Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No sano sano. Kyllä mä aavistuksen kuitenkin petyin, kun huomasin Irman kommentoineen tänne, ja luulin hänen olevan alasti, eli paljaspinppisiltään. Mutta sehän tulikin tänne kiroamaan, kuten vain tarinoiden vanhat merimiehet vain osaavat. Ja Ääsjoen Irma.

En ole alasti. Kohta olen suihkunraikkaasti. Joten voitte laskea minut mukaan tähän teidän pieneen naturistiryhmään.

Mutta mitä kiroamiseen tulee niin:

image.webp

- - - Updated - - -

Irma on varmaan taas leiponu.

Ei oo kerinny mitää leipomishommia, ku moon ollu rannalla!

Tää on just kato nimenomaan sitä aivotyöskentelyn polttoainetta. Kohta lähtee sellaiset analyysit ettei aamulla ymmärrä miten fiksuja on kirjottanu!
Työmetodina 15 pulloa Garagea ja nauhuri?
Selväksikirjoitus sitten huomenna.

Mä en viitti kaveripariskunnan luona paljaskikkelöidä. Jos olisin kotona niin todnäk olisin "paljaana".

Olettehan muistaneet tehdä kotiläksynne?

Mä en oo tehny! Olen hukannut sen vihkosen, mihin merkkasin läksyt. Tai oikeastaan koira söi sen. Se söi sen vihkon ja lihaa, mutta ulkona se varmaan söi ihmispaskaa kun se aina syö sitä jos se sattuu semmoista löytämään. Se on ku alennuskahvia eläkeläisille, sitä on jumalauta saatava. Ja sit kävi näin:

kakka.webp

Että saisinko uudestaan ne läksyt?

Tosta futherin koiran paskasta tuli mieleen juttu joka kyllä valvottaa öisin. Eli minkä takia esim lokin paska on valkoista? Joku perus kalalokki syö kaloja, matoja, hyönteisiä yms. eli ihan samaa kun mäkin mutta senpä paska onkin valkoista..:o

futterilla ihan tuttu näky. Ei kannata rempata släbärit jalassa...

- - - Updated - - -

Ai tsiisus, futterin jutusta tuli mieleen että kerran koira repi roskapussin ja söi sieltä lasten vaipan sisällön. Oli jytyä kamaa joten se alkoi voimaan pahoin. Toki se tuli saaliinsa yrjöämään jalkoihini. Tajusin kyllä mistä on kyse joten yrjösin koiran jalkoihin takaisin. Koirat on kyllä ihkuja mutta joskus... <3

Kihihi, futherin kuva näytti aluksi ihmisveren tahrimalta lankulta, joka on minulle yleinen näky :D

- - - Updated - - -

Siinä missä koiranpaska lattiallakin.

- - - Updated - - -

Pahoittelut sekaannuksesta.

Back
Ylös Bottom