Deleted member 117230
Ei nyt ihan salikomediaa mutta voi perkele tiputin kännykän salin vessanpönttöön kun olin kusella...:face:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä oli koomisen näköistä kun salilla joku tiukka parikymppinen blondi fitnesstyttö menee tekemään reidenkoukistajaa maaten laitteeseen, niin yhtäkkiä kaikki salilla olevat miehet tuntevat pakottavaa tarvetta siirtyä tytön taakse "treenaamaan"/nojaamaan ikkunalautaan.. Jännä ilmiöKauempaa katsottuna koominen tilanne, toki tottakai tilanteen tajuttuani siirryin itsekkin kiireesti pitämään ikkunalautaa pystyssä.
![]()
Kyllä oli koomisen näköistä kun salilla joku tiukka parikymppinen blondi fitnesstyttö menee tekemään reidenkoukistajaa maaten laitteeseen, niin yhtäkkiä kaikki salilla olevat miehet tuntevat pakottavaa tarvetta siirtyä tytön taakse "treenaamaan"/nojaamaan ikkunalautaan.. Jännä ilmiöKauempaa katsottuna koominen tilanne, toki tottakai tilanteen tajuttuani siirryin itsekkin kiireesti pitämään ikkunalautaa pystyssä.
![]()

Reilu pari kuukautta sitte olin salilla (ullatus), niin joku neli-viisikymppinen naikkonen veti askelkyykkyjä pitkin salia. Oli se vaan hupaisan näköstä ku aina silmäkulmassa näky kun toinen kiitää siitä ohi :lol2:
Eipä siinä, kukin tyylillään.
Olen miettinytkin, et joku päivä teen askelkyykkyjä viimeisenä liikkeenä ja jatkan suoraan ovesta ulos kotiin saakka. Kirjoittaisikohan kukaan tähän ketjuun, jos pamahtaisin ovella vastaan kässärit kourassa?
Olen miettinytkin, et joku päivä teen askelkyykkyjä viimeisenä liikkeenä ja jatkan suoraan ovesta ulos kotiin saakka. Kirjoittaisikohan kukaan tähän ketjuun, jos pamahtaisin ovella vastaan kässärit kourassa?
mulla ei ollu spottaajaa penkissä tänään. No, luulin että siihen viimeiseen toistoon ois vielä mehuja. Ei ollu. Makasin siinä sitten tanko mahan päällä enkä päässy mihinkään, ainoa tyyppi lähistöllä oli joku vanha patu, eikä sekään jaksanu sitä mun päältä nostaa :face: Joten oli rullattava reisien kautta lattialle...
Makasin siinä sitten uros mahan päällä enkä päässy mihinkään, joten oli rullattava reisien kautta lattialle...

mulla ei ollu spottaajaa penkissä tänään. No, luulin että siihen viimeiseen toistoon ois vielä mehuja. Ei ollu. Makasin siinä sitten tanko mahan päällä enkä päässy mihinkään, ainoa tyyppi lähistöllä oli joku vanha patu, eikä sekään jaksanu sitä mun päältä nostaa :face: Joten oli rullattava reisien kautta lattialle...
Korjattu sinkkunaisen arkipäivää enemmän vastaavaksi.![]()
Oliko sulla lukot käytössä? Itse en koskaan penkissä käytä lukkoja juurikin tuon takia, että jos rinnalle jää niin kivuttomammin pääsee alta pois vain kallistamalla tankoa jolloin painot tippuu tangosta toiselta puolelta ja sitten sieltä pääseekin helposti poies, ainakin näissä painoluokissa :D

In my dreams! ;)
:whip: