Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

meidän salilla painonnostotangot on notkeita eli oikeita painonnostoon suunniteltuja ei niin jäykkiä,jos ne jättää penkkiin tai kyykkyteineeseen painoilla makaan,niin ne jää kieroiksi ja sekös vituttaa salinomistajaa kun 300 euron tanko jäi kieroksi yön aikana
Jep ja sama homma kun joku tekee rinnallevetoa voimanostotangolla ja jäykkä tanko tulee lattiaan vähän toinen pää edellä se vääntyy.

Eilen salille mennessä hymyilytti. Salille kurkki tuulikaapissa (kyllä, tuulikaapissa, eivät uskaltaneet sisälle asti) pari nuorta neitoa. Juuri kun olin kohdalla, toinen sanoi toiselle kovaan ääneen: "Apua, toi näyttää ihan kamalalta! Ei kyllä mennä!" Yritin hymyillä tytöille rohkaisevasti, mutta en jäänyt katsomaan, uskaltautuivatko he lopultakaan tuulikaappia pidemmältä. käyttämäni sali näyttää erittäin tavalliselta kuntosalilta.

Eilen salille mennessä hymyilytti. Salille kurkki tuulikaapissa (kyllä, tuulikaapissa, eivät uskaltaneet sisälle asti) pari nuorta neitoa. Juuri kun olin kohdalla, toinen sanoi toiselle kovaan ääneen: "Apua, toi näyttää ihan kamalalta! Ei kyllä mennä!" Yritin hymyillä tytöille rohkaisevasti, mutta en jäänyt katsomaan, uskaltautuivatko he lopultakaan tuulikaappia pidemmältä. käyttämäni sali näyttää erittäin tavalliselta kuntosalilta.

Jos ne puhu susta?

Tein eläissäni ekaa kertaa lisäpainoilla dippiä kaverin kanssa, niin siihen sarjojen välissä hyökkäs ukko hoippuen, oli valmiiks ladannut jonku 50-60kg vyölle ja oli huvittava. JOstain helvetistä se pujahti siihen, ei sanaakaan, kiipes tellinkiin ja sit sellasta 3-4cm nypytystä teki. En tiä oliko siin joku pointti, mut hitto pisti tuo hyökkäys-nypytys-yhdistelmä virnuiluttamaan :)

samanlaista nypytystä näkee usein jalkaprässissä - painoja tungettu kone täyteen ja liikerata on max 5senttiä :face:

jospa ne tekee osatoistoja,siinähän liike voi olla hyvinkin luhut,näitä teki mm savonmake... sellainenkin lihasten ylikuormitus on kehonrakennuksessa äärimmäisen tehokasta ja valmistaa mm hermostoa suurempien painojen käsittelyyn. voimaamassa,megadut,megaduty2 ja savonmaken kirjasta lisää tietoa jos nypyttäjät on mielestänne surkeita tapauksia :D sillä voi hyvinkin olla tarkoituksensa,että miksi niitä tehdään.

voimaamassaa kirjan mukaan äärimmäinen lihasten ylikuormitus tapa ja voin taata toimii.

jospa ne tekee osatoistoja,siinähän liike voi olla hyvinkin luhut,näitä teki mm savonmake... sellainenkin lihasten ylikuormitus on kehonrakennuksessa äärimmäisen tehokasta ja valmistaa mm hermostoa suurempien painojen käsittelyyn. voimaamassa,megadut,megaduty2 ja savonmaken kirjasta lisää tietoa jos nypyttäjät on mielestänne surkeita tapauksia :D sillä voi hyvinkin olla tarkoituksensa,että miksi niitä tehdään.

voimaamassaa kirjan mukaan äärimmäinen lihasten ylikuormitus tapa ja voin taata toimii.

Taitaa Savolaisellakin olla aika moni paikka paskana, kiitos noiden ylivertaisten treenimetodien. On aina järki melko kaukana näiden lihasten totaalituhoajien touhuista.

samanlaista nypytystä näkee usein jalkaprässissä - painoja tungettu kone täyteen ja liikerata on max 5senttiä :face:

Tuo "nypytys" antaa kovien työsarjojen (täydellä liikeradalla) jälkeen aivan järkyttävän poltteen reisiin ainakin itselläni, suosittelen! Toki jos koko reeni koostuu vajaista liikeradoista niin tiedä sitte.

