Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

että puhutaan jostain ihmeen korvaushoidosta

Kieltämättä en myöskään tajua, miksi asioista ei voi puhua niiden oikeilla nimillä, etenkin jos on asemassa jossa henkilöt saattaa ottaa vaikutteita. Korvaushoidossahan on nimittäin ainoastaan henkilöt, joilla on luonnollinen testotuotanto omaan ikäryhmään verrattuna alentunut pysyvästi sairauden tai vamman johdosta. Lisäksi arvoja tarkaillaan ja ne pidetään ikään nähden viitearvoissa, esim. jonkun 80-vuotiaan kivekset menettäneen papparaisen tasoja ei yritetä nostaa korvaushoidolla samalle tasolle mitä ne on 18-vuotiailla.

Itselääkintä tai roinaus, ihan sama, sillä ei ole mitään tekemistä korvaushoidon kanssa.

Oon skeptinen muuten tosta jonkun viestistä, missä sanottiin että Hulkille oli tarjottu testoreseptiä kun tasot tippu dieetillä tjsp. Esim. syöpää sairastavilla on testot hoitojen aikana ja jälkeen nollissa kuukausia, eipä niillekään ikinä mitään reseptejä kirjoitella, koska tuotanto on vaan alentunut tilapäisesti.

Kohta nelikymppinen(?) äijä osoittaa mieltään kun häntä käsittelevässä foorumiketjussa puhutaan tylsistä asioista sen hauiskuvien ihastelun tai lempivärin kysymisen sijasta.. :) Sillälailla, jatka samaan malliin vaan!

Kohta nelikymppinen(?) äijä osoittaa mieltään kun häntä käsittelevässä foorumiketjussa puhutaan tylsistä asioista sen hauiskuvien ihastelun tai lempivärin kysymisen sijasta.. :) Sillälailla, jatka samaan malliin vaan!

Eihän sun pitänyt enään laittaa viestiä? :D

Tylsää? Palataas ketjun aikasempaan funktioon siis.

-Ensimmäinen auto jonka omistit?
-Pyritkö pitämään tietoisesti ruokailu välin vakiona? (2-3h)
-Meneekö hiilaria reenin ohessa "dietillä"?
-Heikoin lihasryhmäsi tällä hetkellä?
-Seuraava ulkomaanmatka?
-Onko penkin sarjapainot kohonneet viimeisen vuoden aikana? Vai saatu mind-muscle connectionia ja sitä kautta kasvu ärsykettä?
-Oletko kokeillut/onko mielessä käynyt kokeilla mitään "extreme" juttuja? (kiipeily, laskuvarjohypyt, liitovarjoilu, sukeltaminen syvällä, alamäki pyöräily etc..)
-Onko Touaregia yhtään ikävä?
-Mikä on suurin motivaattorisi treeneihin?
-Tilaatko pavut vielä tuoreina?
-Sijoitatko/ kiinnostaisiko sijoittaminen?
-Ajattelitko hommata koiria lisää?

Kyllä se sut sai ainakin postaamaan jotain tähän ketjuun että siinä mielessä onnistunut provo :D

:offtopic:Pakkiksen "nykymenoa mukaillen". En jaksa nyt lukea edellisiä posteja, vaan kysyn Mikeltä. Voit vastata mitä vaan, minä en siitä välitä, kun minulla on oikeus omaan mielipiteeseeni.

..Oletko joskus ajatellut "korvaushoitoa", jos omat testot alenee, vaikkapa dieetin seurauksena tai muuten?
Ja kyllä: Tämä oli sarkasmia niille vatipäille, jotka tätä ketjua spämmäävät puoleen tai toiseen.
Aivan saatanan ärsyttävää, kun ei osata lukea, tai ei tajuta lukemaansa. Jatkakaa toki...

On topic:

Pystyykö pakkikselle ostamaan omia mainoksia/bannereita? Vai tulevatko kaikki mainokset ulkopuolisen toimittajan kautta könttänä?

Mun mielestä tää on viihdyttävintä pitkään aikaan! Todellakin toivon että tämä keskustelu ei jää tähän. Käyn illalla hakemassa muutaman oluen kaupasta, laitan ribsit uuniin ja refreshaan sivua. :hyvä:

Onko täällä ihan vakavissaan vedetty jo ajatelkaa lapsia- kortti pöytään. Siinä vaiheessa, jos internetpersoonan esimerkistä alkaa tökkimään itseään neulalla miettimättä sen tarkemmin on varmaan kasvatus mennyt muutenkin hieman vituiksi jossain vaiheessa jos ei ole oppinut ajattelemaan omilla aivoillaan.

