Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksen mä oo aiemmin tähän tutustunut? Ihan loistava bändi.

[video=youtube_share;Dxr5sKyK8ys]http://youtu.be/Dxr5sKyK8ys[/video]

Kyllästyneenä valvomiseen ja kasvavaan univelkaan päivän agendana on ostaa melatoniinia. Ensin kuiteskin patiolle kun on pitkästä aikaa kesämekkokeli.
Huomasin tykkääväni yhestä Rihannan biisistä. Unettomuuden aiheuttamia harhoja?

Aivan mahtava ilma. Olis se ollu hieno alottaa lomat nyt.

Itsekin joudun vielä kärvisteleen viikon.. Mä oon niiiiin loman tarpeessa näiden kymppiin asti venytettyjen päivien jälkeen.

Pistä työpuhelimen kyllä kiinni ja katkaisen sähköpostisynkkauksen heti perjantaina klo 16:00.

Mikäs sen paremmin pelastaa vähän krapulaisen ja väsyneen aamun, kuin että huomaa koneen ääressä aamukahvia hörppiessä Youtuben "omat tilaukset" -osioon on ilmestynyt helvetisti uusia hyviä videoita, mm. brand new Food Corner! :D

mansikkaa5.7..webp

Terveisiä mansikkahommista.

Tää The White Stripes toimii kanssa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sotku se onnistuu yllättämään joka kerta ns.lompsa auki. Satsi joka normi ulostee paikassa kustantaisi n.6e on täälä 90 senttiä. Kassakokemus on joka kerta yhtä hämmentävä.

^ sotkuja pitäis paljon enemmän. Ois kätevää jos vaikka joka Siwan yhteydessä ois sotku.

Mä harjottelen täs jo etukäteen lomamoodiin siirtymistä ja makaan alasti parvekkeella ja syötän itseäni viinirypäleillä

Minä nautin hyvät munkit. Olutta tekisi mieli. Keli huutais semmoista. Raikasta ja ravitsevaa.

image.webp

Back
Ylös Bottom