Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Epäilen hieman noiden kenkien soveltuvuutta prätkäilyyn.

10150762_670778696291576_3375956989949476618_n.webp

Tämän ketjun daamien miehekkyyttä en epäile.

En jaksanut syödä aamupalaa, joten ajattelin syödä päivän ensimmäisenä ateriana sikanautaa ja makaronia. Rikonko fitness-lakeja?

En noista fitnesslaista tiedä, mutta nyt olet ainakin trendikäs: kun ei jaksa tehdä aamupalaa, ja syö kunnollisen aterian ensimmäisenä, niin sitä voi kutsua brunssiksi ja se onkin trendikäs valinta. Tuotakin voi kutsua hienommin pasta con carne -brunssiksi.

Miten tästä on tullut ketju, jossa miehet pukeutuu hameeseen ja naiset ajaa partaa. Kysyn vaan.

Ei se ole tämä ketju, se on tämä foorumi. Täällähän naiset haluaa vaihtaa ite renkaat, tulla lihaksikkaaksi, ajaa moottoripyörillä, tykkää pekonista jne. Miehet taas tekee ite ruuat, diettailee, ajaa karvotustaan, huolehtii pukeutumisestaan jne. Kyllä son viturallaan tämä maailma.

saan paneloida naapurini saunan. Puoli tusinaa palomiestä hääräs siellä viikonloppuna ja kiivain meni moottorisahalla seinästä läpi. Voi sitä höppänä naapuria, se oli ihan oikealla asialla eli pyykkiä pesemässä, mutta päätti kuivata lakanan kiukaalla. Khihihihi koskas kuntit on viimeks paneloinut saunaa?

Kyllä ennen oli paremmin. Naisilla mekot ja Fullerit ilman synkroja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ay caramba! Silimät on ku veriset jalapeñot.

Ihan vallattomiksi ruvenneet nuo minun vanhemmat. Mulla on aamulla suht aikanen herätys ja oon menossa nukkumaan. Nää aikoo kattoo yöhön asti "nuukkeria" (snooker jos joku ei puhu meijän murretta) ja käskivät herättää aamulla "ku me nukutaan kuitenki". Siis mitä?! Ennen tää meni toisinpäin, lapset valvo (kielloista huolimatta) ja isä/äiti potki aamulla ylös. Mahottomia kutvakkeita. Mut minä tykkään niistä silti :haart:

Back
Ylös Bottom