Mun mielestä tää on viihdyttävintä pitkään aikaan! Todellakin toivon että tämä keskustelu ei jää tähän. Käyn illalla hakemassa muutaman oluen kaupasta, laitan ribsit uuniin ja refreshaan sivua. :hyvä:

hyvä idea! mitäs muuta tekemistä sitä perjantai iltana oiskaan...

Ei tarvii ees lapsikorttia vetää esiin kun täällä jo parikymppiset kollit kyselee "miten pääsis korvaushoitoon ja jos sen sais tosta vaa nii heti laittasin saleen päälle". JA luultavasti aika monella se tarkoittais vaan sitä reseptillä turvattua pohjatasoa, jonka päälle ois kiva sitten setitellä tasaisin väliajoin päälle reilusti extraa ilman pelkoa että tarviis sen jälkeen kärsiä nollatestoista ja korkeista estroista. Tai sitten hönkisi sen 200 mg viikkoon koko ajan. :D

Ps. Reippaat testosteronitasot tietääkseni nostaa esim. serotoniini- ja dopamiini-välittäjäaineiden määrää keskushermostossa, samoista aineistahan on kyse monien huumausaineiden ja masennuslääkkeiden suhteen. Kummasti siinä on eri tavalla testomälli päällä hilpeyttä ja motivaatiota elää ja tehdä. Koko ajan naurattaa ja vastoinkäymiset ei tunnu missään. Että siinä mielessä steroidit/huumausaineet -raja on ehkä osittain hieman veteen piirretty. Steroideista voisi mielestäni helposti puhua mietoina depot-huumeina. No mutta. Potate potato.

Ihmetyttää lähinnä, mut edelleen, turhasta jätkästä ei jaksais kukaan puhua mitään. Eli WIN.

Tähän jatkokysymys, eli tunnetko olevasi idoli?
Seuraava kysymys: Oletko miettinyt tilannetta, että joutuisit pidättelemään sanomisiasi?
Lähinnä siis kun, suuren suosion mukana tulee suuri vastuu. :) (vai mitä ne noissa sankarielokuvissa aina sille sankarille höpäjää).

Ja itse siis tykkään kun joku sanookin mitä itse ajattelee eikä toimi niinkuin lampaat jonossa. (tietty koska itse edustanen hiukka sitä lammas puolta)

-Ensimmäinen auto jonka omistit? - Toyota Carina
-Pyritkö pitämään tietoisesti ruokailu välin vakiona? (2-3h) - Pyrin pitämään kun treenit säännöllistää aika hyvin päiviä.
-Meneekö hiilaria reenin ohessa "dietillä"? - Ei mene.
-Heikoin lihasryhmäsi tällä hetkellä? - Olkapäät.
-Seuraava ulkomaanmatka? - Nordkapp ens viikolla.
-Onko penkin sarjapainot kohonneet viimeisen vuoden aikana? Vai saatu mind-muscle connectionia ja sitä kautta kasvu ärsykettä? - En ole nostanut penkkipainoja, vaan keskittynyt enemmän lihaksen tappamiseen.
-Oletko kokeillut/onko mielessä käynyt kokeilla mitään "extreme" juttuja? (kiipeily, laskuvarjohypyt, liitovarjoilu, sukeltaminen syvällä, alamäki pyöräily etc..) - Ei lämmitä mieltä noi lajit.
-Onko Touaregia yhtään ikävä? - Ei nyt, mutta kun tulee lunta, manaan itseni alimpaan helvettiin.
-Mikä on suurin motivaattorisi treeneihin? - Kuosiin pääseminen.
-Tilaatko pavut vielä tuoreina? - Tilaan.
-Sijoitatko/ kiinnostaisiko sijoittaminen? - Ei kiinnosta, en sijoita, pitäis tosin.
-Ajattelitko hommata koiria lisää? - Tuskin.

Pystyykö pakkikselle ostamaan omia mainoksia/bannereita? Vai tulevatko kaikki mainokset ulkopuolisen toimittajan kautta könttänä?
Pystyy ostamaan tuon 468x60px bannerin sekä etusivun uutisia.

