Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä joogasin joskus tossa keväällä ja se oli yllättävän jees. Uskoisin kyllä, että siitä olisi kehonhuollollisesti apua. Ja ainahan voit hankkiutua kodin sijasta johonkin kivaan joogastudioon ja asettua takariviin ihastelemaan edessä olevien naisten downward dogeja ;)
Nehän on just siellä missä päätät paljastaa itsesi. Mutta esimerkiksi meillä täälä Hämeenlinnassa kaikki rannat on niitä. Muista kuitenkin ilmoittaa ennen tuloasi, mille rannalle menet, niin tiedän olla valmiudessa lotationen kanssa. Soveliaan matkan päässä toki ja kiikarit toisessa kädessä.
Nakkerit perkele..
Muistatko nyt vielä mitä lomalla pystyi tekemään? (Tuon paljaspimpelöinnin lisäksi..) Vai tartteeko tulla näyttään kun ite oon jo viime viikon harjoitellut LOMALLA olemista?
Kiva että pääsit sinäki pois offiisilta vähäksi aikaa![]()
Voivoi minkä tilaisuuden Konekirjoituskoneiden huoltojoukkojen esiMies, Johnny, taas jätti käyttämättä!
Mä olen kyllä oikeasti vähän huolissani veli Johnystä. Kun hän mainitsi olevansa väsynyt. Toistaiseksi viimeisimmissä viesteissään.
Ceestä puheen ollen, missä on Cele?
No mutta Mika1979, eihän sun tartte kun kerran täälä on tasan nolla Celeä. per Cele.
Mutta, illalla täällä oli naturistikerho, nyt me ollaan kaikki huolestuneita kansalaisia. Pitäsköhän tässä jo ihan kirjottaa paikallislehden yleisönosastolle joku vittumaissävytteinen mielipidekirjoitus.