Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mupsu on varmaan pätevä internet-rikkinäisyysdiagnostikko, kun sillä on itellään paikat aina vähän särki.

Mun piti ettiä irtakille ensiavuksi kuva paidattomasta Vedderistä soittamassa ukuleleä, mutta emmä löytäny jumalauta!

- - - Updated - - -

Ja välihuomiona, mallin anus tuntuu yhtä väkinäiseltä kuin eilenkin. Ei oo helppoo VHM:llä nykypäivänä.

672841740.webp

Oiskohan paha rasti jos olis kuukauden ihan selvin päin..?

Itseltäni onnistuu helposti, mutta minä en olekaan menossa Suomenlinnaan tässä lähiaikoina.

Mä oon juonu itteni humalaan tänä vuonna varmaan keskimäärin vähän yli kuukauden välein. Nelija tai viis kertaa koko vuonna. Hetkine, joutuu oikein miettimään: kaverin synttärit, laivareissu, vappu, juhannussi, kesälomilleläksiäiset. Viis kertaa joo. Plus ulkomailla otin lääkkeeksi olutta, mutta en muistaakseni ollut humalassa kertaakaan.

- - - Updated - - -

Ainiin saatana, Extreme Runin jälkeen myös. Mutta sitä ei oikeastaan voi laskea, kun nukkumatti tuli jo klo 23 jälkeen.

- - - Updated - - -

Eli SEX.

- - - Updated - - -

Sexy times.

Mä en pystyisi. On meninaan joko a)toleranssit laskenu, pahasti b)tullut vanhaksi, koska: 3 kaljasta ei ole enää selvinpäin ja kuudesta on jo muisti poissa.

Back
Ylös Bottom