Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Kyllä oli koomisen näköistä kun salilla joku tiukka parikymppinen blondi fitnesstyttö menee tekemään reidenkoukistajaa maaten laitteeseen, niin yhtäkkiä kaikki salilla olevat miehet tuntevat pakottavaa tarvetta siirtyä tytön taakse "treenaamaan"/nojaamaan ikkunalautaan.. Jännä ilmiö :) Kauempaa katsottuna koominen tilanne, toki tottakai tilanteen tajuttuani siirryin itsekkin kiireesti pitämään ikkunalautaa pystyssä. :david:

:D:D Tätä on kyllä aina hauska seurata! Ja parasta, että jokin hyvin alkukantainen liskoaivo yleensä myös pakottaa itsenikin vähän asemoimaan itseni paremmin salilla, vaikka tätä vastaan koittaisikin taistella.

Kun kerran treenin jälkeen saavuin salin pukkariin, huomasin hävittäneeni avaimeni jonnekin. Tovin niitä salin puolelta etsiskeltyäni, päätin ottaa järeämmät aseet käyttöön ja hain respasta isot leikkurit, jolla tuhosin lukkoni ja pääsin käsiksi ansaitsemaani palautusjuomaan. MUTTA, kun rikoin lukkoni ja aukaisin kaappini oven, se oli vittu tyhjä! Kurkkasin viereiseen avonaiseen kaappiin ja siellähän ne tavarani oli lojunut koko treenin ajan. Olin siis fiksuna laittanut tyhjän kaapin lukkoon ja jättänyt tavarani viereiseen avonaiseen kaappiin. Ei kait siinä, tyhmä mikä tyhmä.

Salskea herrasmies ja vaaleahiuksinen fitneskissa jotka ilmeisesti paneskelitte salin rentoutumishuoneessa:

Muistakaa seuraavalla kerralla että rentoutumishuoneen vastapäätä on lasten leikkihuone. Ainakin kahdella lapsiaan hakeneella äidillä oli naaman punasta päätellen kotimatkalla pari tarinaa kerrottavana kukista ja mehiläisistä.

Hiljainen loppukommentti herralta kyykkypaikalla "nuolen sut kotona loppuun" nosti pisteitä

Kyllä oli koomisen näköistä kun salilla joku tiukka parikymppinen blondi fitnesstyttö menee tekemään reidenkoukistajaa maaten laitteeseen, niin yhtäkkiä kaikki salilla olevat miehet tuntevat pakottavaa tarvetta siirtyä tytön taakse "treenaamaan"/nojaamaan ikkunalautaan.. Jännä ilmiö :) Kauempaa katsottuna koominen tilanne, toki tottakai tilanteen tajuttuani siirryin itsekkin kiireesti pitämään ikkunalautaa pystyssä. :david:

Samanlainen tilanne salilla kanssa. Menin lämmittelyhuoneeseen polkemaan kuntopyörää ja ikkunasta näin nätin fitnesspimun kävelymatolla. Sit aukasin oven ja katoin salin perille, niin hyvä etten revenny nauramaan ääneen. 6 jätkää tekee soutua, "leukoja" yms tän tytön takana, kun se kävelee matolla :) :) :)
Noh alotin oman urakan pyörällä, kohta tyttö siirty salinpuolelle, niin minuuttia myöhemmin huomasin olevani itsestään lämppärihuoneessa...

Salillamme käy iso, pöhöttynyt, finniselkäinen tanktoppia pitävä nuori bodarin-alku. Hän on muutenkin jo aika huomiota herättävä kokonsa puolesta, mutta se ei vissii tän tyylisillä kavereilla riitä. Oli liike ku liike, sarja ku sarja, ni aina viimeisen toiston jälkeen painot lentävät vapaapudotuksella maahan. Nähtyäni kaverin pitkästä aikaa meinas alkaa ärsyttää, mut sit tästä kaverista tuli mielee South Parkin motoristit, jotka pitävät vielä suullaan ääntä ku ei muute meinaa saada riittävästi huomiota :D . Loppu reeni sujui tämän jälkeen moitteitta. Jos on noin turhamainen niin, kilkutelkoon mielensä kyllyydestä, kuha ei kuulo lähe.

https://www.youtube.com/watch?v=xGyKBFCd_u4

Reilu pari kuukautta sitte olin salilla (ullatus), niin joku neli-viisikymppinen naikkonen veti askelkyykkyjä pitkin salia. Oli se vaan hupaisan näköstä ku aina silmäkulmassa näky kun toinen kiitää siitä ohi :lol2:
Eipä siinä, kukin tyylillään.

Reilu pari kuukautta sitte olin salilla (ullatus), niin joku neli-viisikymppinen naikkonen veti askelkyykkyjä pitkin salia. Oli se vaan hupaisan näköstä ku aina silmäkulmassa näky kun toinen kiitää siitä ohi :lol2:
Eipä siinä, kukin tyylillään.

Olen miettinytkin, et joku päivä teen askelkyykkyjä viimeisenä liikkeenä ja jatkan suoraan ovesta ulos kotiin saakka. Kirjoittaisikohan kukaan tähän ketjuun, jos pamahtaisin ovella vastaan kässärit kourassa?

