80-luvun paras tv-sarja on ehdottomasti Galactica, jos se 80-luvulle pistetään kun tuli myös 70-luvulla jo telkasta.Mikä oli 80-luvun paras tv-sarja?.
Jos tuli mahdollisuus vetää yksi treeni Greenen tai Heathin kanssa, niin kumman kanssa treenaisit mieluiten, ja mitä lihas ryhmää?.
Ensimmäinen ja mikä oli viimeinen VHS tai Betamax elokuva vuokrasit / Ensimmäinen ja mikä oli viimeinen VHS tai Betamax elokuva minkä ostit?.
Hyväksytköisitkö sen, jos joku ulkomainen ammatti Bodari, vaikka esimerkiksi Lee Priest tulisi Pakkikselle saisiko rekistöröityä?.
Lopetatko tai jäätkö koskaan eläkkeelle Pakkiksen hoitamisesta, vai hoidatko sitä niin kaun kuin elämää, voimia, intoa riittää?.
Joutuuko Suomi tulevaisuudessa sotaan, tai hyökkätäänkö Suomeen jostakin suunnalta?.
Kiinostasiko mennä Auswitchia kuvaamaan?.
Tuleeko Hulkki koskaan, sinun Peterin kanssa Wlogiin treenaamaan?.
Innostaisiko vetää Peterin kanssa jalka treeni, jonka vetäisi itse Marko Savolainen?.
Ehdottomasti treenaisin Greenen kanssa ja deltsejä.
En muista mikä oli viimeisin vuokraamani VHS, Beta en koskaan omistanut. Mutta hauskaa muistella miten ärrältä vuokrattiin 30 markan hintaan elokuvia. Sitten aikanaan kun itse olin 10v ja faija jotain 30v, niin kun mietin omaa elämää ja tuota ikää, niin äijät koijaa kaikkea pientä. Siksi nyt naurattaa kun faija kantoi himaan ison laatikollisen VHS-leffoja, en tiedä miten olivat ne puljanneet itelleen, varmaan ostaneet nussittua kamaa. Sama homma kun oltiin jossain saaressa toisen perheen kanssa viikonloppuna telttailemassa ja sitten ihmettelin kun yöllä mentiin kalaan. Kalaa tuli joka helvetin heitolla ja sitten vanhempana tajusin, että lohialtaalla oltiin kalassa :D
Tottahan toki tänne voi rekata kuka vain, mutta nykyään on vaikea päästä rekkaamaan kun bottien estossa on suomenkielisiä kysymyksiä.
Jään eläkkeelle vain jos myyn tämän.
Tuskin Suomi koskaan sotaan joutuu, nykymaailmassa ei länsimaat ihan herkästi isoon sotaan lähde, Lähi-Idässä ne sodat käydään kun niillä apinoilla ei ole muutakaan tekemistä.
Auswitch kiinnostais kovasti.
Tuskin Utti meidän kanssa tulee bodaamaan kun sillä on ihan omat jutut.
Ei kiinnosta Maken treenit, ellei ite vedä sitten mukana yhtä kovaa ja meidän extroilla.
Hoyan filttereitä suosin, löytyy myös IR-filsu. Mulla on 2xND8, 1Xnd4, 1xIR ja 1xND400, jolla sitten saa himmennettyä aukkotolkulla. 85mm on Nikonin G-lasi, joka on aikas laadukas, muut lasit on G-laseja kanssa, 24-70/2.8 ja 14-24/2.8.Mikelle kanssa muutama kyssäri, piti jo esittää aikaisemmin mutta unohtui. Tuossa kuvatessasi Bullia mainoksiin mainitsit, että käytössä oli ND8 ja ND4 filtterit. Kenen valmistamia filttereitä suosit? Oletko paljonkin kikkailut filttereillä ja omistatko esim. 10 aukkoa pimentäviä filttereitä tai kiinnostaako sinua edes tuollainen kikkailu? 85mm objektiivi oli oletettavasti Nikonin 1.4 vai onko käytössä jonkun muun valmistajan 85mm? Kiinnostaisiko sinua listata mitä objektiiveja omistat ja keräiletkö esim. vanhoja tai harvinaisempia laseja?
Rinnalle supersarjana tankopunnerrus sekä ristikkäistaljassa supistukset. Muutamat pudotukset extrana sitten tankoliikkeissä. Käsille volyymia, 4 ojentajaliiketta + 4 hauisliikettä vuorotellen.Haluaisin myös kysyä, että millaisilla harjoituksilla kasvattaisit rintaa&käsiä.
- - - Updated - - -
Tulee kyllä kaikkee kivaa.Eli vielä se itse kysymys; mikä on Team M&M:n tilanne, oletteko paljon yhteyksissä Nyyssölän kanssa ja tuleekohan vielä jatkossa paljon podcasteja, gymlogeja jne?

lauantai.. Mike muistaa, jos muistaa