Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itekin hain eilen uuden:

dy7ehyge.jpg
Näyttää niin sellaselle casting couch - huoneelle. Et satu tuollaista harjottaan?

Hammaslekuri vei 90 e, eipä ollu onneksi reikiä. :D

Yksityinen?

Jep...

Voihan piru, kohta pitäisi alkaa pakkaamaan matkalaukkua ensi viikon Berliinin matkaa varten, pakkaaminen vaatii liikaa päätöksiä ja mietintää. :itku: Onneksi Saksassa pitäisi olla sentään kesäisen lämmintä ja aurinkoista!

Aina välissä tekee mieli mustaa makkaraa..

Ja puhun tässä vain lihatiskiltä ostetusta Tapolan mustasta makkarasta.

Mulla maksoi hampaanpoistoleikkaus vähemmän. Toki sain toimenpidettä odotella jokusen kuukauden.

Viimeksi ku revittiin kaikki viisurit pois niin meni 615 e. :D Joutuisi iän ikuisuuden odotella julkiselle pääsyä ja ne ei ikinä natsaisi työaikojen suhteen, niin yksityiselle pääsee vaikka heti. :) Tosin jonku verran vertailen hintoja, et pääsisi mahdollisimman edullisesti. Paitsi et tuo yksityinen lekuri varas ajan melkeen kysymättä hammaskiven poistoon ja se ois tehny 150 e niin sanoin, että ei kiitos. :D Toisella lekurilla saman saa 30 e:llä... :rolleyes:

Vittu että noi jalkareenit on yhtä vastatuuleen kusemista! Pitäs lopettaa kesäks koko jalkareenit ja keskittää sekin energia yläkroppareeneihin! 5kiloo tippuu paino niin eikö perkele lähe 20kiloo reenipainoista..

Kylläpä kuivaa off-topic. Tiedättekö mikä on kuulamoottori? Voiko lupiinipuskan pissiä kuoliaaksi? Kumpi on parempi, nahka vai kangassohva?

Jumalauta. Tästä muutosta kun selviän niin en muuta enää ikinä ennen seuraavaa kertaa! Oon unohtanu jo kaikenlaista. Esim. kyynärsauvat nyt jo entiselle työpaikalle. Auton jälkitarkastuksen olen unohtanut, muutama kirosana pääsi kun tämän tajusin. Odottelen vaan, mitä jostain kohta vielä pukkaa esiin. Antaa tulla vaan, saatana, kyllä minä kestän. Mulla on huomisillaksi niiiiiiin sauna lämpiämässä ja pullo raikasta mionettoa valmiina. Mintunlehdet sikseen, pullonsuusta suoraan kurkkuun.

Back
Ylös Bottom