Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joutuuko tässä nyt toteamaan, että naiset ovat pilanneet sekä MÖYKKYSEN että Johnnyn pakkisuran. Ehkä jopa muutakin, sitähän me emmä tierä.

Mahtollisesti jopa. Toinen vaihtoehto on, että italiattareen omin käsin tehty starttireleremontti onkin mennyt ns. käteen. Häpeä on liian suuri, jotta sen voisi internetille tunnustaa!

Näin taas tosi erikoisia unia, ensin olin huvipuistossa sulkemisajan jälkeen ja mulle luvattiin pääsy laitteisiin yksityisoikeudella kun odottelen vähän aikaa... Sitä odotellessa uni muuttui zombieuneksi, sai pakoilla ja tapella niitä vastaan oikein kunnolla. :D Lopulta keksittiin, että joen vettä pitkin uimalla ne eivät lähteneet perään jos meni hiljaa. Pelastauduttiin johonki taloon lepäämään ja koko ajan pelko päällä, et milloin zombit paukkaa sisään. :wtf: Ei ihmekkään, että herätessä vähän väsyttää. :zzzz:

Sulkemisajan jälkeen huvipuistojen zombeille ja muille öttiäisille syötetään pari ihmistä. Näin asiakkaat saa olla päivisin rauhassa. Nyt jokin huvipuisto on sitten kiinni tänään. :( Ehkä esim. kotirouva-Alyssa tulis tekee niille ruokaa.

Kaikilla vieläpä vasuri ilmassa joten tuottavasti oikea käsi töissä!

Oikea käsi on töissä.

- - - Updated - - -

Juuri katselin Jess Greenbergin viteoita. Kiitän Irmaa vielä kerran. Miten multa on tuommonen lahjakkuus päässyt livahtamaan ohi silmien? Eiku siis korvien.

tänään vielä kahvakuulatreeniä ja fillarointia, huomenna pääsee vihdoin ja viimein kauan odotettuun(ja moneen kertaan siirtyneeseen) reissuun. Jos joku epäonninen eksyy kemiönsaareen, suapi tulla moikkaamaan :rolleyes: voi päästä vaikka mun kanssa kalaan!

Back
Ylös Bottom