Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään lounaaksi oli maksapihvejä ja rosmariiniperunoita. Kyllä sillä nälkä lähti. Ilmaisen donitsin ja kahvinkin sain. Hyvä päivä. Kohta täytyy lähteä kävelemään toiselle kampukselle ja valmistautua sen jälkeen leuan vetelyyn.

Kävinpäs juuri tekemässä TOSIMIESten kuningasliikettä PENAa

Kadehdittavaa kursivointia ja alleviivausta! Mun pitää vielä yrittää petrata näitä mun ATK-skilssejä.

Söinpäs muuten runsaasti lohta, nyt väsyttää vielä enemmän ja kakattaa.

- - - Updated - - -

Saas nähdä pystyykö tänään tekemään ainuttakaan erestakaasisarjaa.

- - - Updated - - -

Mie romahan.

- - - Updated - - -

Jahas. Otan osaa fukeri, taas lööpeissä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014050718272503_uu.shtml

Tekis mieli paneloida täällä toimistossa. Jos ei muuta niin semmonen puolipaneli. Oikein oksasesta männystä ja keltanen lakka päälle.

Kyllä se on kuntit sillälailla että väsyttää aivan perkeleesti. Voi kunpa olis patja tuossa pöydän alla.

Kala väsyttää. Siinä on niitä jotain rauhoittavia flanofoideja.

Keltasen lakan sijaan suosittelisin nitroselluloosalakkaa, joka UV-valon vaikutuksesta kellastuu kauniisti ajan hampaan kirskuttaessa, siitä tulee sellainen OKRAN värinen siittä puusta.

Keltasen lakan sijaan suosittelisin nitroselluloosalakkaa, joka UV-valon vaikutuksesta kellastuu kauniisti ajan hampaan kirskuttaessa, siitä tulee sellainen OKRAN värinen siittä puusta.

No semmonen! Senhän voi sitten aikanaan myös puleerata. Ja nyt kun tarkemmin ajattelee niin kyllähän tämmösellä viskaalilla pitäis olla toimistossa myös täytettyjä eläimiä. Jotain ylväitä, ei mitään siiliä tai pörrökania vaan joku pelottava. Susi tai kotka.

- - - Updated - - -

Susipäähine ja oven yläpuolelle kotka roikkumaan. Ja kyltti oveen että "ei köyhille"

- - - Updated - - -

ja varuilta vielä että "haista vittu"

- - - Updated - - -

Ja sepalus auki ja pieni humala päälle, sitä kutsutaan asiakaspalveluksi

Tässä pari väriesimerkkiä omista arkistoista:

Nitroselluloosaa valmistamani skeban kaulassa, ei vielä UV-käsittelyä kokenut:

P1010915.webp

Romeon käsittelemä TV-tason aihio:

P1010943.webp

Pullassa taas on muistaakseni sukuelintä kasvattavia flavonoideja.

NAISessa on varmaan niitä samoja fafodeioita. Onhan sukuelin NAISseurassa useasti, lähes aina, silminnähden huomattavissa määrin Miehekkäämän kokoinen kun miesseurassa.

- - - Updated - - -

Nitroselluloosaa valmistamani skeban kaulassa, ei vielä UV-käsittelyä kokenut:

Ei sulla viiskielistä bassoa olisi?

Mä luulin koko lapsuus- ja nuoruusvuotenikin että metso rakastelee teerin kanssa. Mutta sehän on vähän sama ku ihminen rakastelis turkulaisen kanssa, eli ovatten eri lajeja!

Sellanen kuten Ferdinand von Wright kuvasi 1800-luvun loppupuolella taulussaan, jossa kaksi UKKOMETSOA mittelevät synnytyskanaville pääsystä peräsulat leviällään. Eli röyhistelivät MIESseurassa miehuuttaan.

Vrt. IhmisMIES röyhistää eli pullistaa omaa runsaudensarveaan MIESseurassa, jotta NAISihminen eli siemennesteämpäri tekisi valinnan mainitulle kanavalle pääsystä yksinomaan kikkelin ULTRAMASSIIVISUUDEN perusteella.

- - - Updated - - -

Mä oon niin loppu.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom