Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä Tomppaa teille tähän päivään. Puspus.

image.webp

Huhhahhei röitä kuntit röitä.. Vanha suunnittelija setä kävi, mulle tulee aina kauheen rento ja unelias olo sen seurassa. Se on kova tupakkimies ja se hengittää sillä tavalla raskaasti ja kuuluvasti, vähän niinkuin darthvader mutta ei ihan niin kovaäänisesti. Se on jostain syystä tosi rauhottavan kuulosta ja kaikki mitä se sanoo niin mä vaan nyökyttelen hindulehmän näkösenä. Tulee jotenkin niin kodinomainen ja turvallinen olo siitä sen keuhkoahtaumataudin äänestä.

- - - Updated - - -

Sama erektio tulee piirtoheittimen äänestä.. purrrrrrr

- - - Updated - - -

zzZZzZZzZZZzzzz

- - - Updated - - -

Slurps!

Ilmeisesti tulehduskipulääkkeen ja ruuansulatusjärjestelmäni yhteensopivuus on nyt testattu, ja lopputulemana voidaan havaita, että ei ne oikeen sovi toisilleen. Onneks se kuuri loppu tänään. Kohta pääsen NAISfysioterapeutin käsittelyyn.

Saako NAISfysioterapeuttia kouria kuten sihteeriä ja sairaanhoitajaa?

- - - Updated - - -

Mulla oli unelmien ruokatunti: parturissa käytyäni (kyllä, saa laittaa vahaa) menin kitymarketin kahvilaan syömään. Siellä on sellainen ÄÄREISkuuma kinkku toisinaan hommissa. Nyt ei ollut mutta se tuli siviilivaatteissa ERIKOISÄÄREISkuuman näköisenä käymään siellä muuten vaan, ehkä toi sairaslomalapun kipeytyneiden konekirjoitustaitojen takia tjsp. Kuitenkin, mitä silmäni näkivätkään, JUMALAUTA sitä ihmistä oli kaksi siellä! Sillä on siis yhtä ÄÄREISkuuma identtinen kaksonen!! OVERLOAD

- - - Updated - - -

Ai vitsi kun olis semmonen virma että minä olisin toimitusjohtaja ja mulla olis hommissa aivan perkeleen seksikkäät ääreiskuumat identtiset NAISkaksoset. Niiden kanssa me paneloitaisiin saunoja RAHASTA.

En tiiä vielä saako NAISfysioo kouria, mutta kyllä pitäisi saada. Sillä MINUN mielestäni kaikkia KUUMIA ja etenkin ÄÄREISKUUMIA NAISIA pitää saada kouria just sillon ku itte haluaa. NAINENhan ei kuitenkaan ole paljoa muuta kuin pari herKULLIsta kudoskimpaletta ja pitkä reikä.

Mulla on maha kipee.

Kohta alkaa ääreiskuuma reisien rääkki. Rääkkään omia reisiäni, ensin hapotussarjaa reidenlähentäjälaitteessa, sitten pudotussarjaa reidenlähentäjälaitteessa, sitten kovia ykkösiä reidenlähentäjälaitteessa ja loppuun superkaksari reidenlähentäjälaitteessa. Jos on vielä mehuja niin kevyttä pumppailua ja sarjasarjaa reidenlähentäjälaitteessa. Lopuksi kliimaksi eli äärettömän kireä pieru reidenlähentäjälaitteessa, semmonen että silmälasin linssit halkeaa vieruskaverilla ja reidenlähentälaitteesta lähtee maalit.

Mun pitäs mennä tekeen ujo ylävartalotreeni reidenloitontajalaitteessa, ja lopuksi vielä yksi vatsalihasliike. Mutta en oikein tiiä kun on tuo masu vähän kovalla. Sisäpuolelta. Uittu.

Back
Ylös Bottom