Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai ai, pystyispä tekeen tuota liikkeiden kuninkasta, eli PENAa. Mutta ku ei. Taidan kostoksi tehdä tänään pelkkiä pudotussarjoja ULTRAMASSIIVISILLE reisilleni ja pohkeille. Teen ehkä myös yhden vatsalihasliikkeen. Kostoksi sekin. Reenin nimi on siis Olawi Perkiömäki Method - Revenge Edition. Classy.

- - - Updated - - -

Nyt muuten maistuisi TISSIT tähän väliin.

- - - Updated - - -

Tai niiden väliin.

- - - Updated - - -

Nakkerit perkele tääläkin. Mitäköhän helvetissä on tänään lounaaksi?

Muistaako kukaan koska mä oon tehny viimeksi penkkiä? Jostain syystä (siksi koska ei ole voimaa) en ole koskaan tykännyt kyseisestä liikkeestä. Yksi liike on ainoastaan tympeämpi, nimittäin vinopenkki. Sitä en ainakaan muista koska olisin viimeksi tehny. Tod.näk. viimevuonna. Tavallista penekkiä oon sentäs tehny tänäkin vuonna. Kaks kertaa muistan varmasti. Kolmea en lähde lupaamaan.

Mäkää en edes saa omaa painoani penkistä, pitäis varmaan laihduttaa sen 40 kiloa ensin niin sitten menis.

No ei minullakaan hyvin mene penkkipunneruksenkaan osalta. Laskin että minulla on vain noin puolikkaan hevosen voimat. Hö. Se siitä biisonihärän tittelistä.

Mä oon tehny penkis pudotussarjaa jo useamman vuoden. Penkkitulos onki varmaa pudonnu puolee muutaman vuoden takaa

Lähes sama täälä. Tuosta noin neljän vuoden takaisista kolminumeroisista pudotussarjoista, tai ei sarja vaan pudotus ykkösistä ollaan tiputtu noin 30kiloa nykyisiin ylösalas eli erestakaasi sarjoihin.

Teen muuten kaikissa muissakin liikeissä vain erestakaasisarjoja. En mitään pyramideja enkä supereita tai muita mitä näitä gains liikkeitä nyt on.

Kyykky on enää viimeinen kolminumeroinen erestakaasiliike. -> vanhanmiehenjumppaa rupee vain olemaan.

Mutta AINA pääsee alaspäin, että ei huolehdita kuntit suotta. Mä otin kerran penkissä pudotussarjan pelkällä tangolla, yksi toisto ja suoraan nokkaan. Se kerpele ei osunut ihan pitimiinsä ja putos vapaata pudotusta siihen saakka kunnes nenä otti vastaan.

Mä tein eilen sarjan jossa nostin yhteensä TONNIn.

Kyykky on enää viimeinen kolminumeroinen erestakaasiliike. -> vanhanmiehenjumppaa rupee vain olemaan.

Kyllähän tää semmosta charmanttia herrasmiespunttia alkaa meillä olla. No eilen väänsin niin kamalasti että paskat lumpsahtelivat housuun ja sotkin koko penkin. Onneksi mukana oli HIKIPYYHE jolla pyyhin pahimmat sotkut pois. Ajattelin muita käyttäjiä. Emmehän ole mitään eläimiä.

- - - Updated - - -

LOUNAS

viherpiiperölohta (hyvää)
vokkikasviksia (keskinkertaista)

- - - Updated - - -

ja ananasKYRS

Minäki tempasin ananasKYRSSin jo aamupalaksi. Lounaaksi taidan mennä fitnessruokailuun, kun nuo paikalliset vaihtoehdot aiheuttavat spontaanin oksennus- ja housuunpaskantamisrefleksin, eikä mulla oo etes HIKIPYYHEttä mukana saatana. Taidan sittenkin olla eläin, jolla on biisonihärän ulkomuoto, mutta vain puolikkaan hevosen kikke... voimat.

Kikkevoimista tulikin mieleen, lohi on repun lämpösessä. Pitää viedä jääkaappin ettei ala pyrstö vipattaa.

- - - Updated - - -

Ainut asia mikä on parhaimmillaan lämpimässä säilytyksen jälkeen on raikas ja puhdas koskenkorva.

Ei tästä jätkät nyt tule yhtään mitään. Joudun opiskelemaan kesälläkin ja kiristelemään ensi talven vyötä, koska töitä ei ole tarjolla. Paskan möivät. Olis pitäny ruveta putkimieheks niin rahaa tulis viemäreistäkin.

eissatanako haukotuttaa... nyt ei sais, nyp nyp nypyti nyp.. pitää koittaa josko vaikka 450 krammaa lohta mahassa auttais

- - - Updated - - -

"NYT HUORA POLVILLES!"
Työkavereilla on hauskaa kun minä koulutan italialaista konetta.

Paha virhe.. italialaisille koneille pitää puhua nätisti, muuten ne ei toimi.

No senkin höpönassu, huutaminen ja väkivalta ratkaisee vain ihmissuhdeongelmat, ei koneiden kanssa voi sillä tavalla räyhätä.

- - - Updated - - -

me menemme nyt syömään lohta

Kävinpäs juuri tekemässä TOSIMIESten kuningasliikettä PENAa

Kävinpäs juuri tekemässä TOSIMIESten kuningasliikettä PENAa

Tarkenna! Kamalia supersarjoja, pudotussarjoja, supertuplasarjoja, giantsarjoja ja sarjasarjoja ja sarjasarjasarjoja? Vai retinapoikamiesmäisiä erestakaasisarjoja?

Olen havaannu, että Eventalla on pahana tapana jättää liian paljon arvailujen varaan.

Mites kävi rinnassasi roikkuville karvaisille tyhjille kivespusseille?

Edelleen roikkuvat mukana.

Tarkenna! Kamalia supersarjoja, pudotussarjoja, supertuplasarjoja, giantsarjoja ja sarjasarjoja ja sarjasarjasarjoja? Vai retinapoikamiesmäisiä erestakaasisarjoja?

Olen havaannu, että Eventalla on pahana tapana jättää liian paljon arvailujen varaan.

Punnersin vaan niin perkeleesti

Back
Ylös Bottom