Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vituttaa eräs työhenkilö. Miksi NAIShenkilö tekee siten että on naama erittäin vahvasti norsunvitulla mutta ei voi sanoa asiasta? Sanois vaikka että mua vituttaa ootella sulta tota paperia mutta ei. Se sanoo naama norsunvitulla että no ei sillä mulle nyt oo niin väliä mutta joku toinen saattaa pikkuhiljaa kysellä, mulle se on ihan sama. Erittäin vittumainen piirre ihmisessä, suu sanoo että jee jee, kasvot sanoo että haista vittu.

Samaa naistyyppiä, joka vastaa (miehelle) kysyttäessä " Mikä sulla nyt on?" "-Ei mikään." Sama leidi mököttää vähintään seuraavat 2 tuntia ja on etäinen. Naama norsunvitulla.

Mutta Hämeenlinnalaiset huom!

Huomenna, n klo 8.00, varokaa erittäin voimakasta turbulenssia 3-tiellä Hattelmalan liittymän kohdalla (jonka pohjavesisuojaus on toteutettu italialaisella bentoniitti-savella). Esim Tecnopoliksessa työskenteleviä kehotetaan kiinnittämään lempsat, potkupallo-otteluliput, veikkauskupongit, kämmenpuhelimet ja terveyssiteet kaksipuoleisella teipillä kehoonsa. Muutoin on vaarana että massiivinen V-Twin imee ne sisuksiinsa tai viimeistään touring-laukkujen aiheuttama turbulenttinen pyörre vetää ne mennessään kohti Helsinkiä.

- - - Updated - - -

Samaa naistyyppiä, joka vastaa (miehelle) kysyttäessä " Mikä sulla nyt on?" "-Ei mikään." Sama leidi mököttää vähintään seuraavat 2 tuntia ja on etäinen. Naama norsunvitulla.

Juurikin näin. Ehdotan että kaikki naiset siirretään päiväntasaajan eteläpuolelle ja miehet pohjoispuolelle. Ei tuu tämmöstä inhottavaa skismaa.

Eikun sittenkin toisinpäin, mä haluan kylmästä lämpimään.

Hyväksytään myös "poikansa Kimmon".

Mitä jos se ei saunonutkaan "poikansa Kimmon" kanssa? Mitä jos se saunoikin naapurin kanssa? Tai naapurin tyttöystävän? Tai naapurin tyttöystävän gerbiilin kanssa? Tai Johnyn naapurin kanssa? Kyllä se ainakin näki Kinnusen jorman!

norsunvitulla

Tuo on kyllä jotenkin seksististä. Miksi se ei ole norsunletkulla? Tai norsunpeniksellä? Tai norsunkiveksillä?

eventallahan taitaa olla ne päivät! Kyllä Kimmo ja Jorma oli saunassa, kaikkihan sen tietää.

Mutta kiitos JohnyV ennakkovaroituksesta, mulla onkin kotona semmosta hyvää kakspuoleista teippiä, semmosta paksua oikeennääs. Täytyy muistaa ottaa mukaan. Tosin aamupäivän vietän jalkautuneena kentälle, joten täytyykin tänäpänä valmiiks teipata toi nitoja ja lyijykynä tohon pöytään. Ei käy sitten niitä vahinkoja, täytyy huomioita tämmönenkin, ehkäisy ennen muuta. Sen jälkeen sitten sitä muutakin ja sitä itteänsä!

- - - Updated - - -

Onko kukaan löytänyt vielä juhannussijaa?

- - - Updated - - -

Siitä klassikot!

fingerpori_0207_2012.gif

juhannussima.webp

eventallahan taitaa olla ne päivät! Kyllä Kimmo ja Jorma oli saunassa, kaikkihan sen tietää.

Kyyyllä, minulla on työpäivä.

Ei kai se nyt aina voi saunoa Kimmon kanssa. Pitää sitä nyt joskus saada vähän etäisyyttä. Onko Kimmolla joku hylätyksi tulemisen pelko jos ei Jormaa päästä hetkeksikään silmistään? Vai onko tässä takana jotain perverssiä? Insestiä? Hyi kamalaa!!

Tuo on kyllä jotenkin seksististä. Miksi se ei ole norsunletkulla? Tai norsunpeniksellä? Tai norsunkiveksillä?

Siksi koska on jo lanseerattu määrite pässinkivekset.

- - - Updated - - -

kohti Helsinkiä.

Muista solikumieriste mukaan, vaikka lompakkoon, kaupunkimatkallesi.

- - - Updated - - -

Ei kai se nyt aina voi saunoa Kimmon kanssa.

Olisko jokaNAISen unelma saunoa kimpassa Jorman ja Kimmon kanssa?

- - - Updated - - -

Entä Vesa, yours Vesa?

Kyllä tässä nyt on naama ihan norsun eturauhasella itselläkin. Hikeä tulee kuin esterin sieltä ja hommat kusee. Ei ole etes asiakirjasalkkua.

- - - Updated - - -

Muista solikumieriste mukaan, vaikka lompakkoon, kaupunkimatkallesi.

- - - Updated - - -

Totta! Ja sitten täytyy muotoilla lasin alunen lasinreunasta poispäin viettäväksi.

Minä taidan taasen kohtapuoliin muotoilla kenkieni pohjat töistä poispäin viettäviksi.

edit. Ainiin, these are not shoes, these are sandals. Ja mulla on muuten sukat jalassa! Khihih...

kenkät.webp

Minulla on:

Sukat, jalassa
Housut, jalassa
Paita, päällä

Minulla ei ole:

Pitkiä, kalsareita
Pipoa
Paskahätä

Samat. Housut on tosin lyhytlahkeista mallia. Mut ny mä lähren ostaan kaupasta apetta! Moriesta! Olé!

- - - Updated - - -

Kuten myös paita, -hihaista.

- - - Updated - - -

Ns. kesäMIES -look.

- - - Updated - - -

Yhdistettynä mm. pullottaviin paikkoihin.

Minun kesämieslookkini ovat musta t-viiva-paita sekä sopivanpituisilla lahkeilla varustetut siniset työfarmarit. Suojaa karvoittuneita sääriäni auringon polttavilta säteiltä kätevästi mm. terassilla istuskellessa. Käteisvarat, tällähetkellä, 22€

- - - Updated - - -

Minun kesämieslookkini ovat musta t-viiva-paita sekä sopivanpituisilla lahkeilla varustetut siniset työfarmarit. Suojaa karvoittuneita sääriäni auringon polttavilta säteiltä kätevästi mm. terassilla istuskellessa. Käteisvarat, tällähetkellä, 22€

"kaikki mitä pöhönääsi tarvitset"

Käteisvarat: 100 euroa genuiininnahkaisessa Ray-Ban kotelossa. Olipas yhtäaikaa säälittävän ja leuhkan kuuloista.

- - - Updated - - -

-->kotiin

Hihii nyt ollaankin jo kotosalla sortsit jalassa. Ai ettäko o lämmintä. Mites eventa, onko kaasut kohdallaan bunkkerissa? Eikös sun homma ollut joku semmonen?

Minä meinaan nyt siivota. Sen jälkeen pitän autoa ja mopetia kuin kipeetä tavaraa, mutta sitä ennen vähän näytän niille letkua. Sillälailla että ne tulee märiks.

Huomenna täytyykin tehdä vain puolikas työpäivä, koska on ollut perkeleen pitkää päivää koko alkuviikko. Eilen viimeinen asia ennen nukkumaan menoa oli töitä ja tänään ensimmäinen asia :dance:

Back
Ylös Bottom