Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pidän kyllä lämpimästä, mutta ei tässä 25 asteen lämpötilassa voi nukkua täkin alla. Ensi yönä pelkällä pussilakanalla hieman pidemmät unet.

Paksu ja muhkea untuvapeitto pitää olla, mutta vaatteet voi vähentyä tästä lähtien nollaan nukkuessa. :D

Hhhuomenta. Ostetaan sänky ja patja työmaalle kuljetettuna. No ei oo kovin paha. Kesä auttaa anemiaan. Paitsi. Takareiska kärähti auringossa. Ja jumala loi HYTROKORTISOONIn. Ei kenitalamukseen!

- - - Updated - - -

Pitäsköhän tehdä tänään TÖITÄ?

Ei kyllä huvittais. Onhan tänään sentään paltsuilua puoli päivää. Mutta. Työpäivän jälkeen käyn Lahdessa juomassa kupin kahvia, japaniatar lupasi viedä!

Onkin vain 4 päivää töitä ja sitten risteilemään Tallinnaan! :) Luvattu tosi lämmintä ilmaa, onneksi töissä ilmastointi pelaa. :D

Onko japaniatar ruisku vai kaasaripeli? Minä kun on niin tavattoman huonosti perillä näistä niin tein viikonloppuna sillä tavalla että putsasin molemmat!

- - - Updated - - -

Ikäänkuin varuilta.

Meni muuten tsetsekärpänen silmään eilen illalla kun ajelin pleksit ylhäällä.

- - - Updated - - -

ps minun täytyy nyt kehua ja retostella, sain nimittäin viikonloppuna saalista, kolme MASSIIVISTA eväkästä jotka omin käsin savustin. Savustuspöntössä! Laitoin palaneesta saunasta otetusta puusta lastua sinne pöntön pohjalle. Tuli hyvä maku siihen kalaan kun otin lauteesta just siltä kohtaa palan missä naapuri yleensä istuu.

[ ] Kiinnostaa olla töissä.
[x] Ei kiinnosta.

Tulee varmaa aiiiiiika kiirus viikko töiden osalta, ku pitäs perjantaina olla pois ja lähtee Pärnuusee kattelee meininkiä. Ehkä tän ressin sillä verukkeella sitte just ja just kestää, ku tietää viikonloppuna pääsevänsä muihin maisemii rentoutuu. :D

Juhhhuuuurikin näin.

- - - Updated - - -

Voisko maanantai enää mukavemmin alkaa, Santsikin tuli tänne sulostuttamaan napapiiriä eikun ilmapiiriä

Voisko maanantai enää mukavemmin alkaa, Santsikin tuli tänne sulostuttamaan napapiiriä eikun ilmapiiriä

Minä keksin kyllä ainakin yhden jutun (tai kaksi) jolla saataisin tämä innostuneisuus toiseen potenssiin! Jos tiedätte mitä tarkoitan... Nimittäin. Esim. Vapaapäivä ja ulostee.

Eijei kyllä se oli ihan semmosta viatonta tonttuilua

- - - Updated - - -

MINULLA ei ole mielessä santsin urheilutrikoon peittämät täydelliset konekirjoitustaidot-

[ ] Kiinnostaa olla töissä.
[x] Ei kiinnosta.

Saa piirtää X-rastin seinään kohtaan, vokot nukkui huonosti! Tarkoittaa siis sitä, että heräsin klo 01:19 kusihätään ja kävin kusaisemassa ja palattuani sänkyyn en välittömästi nukahtanut vaan muistan haistelleeni ilmaa ainaski kaksi minuuttia. Onkohan mulla ressi?!

Asiastan toiseen. Polkupyörällä olen jo tänään ajanut ja tulen vielä ajamaan, joten riittäisiköhän se liikunnaksi ja jatkaisinkohan jo toistaviikkoa puntisalitaukoa ja kävisin myös nahkahousuissa kaasarikoneella ulkopaikkakuntailtaulosteellä?

Mietin nähkääs esim työasioita.

- - - Updated - - -

Saa piirtää X-rastin seinään kohtaan, vokot nukkui huonosti! Tarkoittaa siis sitä, että heräsin klo 01:19 kusihätään ja kävin kusaisemassa ja palattuani sänkyyn en välittömästi nukahtanut vaan muistan haistelleeni ilmaa ainaski kaksi minuuttia. Onkohan mulla ressi?!

Asiastan toiseen. Polkupyörällä olen jo tänään ajanut ja tulen vielä ajamaan, joten riittäiskikähnä se liikunnaksi ja jatkaisinkohan jo toistaviikkoa puntisalitaukoa ja kävisin myös nahkahousuissa kaasarikoneella ulkopaikkakuntailtaulosteellä?

Putsaa varuilta myös ruisku!

Back
Ylös Bottom