Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on ihan samanlaista haavetta. Lehdessä oli ilmotus poliisien huutokaupasta. Pitää varmaan käydä siellä jos vaikka poliisien lisäksi olis fillareita myytävänä. Edellinen polkratas tuhoutui yhtellä talvisella ravintolamatkalla muutama vuos sitten. Tilanne oli todella sekava ja olosuhteet haastavat.

- - - Updated - - -

Kyllä mä näkisin että polkupyörä on aikas naseva keksintö.

Minä olisin jatkanut mopon polkemista. Ahihihih...

Mutta tuo väsymysasia on jotain yhtä mystistä kuin se, että miksi peräaukko nypyttää silloin voimallisesti, kun sitä yrittää tietoisesti lopettaa. Tai miksi pimppi haisee pimpiltä heti suihkun jälkeen.

Tai jos ei tykkää runkkaavan apinan katselusta ja näkee sattumalta runkkaavan apinan, niin ihan varmaan sitä apinan runkkaamista katsoo. Ei sitä vaan ihmisellä oo luonnetta kääntää päätä pois ja säästää itseään apinan runkkaunksen näkemiseltä. Sitten sitä iltasella pitkälläänkin vielä miettii miten päivällä näki runkkaavan apinan ja katsoi sitä runkkaavaa apinaa vaikka apinan runkkaus ei kiinnosta pätkääkään.

Mä ajattelin huomenna uskaltaa.

- - - Updated - - -

Heti paikallisderbyn jälkn.

Lähreksää Ilimajoelle?

Kumpiko tää nyt olis? Keinosiementäjä vai teurastaja? Joka tapauksessa, I feel sexeeeeh!
image.webp

Mä veikkaan että Judohemmo saattas olla voittaja..

Ei sentään, nythän ei ollut arvailun alaisena tittelinä tämän ketjun kovin apinan runkkaaja, vaan nimenomaan sen toimituksen katselija. Omat epäilykseni osuvat miesten sarjassa MIEShenkilöön nimimerkillä Wilhelm Rommel ja naisten sarjassa NAIShenkilöön nimimerkillä Ksiina tai eventa. Tosin Ksiina on jo myös moposarjan voittaja, joten laitetaan Vantaan karvasimpien rintakivesten haltijalle tämä kikkeli, eiku.. Titteli. Vitsit olivat kaikki omakeksimiä.

Lähreksää Ilimajoelle?

e. Mulla ej ole ilamajoelle mitään asiaa. Ajattelin polkea pyörällä hikeä vältellen ääsjoen keskuskentälle.

Ohhoh ihan perseestä taas tämäkin työpäivä. Perkele se on niin että ei ihmistä oo tämmöseen tarkotettu. Joka saatanan tuutista piippaa ja tuuttaa koko ajan jotakin ja kännykänrottelot rällättää vielä komppia siihen samaan paskakasaan. Lankapuhelin, pari paperia ja sihteeri olis semmonen paketti että ei kukaan oikeesti tarviis enempää. Taas piippaa ja joku siellä vaan haluaa vittuilla työtä tekevälle ihmisellä. Ja nyt soi tuo toinenkin toosa. Heti heti heti mulla on kiire, mihin vittuun sitä nyt niin kiire joka helevetin röppäpöksyllä on, ihan varmasti ehtivät kaivaa nenää ihan tarpeeksi, ei se nyt oo elämän ja kuoleman kysymys jos vastausta ei tuu sillä saatanan sekunnilla kun tärkeyshenkilö on päättänyt soittaa tai laittaa sähköpostia.

-kännykkä = aivan perseestä, napaketun sisuksiin koko paska kiitos
-sähköposti = paskatuutti, mähän laitoin sulle siitä sähköpostia, haista vittu itsekin kiitos ja näkemiin
-twitter = nimikin vituttaa, keksijälle pitäisi syöttää 9 kiloa kullin näköisiä säilöttyjä tatin varsia
-tekstitv = täysin aliarvostettu

piip piip piip

Harmaat soluni
hitaita jälleen oli
kaikkea tapahtui
ennenkuin tajusin
mistä kyse oli.
Surkeiksi ne muodostui
yhteyksiä katkesi
hieman liian paljonkin
itse sitä joudutin
että vain kuolaisin
pahimmalta vältyin.
Tärkeimmät tuhosin.
HARMAAT AIVOSOLUNI
HARMAAT AIVOSOLUNI
VITTU NII!
Enää sanoitan vain
punkkii
en hevii
en rokkii
en räppii.
Keskustelut menee ohi
miettiessäni mistä kyse
vielä kestää psyyke
ja kädessäni pyyhe.
Joku siis söi.
HARMAAT AIVOSOLUNI
HARMAAT AIVOSOLUNI
VITTU NII!
TUHOUTUUHAN NE KUITENKIN!

Vai että ATK terselöityi, no voihan hyvänen vittu sentään. Minulla taas on pärstyneet Jamekset! Oi että teki hyvää poistua vähäksi aikaa tuonne kentälle.

Nipistys voi toimia, toinen vaihtoehto on että et anna sille ennenkuin saat uuden Atarin.

Back
Ylös Bottom