Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Entäs jos takaboksissa onkin Pernoo!? Sidottuna.

- - - Updated - - -

Ja Eventalta lainattu ...

I wish. Suomeksi, olisinki.

Oho, lipsahtiko. Ei, pysyn jämynä. Aina seisoo.

NAKKERIT!

Hello folks! Hottis päivä lomailla. Kävin yyteris makoilees, grillaas ojentajia ja heittääs talviturkin. Ja voin hyvin mielin sanoo, etten sittenkään heitä toivoa suomalaisiin nuoriin mirkkuihin. En kaikki olekaan valaita ja siideripöhöjä. Varsin hyväkuntosta porukkaa! En siis tietenkään tuijottanut, mut katsoin etten kävele yli:o

Onko Santsi ja Irma ja Minä ja ketäs muita tyttöjä meitä oli? (Sniffari ei käsittääkseni ole läsnä) Valmiina, kun perjantaina, alkaa peellä, loppuu aalla.

TÄNÄÄNhä me tänne tultii. Huomenna mennää pois eli tuu seuraks vaa :D

Santsia eikä Sniffaria ole vielä näkynyt.

Se toikin Dindyn! :dance:

Mä ei tienny et piti Sniffari kaapata mukaa :D

Enhä minä ny tänään. Huomenna vasta on hieno olla pohojammaalla. Ja lavvantaina soi murheellisten laulujen maa.

Sitä vain poika sheikkaa sisällä, vaikka ulkona on parhaita kesiä miesmuistiin. Pitiki muuttaa tänne korpeen, kun kaupunkiinkin on matkaa ainakin 600m. Näillä vänkäsäärillä sellasia kävellä. Jos olis ratikka, niin en varmasti menis silläkään. Perkeleitä net vehkeet. Taidanpa yllättää itseni ja jatkan istumista. Tietääpä etelän hetelmät mikä on lapin pojalla leviä ku nähhään.

Toisinaan sitä miettii, että piru kun saisi kaiken sen töihin käytetyn energian kanavoitua edes osaltaan kotitöihin. Meni vahingossa ylitöitä tänään(kin), mutta nyt on kiinnostuskiikarit imuroimiseen.

Toisinaan sitä miettii, että piru kun saisi kaiken sen töihin käytetyn energian kanavoitua edes osaltaan kotitöihin. Meni vahingossa ylitöitä tänään(kin), mutta nyt on kiinnostuskiikarit imuroimiseen.

Miehä kuule justiinsa imuroin! Eiköhän se riitä, että yks mies päivässä imuroi.

Nyt on ärsytys. Aurinko meni pilveen joten vois olla hyvällä mäihällä viiliämpi kasata tuo kapistus. Mutta kö. Minä en jaksa nostaa niitä pakaaseja autosta! Olen heikko! Yritin, mutta totesin että huonosti käy. Onneksi täälä on naapuritki tuttuja, jos vaikka rouva tai herra Alakerta auttais. Hömh.

Punakaali on niin hyvää! :kuola:

No niin. Sain tällaisen.

image.webp

Kaira jätti kasaamisen suosiolla hamaan tulevaisuuteen. Kattotaa maanantaina ku tornituuletin tulee. Sit voi istuu tuulettimen edessä kiroilemassa. Ja minä käytän todellakin vaan tavallisia työkaluja. Kaiken maailman pörpörit jätän nössöille. Höhö. Mutta nyt Clint Eastwood, Armoton ja ihan vähä namuja.

Back
Ylös Bottom