Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sehän kuulostaa mukavalta! Mä tykkään just siitä ympärikorvia saamisesta. Tuntee elävänsä. Vähän samaan tapaan jos on just saanu syötyä, ja laittaa ihan hetkeksi lautasen ja lasin siihen tiskialtaaseen odottamaan astianpesukoneeseen lataamista, että voi keittää kahvit välissä, niin jumalauta että on siistiä ja mukavaa suorastaan kuunnella sitä rakentavaa kahden välistä dialogia aiheesta, että miksen mä voinu suoraan laittaa niitä astioita sinne koneeseen. Hirveesti alkaa aina tekeen mieli vaniljasikaria ilman vaniljan makua ja tavallista körssiä.

Kävi tässä pikku kolhu työrintamalla, mutta nyt on jo uutta paikkaa tulilla niin nou hätä...

ycrjpx.webp

ATK:sta puheenollen, sijoitin 2995 centtiä atarini high fidelity audiojärjestelmään. Läheltä kun kuuntelee niin tässähän on vallan mainio retrosoundi.

- - - Updated - - -

Liittyy varmaan äänenpaineeseen.

- - - Updated - - -

Äänenpaine kasvaa kun äänen laittaa tarpeeksi pieniin skobeihin.

Sinä kerrot, että mitä isommalle volumen laittaa, sitä enemmän radio ottaa signaalia vastaan. Minä kuulen, että mitä kovempaa vaimolle sanoo että tiskit olivat vain väliaikaisesti tiskialtaassa, sitä paremmin vaimo kuulee.

- - - Updated - - -

Sehän on selvää että mitä kovempaa asian sanoo, sitä paremmin monologi kuuluu.

No ei mun mielestä oo kyllä pakko. Tai jos on pakko niin sen kyllä sitten tietää eli ei sulla sitä nyt ole. Nyt vaan naruista irti ja katot ATK:lta vielä jonkun uusinnan.

Kyllä tuo nykyajan nuoriso on sitten just tommosta sakkia, ettei osata edes yksikseen ATK:lla leikkiä. Kyllä pitää olla kaikki pelit ja rensselit vilkkuvilla valoilla ja sitten mielikuvitusta just tasan saman verran kuin jollakin HUPAKOLLA.

Silloin kun minä olin pikkutyttö niin kyllä minä sain päivän kulumaan ihan hyvin yksikseni ATK:lla. Esimerkiksi Commodore 64:n Samantha Fox Strip Poker oli kovaa valuuttaa, samoin kuin Commando Libya. Vai olikohan noi viissatasella Amigalla. En muista. Mutta pointti oli joku muu, mikä tai kuka muu muka?

Nyt vielä tekeville cunteille vinkkiä ATK hommiin: tyhjentyikö mustekasettisi? Ärsyttääkö uuden kasetin hinta? Niinpä.. mutta minäpäs täytin kerran kasetin itse mahonkipetsillä. Ei se mikään kummonen homma ollut, no jonkinverran sotkua ja kädet ihan hemmetin härskin näköset pitkän aikaa Ei semmonen spriipetsi oikein lähde muutakuin kulumalla pois. Ja sehän siinä on että mahonkipetsi on punasta että se on vähän erinäköstä kun ihan semmonen musta tuloste. Ja sitten siinä oli se että ei se tulostin enää sitten toiminut.

- - - Updated - - -

Onko edes nahkatuolia?

Ei vaan tämmönen kunnon pehi-annostelija. Tähän mahtuu standardikokoisen Ikea pussukan verran pierua tähän täytteeseen. Sitä tihkuu sieltä pitkään tähän toimistoilmaan. Mukavaa.

- - - Updated - - -

Eläinsuojelijat hohoi, minulla on käet kainaloissa!

- - - Updated - - -

hihihiihiii

Äsken toimistopaisti kävi tässä huoneessani pitkät päällä, vaikka en ollut juuri hetkeä aikaisemmin edes piarassu puolikastakaan standardia pienemmästä IKEAn kassista. Mistäköhän sekin johtui? Yleensä keskustelukutsu huoneeseeni tapahtuu suunnilleen em. -tyyppisellä menetelmällä. Halusin eli en.

- - - Updated - - -

^ Tunsin kyllä poikkeaman kentässä.

e. Mulla ej ole ilamajoelle mitään asiaa. Ajattelin polkea pyörällä hikeä vältellen ääsjoen keskuskentälle.

Mä olin vääräs päiväs, ei ilimajoella mitää olisikkaa.

Nyt oli viimeinen päivä ilmasia töitä. Huomenna lähen Vantaalle kokeilemaan miltä tuntuu olla hullu. Mua ihan jännittää!

Minulla olis kyllä nahkatuoli. Mutta toimistopierusta en saa siitäkään huolimatta tyydytystä koska olen yksin kotitoimistolla. Sitäpaitsi miun pierut tuoksuu kukkasille. Enkä oikein tykkää sellaisista hajusteista. Onneks ihan näillä näppylöillä voin luvan kanssa lopettaa mukatyöt ettei vahingossakaan kerry saldoja.

Nääh, emmää sun mielenterveyttä arvioi. Nuo jutut menee lähinnä tuohon kahvihuonekeskustelut-osioon. Hähä.

Eihän niitä antibiootteja kannata syödä, kun sun napakettu ei sitä kerta kestä. Eiku mitä?

Back
Ylös Bottom