Olen miettinytkin, et joku päivä teen askelkyykkyjä viimeisenä liikkeenä ja jatkan suoraan ovesta ulos kotiin saakka. Kirjoittaisikohan kukaan tähän ketjuun, jos pamahtaisin ovella vastaan kässärit kourassa?

Samantien ne painot himaa, sanoo vaan että tuo ens kerralla takas :D Sit vaa lämppärinä askelkyykkyjä salille ;)

Laita vielä vähän John Cleesea siihen kävelyyn mukaan niin et pääse kotiin asti :D

439520.jpg

Komediaa aiheutti viime viikolla venäläiset identtiset veljekset. Kaverit näyttivät aivan samalta ja molempien kropatkin olivat lähes identtisen näköiset. Molemmilla yläkroppa oli massiivinen ja jalat kuin pienellä kananpojalla. Kello oli jo jotain kymmenen illalla ja salilla ei täten ollut kuin minä, kaverini ja timmi nuorehko nainen. Nainen kyykkäsi yhdessä salin nurkassa ja me teimme kaverin kanssa jotain toisella puolella salia. Noh sitten nämä venäläiset veljekset ilmestyivät paikalle. Veljekset suuntasivat suoraan mave paikkalle. Tämä nuori nainen kyykkäsi mave paikasta katsottuna toisella puolen salia. Veljekset sitten lappasivat hirveän kasan rautaa tankoon ja roudasivat sen noin metrin päähän naisesta. :D Sitten he molemmat kiskoivat paidat pois ja alkoivat runnomaan mavea hirveällä karjunnalla. :D Nainen sitten kyykkäsi vielä ehkä kymmenen minuuttia ja lähti pois. Samantien veljekset laittoivat paidat päälle ja tangosta hävisi varmaan puolet painoista. Hymyilytti vielä kotonakin. :face:

Näitä juttuja riittää varmaan loputtomiin, mutta kerrottakoon vielä tämän kerran. En tiedä mihin ketjuun tämän laittaisi, sillä ujo poika hämmentyy vähemmästäkin, mutta enimmäkseen hilpeyttä tämä tapaus on itsessä aiheuttanut. Salilla käy nimittäin usein samaan aikaan yksi kovempaa treenaava mimmi, joka pitää treenatessaan kovempaa ääntä kuin korealainen nainen sängyssä. Voihkaisut ovat myös laaduultaan juuri sellaisia mitä ajattelittekin. Hänellä on yleensä kuulokkeet päässä, joten en tiedä tajuaako hän itsekään millaisia ääniä salissa raikaa hänen treenatessaan..

mulla ei ollu spottaajaa penkissä tänään. No, luulin että siihen viimeiseen toistoon ois vielä mehuja. Ei ollu. Makasin siinä sitten tanko mahan päällä enkä päässy mihinkään, ainoa tyyppi lähistöllä oli joku vanha patu, eikä sekään jaksanu sitä mun päältä nostaa :face: Joten oli rullattava reisien kautta lattialle...

mulla ei ollu spottaajaa penkissä tänään. No, luulin että siihen viimeiseen toistoon ois vielä mehuja. Ei ollu. Makasin siinä sitten tanko mahan päällä enkä päässy mihinkään, ainoa tyyppi lähistöllä oli joku vanha patu, eikä sekään jaksanu sitä mun päältä nostaa :face: Joten oli rullattava reisien kautta lattialle...

Paljonkohan sitä rautaa siinä tangossa oli? Kuulostaa nimittäin aika uskomattomalta ettei jaksanut nostaa, ellei kyseessä ollut joku lähemmäs sata vuotias veteraani... toisaalta onhan siitä mahalta hiukka hankalampi lähtä nosteleen kuin suoraan ylhäältä päin rinnan päältä, kuten normi varmistustilanteessa.

ei siis ollu todellakaan ku 40kg tangon kanssa - se patu oli oikeesti sellanen arviolta 60kg painava kukkakeppi, jonka jalat on samaa paksuutta ku mun käsivarret :wtf: Mä oon nähny sitä siellä salilla useamman kerran mut mitään muuta se ei tunnu tekevän ku keppijumppaa ja venyttelyä... Luulis kotonakin onnistuvan vähän halvemmalla harjan varrella...?? Mut siis ei se saanu sitä nostettua :D

Oliko sulla lukot käytössä? Itse en koskaan penkissä käytä lukkoja juurikin tuon takia, että jos rinnalle jää niin kivuttomammin pääsee alta pois vain kallistamalla tankoa jolloin painot tippuu tangosta toiselta puolelta ja sitten sieltä pääseekin helposti poies, ainakin näissä painoluokissa :D

Korjattu sinkkunaisen arkipäivää enemmän vastaavaksi. :)

ei oo ainakaan tämän naisen arkipäivää.... In my dreams! ;)

- - - Updated - - -

Oliko sulla lukot käytössä? Itse en koskaan penkissä käytä lukkoja juurikin tuon takia, että jos rinnalle jää niin kivuttomammin pääsee alta pois vain kallistamalla tankoa jolloin painot tippuu tangosta toiselta puolelta ja sitten sieltä pääseekin helposti poies, ainakin näissä painoluokissa :D

joo oli lukot - taidankin seuraavalla kerralla jättää laittamatta, kiitos vinkistä! :)

Back
Ylös Bottom