Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuntuu yksinäiseltä täällä Stadissa.. Vain muutamia kavereita täällä. Pitääköhän tässä lähteä yöhön vielä tänään :O

Ei sielä ihmisvilinäs yksinäistä ole. Just kolme päivää sielä yksin hengailin eikä kertaakaa tuntunu yksinäiseltä.

Minä olen jo kapakassa, eli baarissa. Tiesitkö että saksa voitti juuri yhden maaottelun? Ranskalaisia olivat vastustajat.

Naapurilla on muuten saksalainen auto. Onkohan hänellä lippu mukana paikassa kuin paikassa? Myös paskahuussissa.

Minun piti päästä tänään terassioluelle. En päässytkään. Juon sen terassioluen sitten kotona omalla parvekkeella.

image.webp

Ei sielä ihmisvilinäs yksinäistä ole. Just kolme päivää sielä yksin hengailin eikä kertaakaa tuntunu yksinäiseltä.

Varmaan löytys seuraa kun lähtis radalle! Noh, siivoillaan ja järjestellään paikkoja tää päivä ja huomenna sitten radalle! :)

Tuntupa viileältä palata Suomeen Berliinin +30 asteen jälkeen, vaihtui rivakasti mikroshortsit pitkiin housuihin. :D Onneksi Suomeenkin on luvattu ensi viikoksi hyviä kelejä! :)

Ihmeellisiä kesäöitä, kun vaan paleltaa. Eihän tällaisessa kelissä kukaan pysty kierimään viljapellossa tai menemään yöuinnille. ;)

- - - Updated - - -

Kroatiasta kun iski yöllä ukonilma.

katso liitettä 117359

Yöllinen ukonilma veden äärellä on kyllä hiljentävä kokemus. Tuntee itsensä aika pieneksi.

Back
Ylös Bottom