Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Untitled.webp

Aloin lukea tuota feissarimokat-sivustoa :D eihän tuota osaa lopettaakaan, höhötys-takuu varmuudella.

Huomenta.

On ollut sen verran munaravia koko viikko, että tuntuu jo perjantailta. Eipä siinä, koska huomenna on vihdoin letkeä päivä töissä ja töiden jälkeen.

Huomenta. Olen selvittänyt lomien ja arkipyhien perimmäisen tarkoituksen. Niiden tehtävä on aiheuttaa aivan helvetinmoinen kiire töissä. Epäilen ettei niitä huomioida aikataulutuksissakaan muulla tavalla kuin, että kesällä valmista pitää olla ennen juhannusta ja talvella ennen joulua. Ihan sama suunnittellaanko ydinvoimalaa vai kioskia.

Huomenta.

On ollut sen verran munaravia koko viikko, että tuntuu jo perjantailta. Eipä siinä, koska huomenna on vihdoin letkeä päivä töissä ja töiden jälkeen.

Sama homma, paitsi tuon munaravin osalta. Joka päivä on tuntunut perjantailta, ja huomenna olis korruptio-kartingia Vantaalla.
Pitääkö Vantaalle lähtiessä muistaa jotain erityistä, kuten suojausvälineitä? Siellähän on varmaan luonnonvaraisena paljon erilaisia tauteja mitä muualla Suomessa ei tavata.

Ja huomenta vaan kaikille tasapuolisesti, joillekin tosin enemmän. Esimerkiksi (!) niille jotka mm. asuvat Tampereella tai merenrannalla, tai on kiinalaisiltakonekirjoitustaidoiltaan erin-omain, tai asuu Vantaalla, tai käyttää kermaviilikätseriä, tai omistaa bicylinderin joka ei lähde käyntiin ja/tai on väärinostokseen hommattu väärinostamisella väärä/oikea akku, tai on claccicen etulampun omistaja, tai takasämpyläleipuri verraton, tai jokin muu, mikä tai kuka muu muka?

Huomenta

Mitä tässä nyt on kevään aikana Vantaalla liikuttu niin kyllä siellä pärjää kunhan muistaa muutamia perusjuttuja: älä juo vessanpöntöstä, muista ehkäisy tai keskeytetty yhdyntä, Tattarisuolta on lyhyt matka johonkin (muista oma köysi!!), alkuasukkaat haisee pissalta, steakhouse tarkoittaa suomeksi "vitunpaskanoutopöytä". Itse olen pitänyt varuilta vielä pastasiivilää päässä, koskaan ei voi olla liian varovainen.

Tänään jatkuu prosessi nimeltä "uusi akku bicylindreen". Mulla on jo pitkä harmaa parta siinä vaiheessa kun tämä tuhatvuotinen leikki saa viimein päätöksensä.

Mutta voiko vessanpöntöstä juoda pillillä, jos samalla käryttää tulitikkua? Eikä suinkaan muki tolkulla, vaan sillain suullinen tai kaks kunnolla purskuttaen.

Tänään jatkuu prosessi nimeltä "uusi akku bicylindreen". Mulla on jo pitkä harmaa parta siinä vaiheessa kun tämä tuhatvuotinen leikki saa viimein päätöksensä.

Juuri tuosta syystä minä suosin vain merkkiä jolla on edustus paikkakunnalla. Helpottaa asioiden hoitamista valtavasti.

Mutta se ei ole silloin yhtään niin luonteikasta ja glamoröösiä.

- - - Updated - - -

Mutta voiko vessanpöntöstä juoda pillillä, jos samalla käryttää tulitikkua? Eikä suinkaan muki tolkulla, vaan sillain suullinen tai kaks kunnolla purskuttaen.

Kyyyllähän se varmaan sillä tavalla sujuu varsinkin jos pidät sen pillin pään vakaasti keskivedessä etkä ryystä holtittomasti sieltä reunojen lähistöltä (huom. mahd. takalaittomat!). Mutta tuonhan nyt ymmärtää pikkulapsetkin, elämmehän sivistyneesti EU maassa.

Back
Ylös Bottom