Tähän jatkokysymys, eli tunnetko olevasi idoli?
Seuraava kysymys: Oletko miettinyt tilannetta, että joutuisit pidättelemään sanomisiasi?
Lähinnä siis kun, suuren suosion mukana tulee suuri vastuu. :) (vai mitä ne noissa sankarielokuvissa aina sille sankarille höpäjää).
En tunne olevani idoli kellekään.
Olen joutunut monasti täälläkin passaamaan sanomisiani.

Muutamia kyssäreitä Mikelle?

Mikä oli 80-luvun paras tv-sarja?.
Jos tuli mahdollisuus vetää yksi treeni Greenen tai Heathin kanssa, niin kumman kanssa treenaisit mieluiten, ja mitä lihas ryhmää?.
Ensimmäinen ja mikä oli viimeinen VHS tai Betamax elokuva vuokrasit / Ensimmäinen ja mikä oli viimeinen VHS tai Betamax elokuva minkä ostit?.
Hyväksytköisitkö sen, jos joku ulkomainen ammatti Bodari, vaikka esimerkiksi Lee Priest tulisi Pakkikselle saisiko rekistöröityä?.
Lopetatko tai jäätkö koskaan eläkkeelle Pakkiksen hoitamisesta, vai hoidatko sitä niin kaun kuin elämää, voimia, intoa riittää?.
Joutuuko Suomi tulevaisuudessa sotaan, tai hyökkätäänkö Suomeen jostakin suunnalta?.
Kiinostasiko mennä Auswitchia kuvaamaan?.
Tuleeko Hulkki koskaan, sinun Peterin kanssa Wlogiin treenaamaan?.
Innostaisiko vetää Peterin kanssa jalka treeni, jonka vetäisi itse Marko Savolainen?.

Vaikka pidättäydyn poissa näistä keskusteluista, niin nyt on pakko sanoa, että minulta Mike saa suuren arvostuksen rehellisyydestä! En kaikesta ole herran kanssa samaa mieltä ja mm. Xbox Onen ja Master Chief Collectionin ostamatta jättäminen on rikollista, mutta väliäkö sillä jos kaveri on rehellinen ja sanoo asiat miten ne on. Mike ei lähtenyt kusettamaan ketään väittämällä kasvavansa kaurapuurolla vaan sanoi asian niinkuin se on. Ja hänellä on asiasta omaa kokemusta, vaikka täällä osa yrittää vääntää asiaa vaikka miten ja vetää lääkäreitä ja korvaushoito vs. roinaus keskustelua.

Kerronpa tässä vähän lääkäreistä ja heidän hormoni tietämyksestään. Sairastuin tässä syöpään ja hoitoihin olisi kuulunut myös lääkevalmisteet, joita käytetään mm. steroidien kanssa. Yksinään nämä lääkkeet sotkevat oman hormoni toiminnan ja tasapainon ja siitä ei seuraa mitään hyvää. Kyseltyäni lääkäreiltä asiasta sain lähetteen psykologille, eli olin siis hullu kun edes kyselin mitään. Sitten sain vielä haukut, että paino oli hoitojen aikana noussut ja pitäisi lopettaa sali kun lihakset on pahasta ja harrastaa kävelyä. En siinä viitsinyt enää sanoa, että samaan aikaan kirjoitatte lääkettä, jonka takia en jaksa tehdä mitään, mulkku ei seiso ja muutun läskiksi sohvaperunaksi. Jätinpä sanomatta. Näillä lääkäreillä ei ollut mitään hajua miten hormoni toiminta vaikuttaa tai sitä ei pidetty tärkeänä elämänlaatuun vaikuttavana tekijänä, vaikka sanoit mitä. Mieliala lääkkeeseen sain reseptin pyytämättä ja jopa kannustusta käyttämään sitä. Eipä kiinnostanut käyttää, menin nostamaan painoja ja samalla mielialaa.

