Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitten alkaa neljän viikon kärsimys pomon ja sen pojan kanssa töissä. Ja oma tipaton jakso. Sitten palkitsen itseni kunnon känneillä ja lomalla.

No perkele ku oli pitkä työpäivä. Vartin yli seiska menin ja kakskytäviis yli seiska loppu. Firma jolle tehdään oli unohtanu tilata tarvikkeita niin eipä tehty sitten. Näitä lisää!

Huhhuhui! Päätä kolottaa. Varmaan vieroitusoireita punaviinistä, jota nautin varsin ranskalaistyylisesti viikon lomani aikana. Sitä meni niin ruoka-, palautus- ja seurustelujuomana kuin myös ihan vain huvikseen juotuna.

Kolme viikkoa lomaan, työmotivaatio on varmaan pudonnut taskusta etsiessäni maasta rahaa. Nyt jos koskaan tarvitsisin IKEAn stantartikokoiseen siniseen kassiin säilöttyä luomupierua, sisäänhengitettynä kolmesti päivässä. Mä oon vielä ihan yksin täälä saatana. Internetistä joutuu etsimään sitä legendaarista tissikuvaa, kun ei ole toimistopaistin toimistopaistia etes näkökentässä, ei ole seksististä taukojutustelua, ei tartte kenellekään jännittää mm. pullottavaa ojentajaa, eikä sihteerin panemisesta tule mitään, kun eihän mulla ole täälä sihteeriäkään jumalauta. Ja housutkin näyttäis olevan jalassa. Emmää kyl muutenka.

Olisko onely the lonly paljaskikkelöinti mitään tähän paikkaan. Sitähän ei tiedä, ellei kokeile. Ja tiedättehän sen vanhan sananparren:
kaikkea pitää kokeilla, paitsi vakuumiin pakattuja limaisia kikkelin näköisiä sienenvarsia ja sukulaisia.

Saisinko mäkin saikkua jostain? Futhamutha, pahenee loppua kohden. Nimim, vika viikko menossa. Taidan kerryttää hommia niin paljon, etten ehdi tekemää.

Origianaali jenkki, sininen, on minun merkkini.

Itse en ole merkkiuskollinen purukumiasiassa. Ainoa merkki minkä suhteen en huaraa, on Turun sipama. Ei kiinnosta tekeekö sen Pekka vai Håkan. Ketsupinkin vaihdoin äskettäin Feeliksistä Haintsiin, halusin kokea uusia asioita elämässä.

Minä suosin sinisiä kumeja. Paitsi autossa ja mopossa.

Pekulootaasko kuntit vähän yhtä asiaa? Rupes tuola yhtessä toisessa keskustelussa mietityttämään, että minkälainen Mieshenkilö on vitun homo joka ei saa naista? Eikö semmoinen ole ole vitun hetero?

Helvatun sade. Nyt pitää mennä kävellen salille sateenvarjon kanssa, eikä pääse pyörällä. Autoonkaan en periaatteesta koske.

Tosin, ehkä vähän fiilistelen ja nuuhkin mennessäni :rolleyes:

On kyllä ollut elämäni parhaat 2 kk kohta. Vaati vaan sen päätöksen sanoo ittensä irti vakituisesta duunista ja heittää vapaalle :thumbs: Hulluhan minä oon, mutta yks elämä vaan jaettu.

Pekulootaasko kuntit vähän yhtä asiaa? Rupes tuola yhtessä toisessa keskustelussa mietityttämään, että minkälainen Mieshenkilö on vitun homo joka ei saa naista? Eikö semmoinen ole ole vitun hetero?

Pitäisi siis määritellä vitun homo ensin.

Lähtökohta siihen, että MIES ei saa NAISta, on kirjoitettu miesten keneettiseen koodiin. Ja siihen että naiset on vitun pihtareita. Huumorintajuttomuus on NAISten perustauti, joka johtaa usein juuri pihtaamiseen. Toinen taudin ulkoinen oire on nalkuttamisen tarve, mikä johtaa usein penetroimattomaan olotilaan.
Mikäli MIEShenkilö synnytyskanaville pääsemisen eteen on valmis tekemään lujasti töitä, osaa suodattaa tehokkaasti kaiken turhanpäiväisen ulosteen itseisarvoon verrattavan tavaran joukosta pois, on MIEHELLÄ mahtollisuus päästä kastamaan sardiinia liemeen. Jos pildeä irtoaa urokselle, on hän epäilemättä ainakin sukua ALFA-ryhmälle, joka on mahdollistanut elämän jatkumisen planeetallamme jo ainakin kymmeniä vuosia.

Kun kyseessä on vitun homo, ei yhdyntäkohtaa NAIS-elimen kanssa kyseisellä yksilöllä ole ALFA-ryhmään muuta kuin keeniperimän kautta ja siihen vittuunkin limakalvokosketuksen verran kohdustaulostautumistilanteessa. Mutta. Koska määritelmä vitun homo sisältää tässä tapauksessa hypoteesin siitä, että se vituke kuitenkin jollain tasolla kiinnostelis, sitä kaikin keinoin yritetään sitten vongata. Mutta koska vitun homo ei saa NAISta, hän myös pysyy sellaisena. Sekin on kirjoitettu keneettiseen koodiin. Ja koska kromosomit MIEHEllä on mallia XY, ja tuo X-kromosomi saadaan naaraan puolelta, voidaan sanoa, että vitun homo ei saa pimpilystä NAISten takia!

a) keneettinen koodi
b) äidiltä peritty saamattomuuskromosomi X
c) NAIShenkilö ei antaudu
d) koska MIEShenkilö on vitun homo
e) vitun homo muuttuu vitun heteroksi, kun pissavehkeiden lätkyttelyä tapahtuu. Siihen asti vitun homous on pysyvä olotila.

Siks.

Back
Ylös Bottom