Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuinka todennäköistä on rakastua PERÄseinäjoella PERÄsimeen? Pakko olla joku muuttolintu, mutta eipä niihin osu yli kulmaminuutin horopiippusohololla..

Ainiin, Irtakk, sun sämpylät palaa!

Ei muuten palanu. Oli munakello kilisemässä, etten unohda niitä uuniin.

Nämä on varmaan semmosia terveyssämpylöitä. Niissä on olutta ja auringonkukansiemeniä. Ja olutta.

image.webp

<3 Naapurista juuri kuultua

-Hyi miten karvanen perse *läps* (äiti)
- Elä saatana läpsi (isi)
- räkänaurua 5-vuotiaan suusta

#ghetto #thuglife

- - - Updated - - -

Onhan ne hyviä tyyppejä mutta huvittaa suuresti näin lääkittynä.

Et ilmeisesti asu eventan naapurissa, koska silloinhan nuo äidin ja isin repliikit olis toistepäin.

Okei, oli taas vähän huono.

Eventan karvainen perse on sentään ihQ toisin kuin ton naapurin ukon. Triviana mainittakoon että mä olen tuon naapurin sattumalta tiennyt pienestä asti ja nähnyt kehityksen nykymuotoon. Aika ei tunne armoa :D Hauskoja silti, kunnon ihmisiä mutta vähän railakkaita :D

Et ilmeisesti asu eventan naapurissa, koska silloinhan nuo äidin ja isin repliikit olis toistepäin.

Se keskustelu olisi mennyt enemmänkin näin:

-Ei hemmetti, mitä sä nyt taas tungit sinne (mies)
-Thihihiii, se on ULLATUUS!! (eventa)

Ääsjoen nähtävyyksiä seekkeille. Seek and not destroy.

image.webp

- - - Updated - - -

From russia with love

Koetan löytää edes sen lakeuden ristin. Ääsjoen reissu on muuten nyt confirmed, aamulla lähtee.

Itse ajauduin tälläiselle ennalta suunnittelemattomalle saitsiinille. Olutta ja hyvää rokkia oli. Selvinpäin ei ole enää ajankohtainen määritelmä.

image.webp

Arvaapas mistä sen löytäisit jos olisin Ääsjoella..

Et siis pääse paikalle? Oliko sulla huomenna se keikka karhunpelottimena?

Taidan poistua nukkumaan ennenkuin tämä keskustelu alkaa luisua ikävään suuntaan.

:piis:

- - - Updated - - -

Itse ajauduin tälläiselle ennalta suunnittelemattomalle saitsiinille. Olutta ja hyvää rokkia oli. Selvinpäin ei ole enää ajankohtainen määritelmä.

Missä autossa on noin pystysuora A-pilari?

Back
Ylös Bottom