Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä odottelen vielä sitä päivää, kun joku mies soittaa minulle alastomana ukulelella serenadin. Mieluiten Eddie.

Mun entinen esimies soitti mulle ilmaukulelea. En heti tunnistanut ukuleleksi, mutta oishan se nyt pitäny siitä äänestä tajuta ettei se mikä tahansa mandoliini ollut. Ei ollut esimies kyllä alastikaan. En ois kyllä halunnutkaan. Ois voinu jäädä sisäfileet sinä päivänä leikkaamatta.

Aamupäivän serenadi vaatteet päällä ilman ukulelea

Takasämpyläleipuri odottaa uuni kuumana
Taitaa tehdä sitä kyllä vielä puumana
syntymäasussaan serenadisoivaa lihanpalaa
kun ei kelpaa naapurin Kimmo, eikä isänsä JORMA.

- - - Updated - - -

Loppusointu onnistu jotenkin ennennäkemättömästi!

Tänään lounaan tarjoaa:

image.webp

Näppäimistön lisäksi mun tarttis välttämättä ostaa joku näppärä portaabelikaiutinhifijärjestelmä. Joku joka yhteensopivasti toimis vielä puhelimen lataustelakkana, malli on HTC One, varmaan joku ei-ompulle suunniteltu vermes vois tulla kyseeseen. Onko kokemuksia, hä, tä? Ratio olis kans plussaa, mutta ei pakollinen, kas kun luurilla voi myös kuunnella ratiota. Mutta silloin tuo latausominaisuus on ehtotonta.

- - - Updated - - -

Ja voisin sijoittaa maksimissaan kaks viiva kaks ja puolsattaa espenbredeseniä.

- - - Updated - - -

Plus näppäimistökulut.

No sanotaan nyt vaikka niin että onhan se kunnolla haudutettu puuro ihan vitun hyvää.

Mutta, olipas huvittava tilanne äsken tuolla kohteessa kun urakoitsijan auto mossahti ja sininen savu nousi konepellin alta. Minä heti perään kaadoin moottoripyörän siinä vahingonilossani. Kyllä meitä miehiä sitten nauratti!

No mutta kylläpä siinä oli huvittavaa komiikkaa koko kesän tarpeiksi!

Minäkin kaadoin japaniattaren Keimolan portin parkkipaikalla kyljelleen n. 5 minuutin omistamisen jälkeen. Olin niin iloinen ja huvittunut ja sitten siinä oli sitä siivoamatonta hiekoitushiekkaa. Eihän se etujarruttaja älynnyt, että älä nyt saatana käännä sitä tankoa samalla kun lyö jarrut pohjaan.

- - - Updated - - -

Niitä bussipysäkillä olleita miehiä ja naisia kyllä kans sitten nauratti.

Mulla oli kyllä tuuria kun ei ollut kuin kaksi ihmistä näkemässä. Sehän näissä hommissa on se kirvelevin jos joku näkee kun tekee virheen. Mutta oli tuuriakin, kypärä jäi pyörän alle ja otti iskun vastaan, katteet ja tankki säilyi kolhuitta. Kypärästä tuli kyllä vähän littanampi, painaa nyt tässä asussa hypotalamusta aiheuttaen taukoamattoman erektion.

- - - Updated - - -

Erektio-Nolani

- - - Updated - - -

Erektio-Nolani päähän ja seurahuoneelle. Saanti on taattu.

Mites se älästön seneradi Erektio-Nolani päässä? Olis ainakin juhlallisempi, ehkä jopa ylvästä.

Näppäimistön lisäksi mun tarttis välttämättä ostaa joku näppärä portaabelikaiutinhifijärjestelmä. Joku joka yhteensopivasti toimis vielä puhelimen lataustelakkana, malli on HTC One, varmaan joku ei-ompulle suunniteltu vermes vois tulla kyseeseen. Onko kokemuksia, hä, tä? Ratio olis kans plussaa, mutta ei pakollinen, kas kun luurilla voi myös kuunnella ratiota. Mutta silloin tuo latausominaisuus on ehtotonta.

- - - Updated - - -

Ja voisin sijoittaa maksimissaan kaks viiva kaks ja puolsattaa espenbredeseniä.

- - - Updated - - -

Plus näppäimistökulut.

Mun tarvis ostaa läppis. Upgreidasin kamerajärjestelmän ja tajusin et ei mul oo ees konet stna. Olis kiva muokkailla ottamia ero.. esteettisiä kuvia. Peruspihiniä tyttönä ei millää viittis.

Mäki oon kipannu mopon, yhtesti. SilminNäkijöitä oli liikaa!

Back
Ylös Bottom