Ajan takaa sitä, että Mikellä voi olla yhtä hyvä, ellei parempi tietämys korvaushoidoista ja toisaalta teston alhaisista tasoista kuin suurimmalla osalla lääkäreistä. Hän tietää mitä alhaiset tasot saavat aikaiseksi. Miksi hän ei voi sanoa, että käyttää "korvaushoitoa", vaikka se onkin oman käden kautta otettua? Mike taisi jopa sanoa, että tasot ovat viitearvoissa, eli kysessä on korvaushoito, kun ei niitä tasoja nosteta pilviin. Mutta selvästi mielipide on, että ensin pitäisi kärsiä useampi vuosi oireista, mennä lääkärille joka hyvässä lykyssä tajuaa oireiden johtuvan alhaisista testo tasoista ja vasta sen jälkeen voi sanoa ottavansa korvaushoitoa? Mike ei kuitenkaan ketään "nuorta fanipoikaa" ole kehottanut "korvaushoitoon". Hän seuraa tasoja ja on perillä, miten ne vaikuttavat kehoon. Hän sanoi, että kannattaa ensin ottaa selville mitä ne omat tasot on ennenkuin tekee mitään. Mutta nämä viestit taisivat jäädä huomaamatta. Ja kannattaa ottaa selvää, mitä niistä alhaisista tasoista seuraa. No jos tykkää vetää kännit ja kehua kaverille kuinka sitä joskus oltiin nuorena kovia kolleja, niin ei ne oireet varmaan sitten kiinnosta. Jopa tapauksessa kiitos Mikelle rehellisyydestä ja asiasta puhumisesta suorin sanoin!

Mikelle kanssa muutama kyssäri, piti jo esittää aikaisemmin mutta unohtui. Tuossa kuvatessasi Bullia mainoksiin mainitsit, että käytössä oli ND8 ja ND4 filtterit. Kenen valmistamia filttereitä suosit? Oletko paljonkin kikkailut filttereillä ja omistatko esim. 10 aukkoa pimentäviä filttereitä tai kiinnostaako sinua edes tuollainen kikkailu? 85mm objektiivi oli oletettavasti Nikonin 1.4 vai onko käytössä jonkun muun valmistajan 85mm? Kiinnostaisiko sinua listata mitä objektiiveja omistat ja keräiletkö esim. vanhoja tai harvinaisempia laseja?

Tervehdys Mike.

En ymmärrä kritisointia mitä sinua vastaan on kirjoitettu. Minusta on hienoa, että olet lääkityksen myötä voinut paremmin. Näytät myös paremmalta, kuin aikoihin.
Toivon, että sinulta ja peteriltä tulee videoita aiempaan tahtiin. Kaikkea hyvää teille molemmille!

Olen itsekin aiemman pakkotoistolla kirjoittaneen kaverin tapaan kehitysvammainen.

Haluaisin myös kysyä, että millaisilla harjoituksilla kasvattaisit rintaa&käsiä.

Kaikkea hyvää siihen suuntaan.

Kyllä lääkärit tietää todella hyvin mitä matalat testot aiheuttaa. Homman nimi on vain se, että yhteiskunnassamme testosteroni rinnastetaan sovinismiin, väkivaltaan ja fasismiin ja maskuliinisia ominaisuuksia yritetään sen takia karsia keinolla millä hyvänsä. Testosteroni aiheuttaa myös yhteiskunnallisella tasolla kriittisyyttä, itsenäistä ajattelua ja jopa kapinointia. Parempi että kaikista miehistä tulee kilttejä veronmaksajalampaita jotka sulattavat kaiken mahdollisen paskan mukisematta. Eikös vapaan teston viitearvohaarukkakin ole jotain luokkaa 4-45 kun jollain esim. kilpirauhashormonilla taas luokkaa 4,500-4,505.

Antakaa nyt miehen elää niin kuin itse itselleen parhaaksi näkee. Elämä on ainutlaatuinen kokemus ja siitä tulisi jokaisen nauttia niin kauan kuin mahdollista. Jos Mike kokee, että korvaushoito parantaa hänen elämänlaatuaan, niin miksi sitä ei hänelle suotaisi. Jokainen tekee omat ratkaisut ja siinä ei pitäisi kellään olla nokan koputtamista.

Itse olen aina ollut natikka ja tulen näillä näkymin aina olemaan. Silti en tuomitse Mikeä hänen tekemisistään elämässä, koska lopulta mua ei kiinnosta sitten vittuakaan mitä valintoja hän tekee. Samalla tiedän, ettei Mikeä kiinnosta mun ratkaisut paskaakaan - ja niinhän sen kuuluu mennäkin. Minä esitän täällä kysymyksen hänelle, hän vastaa, ja that's it.

Olen tullut palstalle kysymään Mikeltä kysymyksiä ja saamaan niihin vastauksia, oli hänellä sitten 18% rasvat, testoleuka tai löysä muna - ihan vitun sama. Eli vielä se itse kysymys; mikä on Team M&M:n tilanne, oletteko paljon yhteyksissä Nyyssölän kanssa ja tuleekohan vielä jatkossa paljon podcasteja, gymlogeja jne?

Back
Ylös Bottom