Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

1305844392478.webp

Ai mutta musta oli ihana huomata provinssissa ettei Jennikään niiiin täydellinen ole! Sillä oli hiustenpidennykset ja ihan sikana meikkiä. Eli pakko olla huono iho. Höhö. No ei vaan, ihana nainen.

Luulis että lavameikillä on sama tarkoitus kuin teatterimaskeeraajan laatimalla meikillä: korostetaan kasvonpiirteitä (läheltä katsoen irvokkaaksi asti) jotta siellä kaukana katsomossa niistä saa selvää.

Minulla olisi taas tuopillinen pepsi maxia jaettavaksi kuvassa vokotille, mutta edelleenkään en osaa.

Työnantajani antaa minulle työsuhde-etuna työvaatteet, sellaiset ihanan puhtaan valkoiset. Niissä on kuitenkin se ongelma että ovat melko väljää mallia, ja kun räätäliä ei ole valitettavasti saatavilla kunnan budjetin ollessa miinuksella niin käytän mieluusti henskeleitä jotta päällihousut pysyvät tiukasti vaossa.
No olipa kerran kiireinen aamu, jolloin puhtaat, valkeat vaatteet vedetään vauhdilla päälle (henkskskselit myös) ja kiirehditään juoksujalkaa auttamaan vaivaisia. Mikäs siinä mummoja nostellessa pyllistellessä, kun henkselit on edestä kiinni päällihousuissa, takaa kiinni aluskalsareissa ja päällihousujen peräpuoli valahtaa puoleen reiteen ponnistuksen hetkellä. Henkilökunnan aplodit olivat myrskyisät, kuulemma paras wedgie/pants down -combo aikoihin. Tarvitsen vyön.

- - - Updated - - -

Olisi ollut edes eka kerta.

Neuvostoliittolainen vai kotimainen minkki?

Työnantajani antaa minulle työsuhde-etuna työvaatteet, sellaiset ihanan puhtaan valkoiset. Niissä on kuitenkin se ongelma että ovat melko väljää mallia, ja kun räätäliä ei ole valitettavasti saatavilla kunnan budjetin ollessa miinuksella niin käytän mieluusti henskeleitä jotta päällihousut pysyvät tiukasti vaossa.
No olipa kerran kiireinen aamu, jolloin puhtaat, valkeat vaatteet vedetään vauhdilla päälle (henkskskselit myös) ja kiirehditään juoksujalkaa auttamaan vaivaisia. Mikäs siinä mummoja nostellessa pyllistellessä, kun henkselit on edestä kiinni päällihousuissa, takaa kiinni aluskalsareissa ja päällihousujen peräpuoli valahtaa puoleen reiteen ponnistuksen hetkellä. Henkilökunnan aplodit olivat myrskyisät, kuulemma paras wedgie/pants down -combo aikoihin. Tarvitsen vyön.

- - - Updated - - -

Olisi ollut edes eka kerta.

Tiijätkö tuon takia mä käytän töissä omia housuja enkä työnantajan tarjoamia valkoisia. Tosin mulle ne on liian kireät, enkä halua että mummuja nostellessa housut ratkeaa persustasta.

Tein illalliseksi pakastevihanneksia ja majoneesia. Kehtaavat viela vaittaa etten ole kotirouva-ainesta...

Onkohan Johnnyllä lentänyt rahkat naapurin vastapaneloidulle saunan seinälle kun on ollut niin nöyrää poikaa?
Mikä on kuntit teidän näkemys tästä asiasta?

No et oo eres yrittäny.

Kyllä mä tällä koneella osaisin laittaa, mutta tilanteen ollessa päällä en tapatalkia käyttämällä ainakaan osaa.

Käytä puhelimella selainta. Yksinkertaasta.

- - - Updated - - -

Kyllä mä nyt luulen, että siellä on ensimmäiset paneelit jo roiskittu piloille.

Joutuuko tässä nyt toteamaan, että naiset ovat pilanneet sekä MÖYKKYSEN että Johnnyn pakkisuran. Ehkä jopa muutakin, sitähän me emmä tierä.

Käytä puhelimella selainta. Yksinkertaasta.

Puhelimen selain sekoilee eikä anna edes valita kirjoitusruutua. Käsi mikä käsi.

Onneksi minä olen aina tiennyt, että puhelimiin missä lukee se kumisaapasmerkki ei pidä sekaantua. Laatu löytyy muista merkeistä.

Back
Ylös Bottom