Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ole vielä etes alkanut, mutta nyt niiden eggshell-taulukoiden pariin.. Tuo aamu näköjään livahti läpi käsien ilmoittamatta. Täysi palkka silti maksetaan, sehän on selvä.

Raportti tulee olemaan mallia loppu- onely.

Tiesitekkö, että jos persiiseen (miehen) suihkutteloo vettä tarpeeksi kovalla paineella, se stimuloi prostataa.

Voi lentää siemen.

Tai kusi.

T. Sniffari, 0 op lääketieteestä.

Oho. Nyt tuleekin vahin-gossa väliraportti, toistaiseksi onely. Metoideissani tuntuisi olevan nyt rutosti hinkattavaa, sillä en löytänyt vielä Johnyä, vaan irtakkin. Vahin-gossa. Jatkan sörtsiä.

Nyt tulee raporttia, ootteko kuntit huomannu kuinka typeriltä Ankkalinnan asukkien nimet kuulostaa jos ne sanoo järjestyksessä sukunimi etunimi?

Kuvitellaan vaikka että Übersturmmeister Sisu pitää nimenhuutoa:
Hiiri, Mikki?
Paikalla poliisimestari.
Hopo, Hessu?
joo, höhöhö
Ankka, Aku
-paikalla vaikka pitäs olla jynssäämässä niitä vitun lantteja

-Ankka Hupu?
-J
Ankka, Tupu?
-O
-Ankka, Lupu?
-O

Hanhi, Hannu?
-mistä saa piirakkaa?

etc...

Entäs jos takaboksissa onkin Pernoo!? Sidottuna.

- - - Updated - - -

Ja Eventalta lainattu ...

Ei mullakaa. Ei mualla ainaskaa olisi mitään ideaa miten mä lähtisin etsimään fakebookista imistä jonka nimeä en tiedä.

No ei se stalkkaaminen nyt ala feisbuukista sentään. Ihan rehellisesti menen ikkunan takaa ensin kurkkimaan.

Kauhee kiire oli tulla Ääsjoeltakin takasin tähän koneelle. Kun vahingossa väärän henkilön jäljille lähdin. Voimakkaan hajun perässä. Ja nenämakeisten.

Mikä oli niin voimakas haju Ääsjoella?

Minulla on nyt ollut 45min vapaata viikonloppua. Santsia eikä Sniffaria ole vielä näkynyt.

Mikä oli niin voimakas haju Ääsjoella?

No jotenkin sekoitin mielessäni reilulla varvasvälihiellä kyllästettyjen nahkaisten retkiluistimien tuoksun hajuun, joka juonsikin juurensa ilmeisesti noin viikosta kahteen vanhan takasämpylän voiteluun käytetyn MUNAisen sudin varresta. Kas kun siinä pensselin varressa oli jäämiä nenämakeisista. Puoliksi syötyjä, semmosia kuivuneita kokkareita siinä oli. Pthyi. En kyllä kerennyt näkemään kenen pensseli se oli, mutta ilmeisesti ei ainakaan Johnyn.

Mä elän nyt toivossa että se setämies sieltä ite kömpii takasin linjoille kun siltä tuntuu. Mä taidan valmistautua nyt kotio lähtöön. Nypytys on taas melko voimakasta, kun internet imas multa kaikki työtunnit iltapäivästä.

Huomenna mä laitan kaikki kuntoon jumalauta. Niinku tää sanois tää yks.

Back
Ylös Bottom