Tuo "nypytys" antaa kovien työsarjojen (täydellä liikeradalla) jälkeen aivan järkyttävän poltteen reisiin ainakin itselläni, suosittelen! Toki jos koko reeni koostuu vajaista liikeradoista niin tiedä sitte.

joo tää tyyppi jonka mä aina salilla näen tolleen rynkyttämässä on sellanen 50-60v kukkakeppi-kalapuikkoviiksimies joten en usko että ihan tarkoituksellista on hänen nylkytyksensä... Se haahuilee muutenki salilla miten sattuu, eniten nään sitä venyttelemässä :D

Hih, minkähänlaista hilpeyttä mä aiheutan touhujeni kanssa =D Mä en yleensä käytä prässiä ollenkaan, mutta mua on alkanu ärsyttää etten mm. saa lihaksia kipeäksi oikein millään. Viimesimpänä keksintönä on mennä viimeseks liikkeeks just prässiin ei vain nypyttelemään, vaan vuorottelemaan nypytyksellä ja pohjaan saakka lasketulla ja vielä olemattomilla painoilla =D Mutta joo, kiva polte tulee varsinkin ojentaja/koukistaja -superin perään. Ne yläkerran ihmiset kun ei välttis oo nähny mua kyykkäämässä ja mavettamassa alakerrassa, pitävät mua ehkä tavan hihhulina =D

Ja mä oon myös hiihdelly ympäri salia kyykkykävellen, sitä kun joku myös naureskeli =D Yleensä pysyn kyllä tatamilla poissa muiden sivusilmistä viuhahtamassa, mutta joskus se on varattu…ja se on hyvä liike :)

Niin kauan kun en ketään huitase tangolla päähän, kaikki hyvin =D

Kyykkykävelyssä ei kyllä ole mitään nauramista, kovaa touhua. Mutta ehkä se on vähän väärässä paikassa tehty, jos ahtaalla salilla.. Tietty, jos ei ole painoja / kahviksia kotona, niin voi olla vähän luovuutta vaativa laji. Hyvä selkäreppu ja kasa kiviä tietysti auttaa aina :P

Noita 50v+ nypyttäjiä näkee täälläpäin useampia. Tosiaan tuo max 5cm liike kun liike. Yksikin ukko ei penkissä nosta tankoa mihinkään edes telineeltä. 1-2 cm saa irti siitä tuskasesti ja siinä nypyttää. Tekevät vielä usein niin että kun joku nuorempi mies tekee jonku sarjan, Menee nypyttäjä tekemään samalla painolla nypytystä. Sitten ylimielinen katse ja seuraavaan liikkeeseen.

Olisit mennyt kysymään haluaako ne kokeilla steroideja. Ensimmäinen on ilmainen.

Kyykkykävelyssä ei kyllä ole mitään nauramista, kovaa touhua. Mutta ehkä se on vähän väärässä paikassa tehty, jos ahtaalla salilla.. Tietty, jos ei ole painoja / kahviksia kotona, niin voi olla vähän luovuutta vaativa laji. Hyvä selkäreppu ja kasa kiviä tietysti auttaa aina :P

Joo ei siellä silloin ollut kuin kai 1 ihminen, tungoksessa olisin suosiolla vaihtanut liikettä :)

- - - Updated - - -

Muista kuitenkin että jomotus lihaksissa ei ole lihaskasvun tae, ilmentäjä eikä mittari.

No sen verran hienosti kehitystä tullut, ettei näköjään ole :) Mutta pistänyt ihmetyttämään kun muu jengi on aina niin kipeenä ettei kävelemään pysty ja meikä painelis tekemään samaa treeniä jo seuraavana päivänä =D Jonkinlaista arkuutta saanut nyt aikaseksi, muttei sen kummempaa. Kai mä oon sitten vaan superpalautuja =D

^ Itelläkin harvoin domseja tulee, nyt ollu kyl viikon melkee olkapäät arkana viime treenistä, tänää heitin uusiks mut hyvin se rauta nous :) Ja vaikka ei ookkaa noita domseja melkein koskaan, niin silti kehityn mielestäni ihan hyvin. Poikkeuksena tietenki jalat, ne on aina viikon ihan älyttömän kipeet.

Back
Ylös Bottom