Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kujalta ostin saksalaista roheiinia. Milbona oli merkki ja säteilyvaaramerkki kyljessä.

Mitään en oo ottanu. Ja jos joku väittää että oon ottanu.. ..niin saattaa tietää asiat paremmin. Aamulla hammastahna kyllä maistui vähän oudolle..

Vähän kyllä veikkailin että olisit siellä nostamassa polvea. Jää sitten tällä kertaa Kaurismäkimiitti pitämättä.

Hyvästi lesta-look! Mää kävin kampaajalla :hyper:

Huomenna meen baarin mutta vasta loppu-illasta jotta miespuoliset asiakkaat on ehtineet juoda mut mukavaksi ja kauniiksi.

Ja viel silikonisellaiset, hihihihih...

Kumitissit, khihihi... Mutta asiaan. Raadin puolesta välitän vain viestin, eli: :kuvia:

- - - Updated - - -

Minä en ota viikonlopun aikana alkoholia edes lääkkeeksi. Onneks mä oon kaukaa viisas ja läheltä hyvännäköne! Vitsi oli omakeksimä. Ei ollu.

displayimage.php

Etsi kuvasta virhe...

displayimage.php

Etsi kuvasta virhe...

Mitään virhettä tuossa kuvassa ei ole muutoin, kuin että naisen mainostama sali on Treella suljettu...mikä tarkoittaa sitä, että sehän saattaa tulla nyt mun salille treenaan. Alkaa kyykkykin kulkea paremmin, kun tädillä on ase siinä ojossa, jos meinaa polvi notkahtaa tai kyykky jää vajaaksi...

Back
Ylös Bottom