Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei oo sihteeriä tääläkään näkyny. Itsehän olen täälä yksin, satunnaisesti kaksi työhenkilöä, MIES- ja NAIS-puoleiset käyvät toimittamassa tyhjää huoneissaan (erikseen) ennen lomalle jäämistään. Ens viikolla olen virallisesti yksin työssä.

En oo muuten tehnyt juuri lainkaan työtehtäviä tällä viikolla. Seuraavat kolme viikkoa mennäänkin sitten ns. peräsuoli pitkällä, käyttääkseni kulahtanutta sananpartta. Pakkohan sitä jotain kiirettä on kehittää, pääsee Sanze-moodiin.

Ei vittu. Nyt se tapahtui. Löysin käsikarvan mun rullasta

by3evyme.jpg

Nyt on ihan sika huono olo. Varmaan oksennan kohta. :(

Onkohan gontsaalesilla loma päätyttyä töihin menoa kohtaan asenne "ei voisi vittu vähempää kiinnostaa"?

Eipä tule enää karvoista stressiä kun taloon hankittiin koira, joka on aina joka paikassa ja jos ei nyt sattuisikaan olemaan, se jättää karvoja kuitenkin sinne päivystämään.

Mausteena huonoja tosin ovat ne.

En tiennytkään että olet noissa hommissa.

Joo, sain valmistumisen jälkee vitun vanhan duunin ja EVVK:lla mennään nyt jo.

Ja kun alotin, kolleega haistatti pitkät vitut perehdytyksessä.

Asiakkaalta kuulee monesti, että where is that little Cunt, we have work to do..

Eiköhän toi sun tekstin kiteyttäminen kerro jo kaiken oleellisen. Good4U.

Huomasitkos muuten että minulla alkaa LOMA huomenna? :rolleyes:

Onkohan gontsaalesilla loma päätyttyä töihin menoa kohtaan asenne "ei voisi vittu vähempää kiinnostaa"?

Mitenhän Krideliuksen loma? Herääkö työmies joka aamu vitutukseen kun pitäisi taas lomaa viettää. TJ-kalenteri töitten alkuun vaan raksuttaa päässä.

Varmaan on keksinyt lomatöitä. Mökkinaapurin laituria paaluttaa tai purjevenettä ehostaa.

Mitenhän Krideliuksen loma? Herääkö työmies joka aamu vitutukseen kun pitäisi taas lomaa viettää. TJ-kalenteri töitten alkuun vaan raksuttaa päässä.

Varmaan on keksinyt lomatöitä. Mökkinaapurin laituria paaluttaa tai purjevenettä ehostaa.

Vinkatkaa Krideliukselle, että mulla olis 100m aitaa maalattavana. Ja tuo maalit mukana. Himmeää valkoista, niinku speku.

Paukahti justi mieleen, että tulitte Herra Futemucer mieleeni eilen hengaillessani ja "kauhistellessani" tangokadulla tangokansaa. Nimittäin! Ne ne vasta on Perkiömäkipileet ne. Semmosta Olawihabituksen omaavaa setää sieläkin näkyi että uskoisin myös Olawin vonkaavan sielä perspillua. Olawista siis tulitte Te mieleeni. Koska viittasitte Häneen aiemmin eilen iltapäivällä ennen töiden päättymistä.

Back
Ylös Bottom