Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kesä ja grilli <3

image.webp

^Kuvassa näkyy kolme (3) tuoppia, ettei vaan ole ollut seuralainen matkassa... Vai jatkuuko kenties lomailu? Täällä sataa sentään vettä.

Minä join vain yhten. Terveydeksi. Loput tuopit olivat jääneet edellisiltä matkustajilta. Kuten myös tuhkis. Itsehän olen nikotiinivapaa.

Oleskelin katsokaas viitisentoista minuuttia tango-alueella niin mielenterveydeksi täytyi käydä hengaamas tuopillinen rock-musiikki-alueella.

:P

Ei enää jaksa olla siä iha iltaa asti ku ei se projekti näytä sen nopeemmi valmistuvan ja nää kelit :haart:

Omat hommat alkaa olla pulkassa, huomenna kuulemma otetaa projektin puitteissa kuohuvaa (odotan pommac vaihtoehtoa). Pariin kuukauteen(?) ~sata tuntia ylitöitä ja kerkesin silti sairastellakin ja systeemitkin ollu kontillaan melkein viikon edestä. Loma alkaa tasan klo 16:00 perjantaina ja minulle on turha soitella, en vastaa :D

Alkaa olla lomakelit kyllä "kohillaan" jos puhutaan sellaisesta tällaisesta kelistä jossa munlainen albiino muuttuu hetkessä keitetyksi ravuksi :D Pitää vissiin urheilut käydä suorittaa lomallakin aamuisin :)

Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä... Eiku töissä. Ja vielä selvinpäin. Kylläpä alkoikin tekemään mieli alkoholia.

Miks mulla ei tää sihteerin paneminen onnistu? No sulla on housut jalassa... Katos, eikä mulla ole täällä sihteeriäkään! Vink

Alkoipa tehdä mieli.. alkoholia.. Kaadoin muuten jääkaapista lonkerot viemäriin eilen ku oli vuos sit menny vanhaks. Ja kaks vuotta ne oli vieny tilaa.

Onneks joku muukin on töissä, välii tuntuu että olen ainoa. Ens viikolla varmaan olenkin ku on Jazz-viikko

Back
Ylös Bottom