Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaasa on Suomen kaupunkien onnekas paskiainen!

Havaintoni MÖYKKYSEN MASSIIVISTEN VEROMARKKOJEN yhdestä kättökohteesta. Havaitsin muitaki, mutta valokuvasin vain tämän raastuvankadun kohteen.

image.webp

Onko siellä Kyrööjoen varrella piknikillä väkeä? Punaviiniä ja patonkia?

En ainakaan nähnyt enkä haistanu. Käristettä sensijaan grillattiin useammassakin maatilakohteessa.

Irtakille vielä yksi.

Retina mc, alkaa peellä loppuu aalla

image.webp

Yritätkö kauniisti vihjata, että minä en ole vielä laskeutunut puusta? :lol2: Tänään juuri menin taas uuden reitin, joka on minun normaalia taitotasoa vaativampi.

:dance:

Ainakin olet onnistunut päästämään sisäisen apinasi valloilleen, jos ei muuta :D

Tuo kuulostaa paljon paremmalta ku jos mä laittaisin kuvan.
Se ois varmaan sit Retina mc, käynnistysvaikeuksia Peräseinäjoella.

I can feel You sister! Mutta käynnistysvaikeuksien kautta voittoon. Anna Jampulle pusu ja juttele sille mukavia niin lähtee, ainakin Aprilialle toimii. (+ pari sataa korjaamolle)

Ajelin tänään kevään ekat kunnon lenkit ja muistin taas miksi laittaa rahaa tämmöisen turhuuteen. Parasta hommaa mitä kikkeli paljaana voi tehdä! Nyt minulla on lasissa bacardia ja kolaa.

Judohemmon kanssa tässä juhlistellaan Hitlerin synttäreitä.

Kohta otetaan astraaliyhteys tuonpuoleiseen.

Vastaanottopäässä pitäisi olla Siitoin ja Arje.

Nyt on niskat niin jumissa, että tuntuu oikeen kunnolla pahalta. Huomenna varmaan tosi mukava ajella 5h kun nuppi ei käänny mihinkää, voi perkele.

Pohjanmaalla poltettu kokkoa, kuulemma tilannehuoneessa noteerattu "keskisuurena maastopalona" :D

Ajoin illalla Ylivieskaan ja jukolauta tuulet toi savut joka kokosta suoraan tielle. Höngin henkitorvi tukossa ja aivastellen koko matkan. Suurin osa kokoista loimotti vielä aika isolla, mutta ihmisiä ei näkyny lähimaillakaan. Näin niitä kokkoja poltellaan turvallisesti :D

Ajoin illalla Ylivieskaan ja jukolauta tuulet toi savut joka kokosta suoraan tielle. Höngin henkitorvi tukossa ja aivastellen koko matkan. Suurin osa kokoista loimotti vielä aika isolla, mutta ihmisiä ei näkyny lähimaillakaan. Näin niitä kokkoja poltellaan turvallisesti :D
Leskeen? Kerran oon ollu leskessä ja koko illan sain hätistellä naisia pois kaulasta, lisäksi siellä oli aivan liikaa tuttuja että olis voinu viihtyä.

- - - Updated - - -

Onko Kuntit lentoliput jo tilattu?
NASA's Kepler telescope discovers first Earth-size planet in 'habitable zone'

Saako sieltä kaljaa? Toivottavasti on myös lennon aikana tarjoilua, kun 500 valovuotta on melkein yhtä pitkä matka kuin Nyciin.

Save the Earth, it's the only planet with beer.

Leskeen? Kerran oon ollu leskessä ja koko illan sain hätistellä naisia pois kaulasta, lisäksi siellä oli aivan liikaa tuttuja että olis voinu viihtyä.

Ei oltu Leskessä ku siellä on kaikki täysipanat (kuulema). Minä näin illan aikana yhen tutun ja sovittiin että törmätään taas joskus kymmenen vuoden päästä. Se on semmonen sopivan kohtelias aikaväli, ei ala semmonen tuppautumisen ilmapiiri rehottamaan.

Ei oltu Leskessä ku siellä on kaikki täysipanat (kuulema). Minä näin illan aikana yhen tutun ja sovittiin että törmätään taas joskus kymmenen vuoden päästä. Se on semmonen sopivan kohtelias aikaväli, ei ala semmonen tuppautumisen ilmapiiri rehottamaan.

Joo, aika nuoria oli asiakkaat. Tosin nuorten kans olin liikkeelläki, pikkusiskon ja sen poikakaverin.

Tässä mihnään wikipediaan kerkiä. Josko jois toisen oluen, koska on kaunis ilta!

Back
Ylös Bottom