Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mihin tuotteeseen ulimeissönin olutvalinta napsahti?

guinness_181345t.jpg

Mie oon laihiksella. Mikä olut sopii laihduttajalle? Vai jätänkö tänään vaan syömättä ja otan päivän kalorit oluesta ;) (Yleensä kyllä juon juntisti lonkeroa, mut se on varmaan ehdoton nou nou. Eikä viiti sivistyneesti viiniäkään siemailla tän kaverin kanssa.)

Mie oon laihiksella. Mikä olut sopii laihduttajalle? Vai jätänkö tänään vaan syömättä ja otan päivän kalorit oluesta ;) (Yleensä kyllä juon juntisti lonkeroa, mut se on varmaan ehdoton nou nou. Eikä viiti sivistyneesti viiniäkään siemailla tän kaverin kanssa.)

Miekin oon dietillä, ja tuo Miller toimii tosi hyvin laihduttajalle.

Tänää jätetään saunaoluet ja muutkin oluet juomatta ja lähetään harrastamaan mukavaa ja rentoa ulkoilmapuuhailua kuten esim. fribaamista! Juhannuksen himos ryyppäyksen jälkeen ei oo paljoo mieli tehny alkoholijuomia.

Hienoa, juopot ryömivät esiin kaapeistaan illan tullen. Omakohtainen illan valintani oli seksksi-olvi.
olut.webp

- - - Updated - - -

Oho, mulla on enää neljä sormea.

- - - Updated - - -

Olisi pitänyt laittaa se rälläkän teräsuoja tänään.

Back
Ylös Bottom