Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi saatana, alko tekeen mieli kahvia...

Ei saa tuomita,,, ellei oo tuomitsija. Mä vedän sit kofeiinitabun. Kahvi on saatanasta! Valtio säätelee ihmisiä kahvin avulla.

folio.webp

Mäkin oon päässyt kassin makuun. Maistuu nimittäin ihan kassilta koko suu kun join siellä Pohjanmaalla vähän liiaksi tuota alkoholia. Nyt kaduttaa.

Nyt kuulostaa siltä, että et ole nauttinut viinaksia vain lääkkeeksi? Entäpä saunominen ja suihkussa käynti, bodaus käsipainoilla ja perspillua monessa asennossa? Onko nämäkin lyöty laimin?

No eihän tässä elukoita olla, yhdyntöjen välillä kävin toki saunassa ja suihkussa, tosin käsipainoilla bodaus jäi mutta siihen tulee huomenna muutos! Ei tänään vielä, pelkään nimittäin salille lähtemistä, ulkoilmaa, salin parkkipaikkaa, ihmiskontaktia, puhelimeen vastaamista, tervehtimistä, peilin näkemistä, elämää, kuolemaa, liukasta tietä, tielle hyppäävää hirveä, kaupan myyjää, syöpää, epäonnistumista ja kaukaiseen tuttuun törmäämistä.

Antakaa määkin runoilen, mullakin on runosuoli!

Munaton prinssi mun päässäni soi,
kakkaa lumella kallossa kuminoi.
Muuttohommat ja tenttiinluku,
mieluummin perkele vaikka pakkopuku.
"Ei mahdu päälle, koskaan en käytä.
Pois pitää heittää, ei hyvältä enää näytä."
Illalla painin seassa miesten hikisten,
karkotan murheet henki pihisten.
JA ONNELLINEN OON!

Kiitos. Kiitos.

Tovin jo kuulosti siltä, että olet hyljännyt Perkiömäisen elämäntavan. Se on muuten rangaistava teko! Täytäntöön on pantu (yäk!).
Erilaisia rankaistuksia on myös langetettu, mm. on pakotettu tuomittu leikkaamaan kynnet liian lyhyiksi, ja tämän jälkeen pesemään kätensä ja pyyhkimään ne erittäin karkeaan ja vanhaan pyyhkeeseen. Toinen on sellainen kuulemma, että on joutunut silmät ja kädet sidottuina tunnistamaan ns. työntömittauksella perssilmien sukupuolen.

- - - Updated - - -

Antakaa määkin runoilen, mullakin on runosuoli!

Those about to cock, we salute you!

Jos mulla nyt olis housut jalassa, ottaisin ne pois!

mä en malta millään odottaa, et pääsen juoksemaan- katotaan kuin läski hyllyy.

Eihän se koskaan hyvältä näytä... Paitsi jos se on kohdennettua rasvakudosta.

No melkeen piti rööki sytyttää, oli niin hienot jälkiolot.

Mä tiiän ton tunteen! Ahkerana ulostajana mulla olis varmaan jo syöpä, jos tulis vedettyä vaniljasikaria ilman vaniljan makua eli ihan tavallista körssiä aina kunnon paskantamisen jälkeen!

- - - Updated - - -

Sanze ei seuraa jalkapalloa. :)

... vaan MIEStä.

Back
Ylös Bottom