Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta palaverihuoneesta. Kellon tarkkuuella hei, kellon tarkkuuella.

Haluan kuulemma kohta siivota. Ja laittaa nurmikon lyhentämiseen tarkoitetun koneen käyttökuntoon.

Noh, ainakaan ei tartte mallin anus -ohjelmaan kajota, toisin kuin eräät. Mutta toisaalta, siinähän sais toisella kädellä sitä konekirjoitusskilssiä harrastaa...

^^Mä oon todennut tuon kanssa toimivaksi ratkaisuksi. Jos ei ensimmäisellä kerralla saa kunnolla paikkoja/asioita paskottua, kannattaa toimenpiteitä jatkaa kunnes pahimpaan mahdolliseen tilanteeseen on päästy. Viimeeksi totetutin tätä sääntöä puhelimeeni, joka odotteleekin tällä hetkellä uutta näyttöä Itellan kuormasta.

Mä sovelsin tota kun fiksasin fillarin vaihteistoa. Voi luoja että on jousta ja pikku palikkaa sisällä niissä..

Mä heräsin nyjjo!

- - - Updated - - -

Mitähän sitä näin pyhänä tekis ku ei pääse mihinkään esim. liikehuoneistoon kuluttamaan aikaa? Ainakin ulosteellä käyn, se on jämpti.

- - - Updated - - -

Kerroinko jo, että kiinnitin eilen osan käteisvarannoistani uuteen jääkaappiin?

Huomenta. 12 h unet takana! :lol2: Jospa tänään jaksaa leipoa ja siivota kunnolla...

Minulla oli tänään myös kunnianhimoiset suunnitelmat nukkua helkkarin pitkään. Vielä mitä, klo 08 heräsin täysin virkeänä 8h yöunet takana. Paskan möivät.

Pitkään ajattelin itsekin lojua, mutta kun porukka päätti lähtee aamupäiväpainimaan niin eipä viittiny kieltäytyä. Painin jälkeen ehkä jopa pieni punttireeni, jos vaan vielä muistaa miten esim.tankoa tai käsipainoja pidellään.

Mä lojun vieläkin. Eikä millään meinaa jaksaa nousta.

Kohta mä kuulkaas nousen ja lähden harrastamaan ajankuluksi päämäärätöntä autolla ajelua.

Perkele tätä kylmyyttä! Missä ne helteet on? Nyt pitäs olla kesä! Vituttaa tää ainainen kylmyys.

Vaatteet. Talvellakaa ei oo kylymä -30 pakkasella ku on riittävästi vaatetta niin on se ny kumma jos +16 (lämpö täälä) lämpötilas pitää palella.

Me ollaan Santsin kanssa töissä.

Minä olen töissä. Minä olen Tampereella. Minä teen 3D mallinnusta. Arvaa olenko Santsin seurassa?

Back
Ylös Bottom