Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä siinä aina tuntee ihtesä niin pieneksi kun näkee ihka oikean julkkiksen elävänä. Tauski on kyllä aika kova. Viimeisin taitaa olla Kari Salmelainen, se oli hieno hetki. Siinä me oltiin Karin kanssa samalla torilla. En mä sille tietenkään mitään sanonu, mitä sekin olis miettinyt.

On tää Rambon loppu tunteikas, ihan meinaa tippa tulla linssiin.

Vaimo ei ymmärrä alkuunkaan mutta naisethan ei oo samalla tapaa herkkiä.

Minä meinasin törmätä lauantaina Pedro Hietaseen, hän ei tunnistanut minua. Luultavasti siksi, että viimeksi hän näki minut ilman paitaa.

Koko päivän ollu fiilikset niinku krapulaisella, ei vaan oo tullu juotua mitään... Josko huomenna pirteämmällä mielellä menis päivä!

Mä lähden tänään tsiikaamaan Maili Saurusta! Äh tarkoitan tietenkin Aerosmithiä.

- - - Updated - - -

Jännittää vähän kyllä se Helsinki.

- - - Updated - - -

No voikkuleipiä voipaperiin evääksi ja jotain ääreismuodikasta ylle, eiköhän sinne sovi sekaan.

Huomenta! Kerran vielä töihin ennen viikonloppua. :)

Onnea Daissukelle! :) Säästän korvianne enkä laula.

Daisuke viettää tänään synttäreitä! Onko kovat bileet illalla?

Tänään alkaa ja sunnuntaina päättyy. :D Luvassa herkuttelua leipomuksillani joka päivä sekä biletystä lauantaina ja kahvittelijoita sunnuntaina. :D

Onnea Daissukelle! :) Säästän korvianne enkä laula.

Ei haittaa, sain jo yhden laulupätkän kuulla aamuvarhaisella. :)

Tänään kaljottelua?

- - - Updated - - -

Biletys kuulostaa todella ikävästi joltain dringkkien juomiselta tai siiiterin lipitykseltä.

- - - Updated - - -

Ei ollenkaa tule semmoista Miehekkään kaljoittelun fiboja.

- - - Updated - - -

Meinaako Johnny tänään siivota? Paneloida? Soittaa puhelun?

Jos teet nuo kaikki saman päivän aikana, olet ansainnut yhten pullon raikasta, sekä rentouttavaa ja ravitsevaa kolmen tolpan olutta!

Back
Ylös Bottom