Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai mutta musta oli ihana huomata provinssissa ettei Jennikään niiiin täydellinen ole! Sillä oli hiustenpidennykset ja ihan sikana meikkiä. Eli pakko olla huono iho. Höhö. No ei vaan, ihana nainen.
Mä tiedän et te ootte niin kateellisia.

Koko ajan vituttaa, että kohta se loppuu?Olinkin unohtanut, että lomaillessa jokainen päivä tuntuu sunnuntailta.
Työnantajani antaa minulle työsuhde-etuna työvaatteet, sellaiset ihanan puhtaan valkoiset. Niissä on kuitenkin se ongelma että ovat melko väljää mallia, ja kun räätäliä ei ole valitettavasti saatavilla kunnan budjetin ollessa miinuksella niin käytän mieluusti henskeleitä jotta päällihousut pysyvät tiukasti vaossa.
No olipa kerran kiireinen aamu, jolloin puhtaat, valkeat vaatteet vedetään vauhdilla päälle (henkskskselit myös) ja kiirehditään juoksujalkaa auttamaan vaivaisia. Mikäs siinä mummoja nostellessa pyllistellessä, kun henkselit on edestä kiinni päällihousuissa, takaa kiinni aluskalsareissa ja päällihousujen peräpuoli valahtaa puoleen reiteen ponnistuksen hetkellä. Henkilökunnan aplodit olivat myrskyisät, kuulemma paras wedgie/pants down -combo aikoihin. Tarvitsen vyön.
- - - Updated - - -
Olisi ollut edes eka kerta.
Neuvostoliittolainen vai kotimainen minkki?
Minulla olisi taas tuopillinen pepsi maxia jaettavaksi kuvassa vokotille, mutta edelleenkään en osaa.
Onkohan Johnnyllä lentänyt rahkat naapurin vastapaneloidulle saunan seinälle kun on ollut niin nöyrää poikaa?
Mikä on kuntit teidän näkemys tästä asiasta?
No et oo eres yrittäny.
Kyllä mä nyt luulen, että siellä on ensimmäiset paneelit jo roiskittu piloille.
Käytä puhelimella selainta. Yksinkertaasta.