Mistä tälläisistä kanan koipireisistä, joita myydään 3kpl paketeissa tietää, että paljonko on makrot per/koipi? Mm; lihan määrä?
Jos meinaat luita, niin ei muuta kuin luut irti ja ruokavaa'alle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä tälläisistä kanan koipireisistä, joita myydään 3kpl paketeissa tietää, että paljonko on makrot per/koipi? Mm; lihan määrä?
Jos meinaat luita, niin ei muuta kuin luut irti ja ruokavaa'alle.
Joo tätä hain takaa. Varmaan ainoa keino jos haluaa vähänkin tarkemmin tietää.
Mikä vittu on slaavikyykky?

Miksi lihaskipuihinkin suositellaan syömään tulehduskipulääkkeitä, mihin se oikein perustuu? Voisi luulla että kipu on oire jostakin ja paikat saa rikki jos ei tuota varoittavaa kipua tunnu. Onko noista mitään kirjaimellista hyötyä muuten kuin itse kiputuntemuksen vähentäminen?
katso liitettä 114992
Esim. Venäjällä, lähi-idässä ja vissiin ainakin myös Kiinassa siis yleinen asento jossa ollaan esim. keskustellessa tai vaikka jotain venaillessa, kun ei oo penkkejä. Me läskit ja paskakuntoset länsimaalaiset vaan ollaan niin rapistuttu, ettei noin luonnollinen ja tukeva chillailuasento meiltä enää ees onnistu vaivatta.
edit: ja tietysti raitaverkkareiden ja vodkan kanssa myös stereotypia (ja nykyään myös meemi) itä-eurooppalaisista.
Vittu että on paskat bileet. 11 jätkää, yks vitun ruma muija ja istutaan pihalla kyykyssä. Pitäköön tunkkinsa, olen mielummin rapistunut länsimaalainen.
Vittu että on paskat bileet. 11 jätkää, yks vitun ruma muija ja istutaan pihalla kyykyssä. Pitäköön tunkkinsa, olen mielummin rapistunut länsimaalainen.
Miten suolan suolaisuus voi vaihdella merkistä riippuen? Lidlissä myytävää suolaa ei tarvitse juurikaan aamupuuroon laittaa niin että maistuu, mutta Pirkka-suolaa taas saa laittaa ainakin tuplasti saman suolaisuuden saamiseksi. Onkohan Pirkka-suolaan lisätty jotain jatkeaineita huumeiden tapaan kuten tomusokeria?
Mun pitäis lähteä kesäkuun lopussa Ruotsiin jäätän tavaramäärän kanssa, lähtö yhteiskyydillä Töölön kisahallin parkkikselta. Paikalla pitäis olla 04:00 ja asun 80km päässä, joten kaverit on tuskin kovin halukkaita ajamaan mua sinne keskellä yötä. Julkiset on no go tavaramäärän vuoksi ja taksi maksaa vitusti. Kävi mielessä sellainen optio, että jättäisi oman auton viikoksi Kisahallin parkkikselle jossa se ei olisi suoranaisesti kenenkään tiellä. Pysäköintisakkohan siitä tulisi varmasti (halvempaa kuin taksilla) mutta onko muita seuraamuksia? Tutut pelottelivat hinaamisella ja rengaslukolla:face:
Mun pitäis lähteä kesäkuun lopussa Ruotsiin jäätän tavaramäärän kanssa, lähtö yhteiskyydillä Töölön kisahallin parkkikselta. Paikalla pitäis olla 04:00 ja asun 80km päässä, joten kaverit on tuskin kovin halukkaita ajamaan mua sinne keskellä yötä. Julkiset on no go tavaramäärän vuoksi ja taksi maksaa vitusti. Kävi mielessä sellainen optio, että jättäisi oman auton viikoksi Kisahallin parkkikselle jossa se ei olisi suoranaisesti kenenkään tiellä. Pysäköintisakkohan siitä tulisi varmasti (halvempaa kuin taksilla) mutta onko muita seuraamuksia? Tutut pelottelivat hinaamisella ja rengaslukolla:face: