Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olenko jotenkin seniili kun en alkuunkaan ymmärrä miksi lähipiirin tai salikavereiden tai yhtään kenenkään pitäisi tukea muita salihommissa/laihduttamisessa/missään muussakaan harrastuksessa?

Olenko jotenkin seniili?

Onko tämä joku kompakysymys?

Kävin äänestämässä(käykää te muutkin) ja hakemassa postista PowerPartsit.

Jos futher ajelee iltapäivällä Lahden suunnalla ja vastaan tulee Iso-D ilman nahkahousuja niin heitä joku salainen tervehdys.

Jos futher ajelee iltapäivällä Lahden suunnalla ja vastaan tulee Iso-D ilman nahkahousuja niin heitä joku salainen tervehdys.

Joskus viiden maissa vasta tarttaan Hämeenlinnasta, mutta jos tulee semmonen piukannäkönen kokomustissa liikkuva Japaniatar vastaan, jonka kuski laittaa HEIL-tervehdyksen, niin se voin olla minä, tai sitten se on joku omaperäinen herrasmies (ei retina-).

Ultimeetsiasta (koska nainen) tulikin mieleen naisten ominaisuus: Lueskelin Kodin Kuvalehteä (tiedetään, no luin sitä silti, vähäsen), siinä oli kannessa Martti Suosalon avautuminen, "Ilman Virpiä asuisin veneessä". Tämä on juuri sitä mitä NAISet meille uroksille tekee, ilman häntä Martilla olisi todella mahdollisuus omistaa ja asua hulppeassa veneessä mutta Virpille se ei ilmeisesti ole sitten sopinut. Kurja juttu.

- - - Updated - - -

Täytyy liittyä urosmarttoihin eli Lionsklupiin.

Ei välttämättä, mutta vaadin kyllä lisäselvitystä.
Kuvasta vaan päättelin että saattaa olla seniiliyttä ilmassa.
Joskus viiden maissa vasta tarttaan Hämeenlinnasta, mutta jos tulee semmonen piukannäkönen kokomustissa liikkuva Japaniatar vastaan, jonka kuski laittaa HEIL-tervehdyksen, niin se voin olla minä, tai sitten se on joku omaperäinen herrasmies (ei retina-).
Heilahduskäsi toimii aina. Tosin olen tuohon aikaan jo jossain päin kymenlaaksoa.

Paksu ja muhkea untuvapeitto pitää olla, mutta vaatteet voi vähentyä tästä lähtien nollaan nukkuessa. :D

Kyllähän sellainen varmasti tuntuu mukavalta, mutta en pystyisi alastikaan näissä lämpötiloissa käyttämään. Ellei omistaisi arkkupakastinta ja ottaisi sitä illalla aina sieltä ja laittaisi toisen tilalle yöllistä heräämistä varten. Josko tähänkin lämpöön tottuu.

1305687111201.webp

poikain kanssa ajelemassa

- - - Updated - - -

Käsittääkseni tuo tyyli on Intian lisäksi myös Ruotsissa hyvin suosittua.

- - - Updated - - -

katso liitettä 115622

Tässä vielä kuva Futermukserista menossa Lahteen kaffelle. Sivuvaunussa Subwayn työntekijä.

:tytöt vilovittelemassa:

757bf4c06602bc4c941ba6ef77e9a20f.webp

:ehkä he seuraavaksi ajavat:

Mites on, kuntit, meinaatteko tänään korkata?

Palasin toimistoympäristöön, mutta palkatta. Kohta alkas kuulkaas kesäopinnot ja mielestäni aivan etuajassa. Havaitsen kummallistaa kohinaa koska olen ainut uros hihattomassa paidassa, joka oli pakko laittaa koska ulkona tulee muuten kävellessä kuuma. Rikonko toimistoympäristön pelisääntöjä?

Kyllä. Kaulukset tekee toimistoympäristössä Miehen.

eb8df6f635f6cdc0904d385e1a0de226.webp

No jokos se liite pelittäis. Kävin äsken kourimassa eikun juttelemessa hoitsuille.

- - - Updated - - -

Minä voisin kyllä juoda juhan nussimaa vaikka heti tänään. Olin eilenkin niin reteepetteri että kävin jalkajumpalla ennen järvikalojen savustamista pehvahiellä kyllästetyllä puulla.

- - - Updated - - -

Tai esim taskulämmintä kossua, neljä tuntia ennen nauttimista huoneenlämpöön siirrettyä.

- - - Updated - - -

+ tekee mieli puhdistaa ruisku ja varuilta kaasutin

- - - Updated - - -

onpas taas testostrogeeniä elimistössä

- - - Updated - - -

se tekee ihmisestä vitaalin ja naisesta parrakkaan

Back
Ylös Bottom