Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kauheeta mennä ylihuomenna töihin. Päätin pilata loppuloman sillä että mietin koko ajan kuinka vähän sitä on jäljellä.

Pylly!

- - - Updated - - -

Kohta lähetään futermukeri rätkälenkille.

Tylsää ku kaupat on kiinni. :curs:

Ehdottomasti. Syön kohta NAISEN tekemää makaronilaatikkoa ja sitten nahkabyysaa jalkaan. Ja sitten kun siitä selviää niin kulmamoottori tilille.

- - - Updated - - -

Mun mielestä on mahtavaa kun kaupat on kiinni. Voisin maksaa jollekin kaupalle siitä että se olis aina kiinni.

- - - Updated - - -

Vaikka hattukaupalle. Kävisin aina välillä rivassa kiinni ja toteaisin: no vittu kiinnihän se on. Jäi päähine ostamatta. Ja sitten siirtäisin vähän rahaa kaupan omistajalle.

- - - Updated - - -

Esim kympin + alvit. Alvit tietty, eihän me eletä millään apinoiden planeetalla!

Mä voisin ajella mutkaista tietä vaikka vaasaan ja tarkistaa tilanne onko sielä infrastruktuuri jo kokenut harppauksen sitten viimenäkemän. Nauttiihan vaasa nykyään MÖYKKYSEN SUPERMASSIIVISISTA VEROMARKOISTA!

Voi kun olis ihanata lähteä ajelemaan mopetilla, jonka keväthuollon sain eilen viimeisteltyä etujarrujen ilmauksella. Mutta. Minun pitää mennä kuskiks lasten synttäreille, matkalla käydään kuulemma kukkakaupassa, joka on ilmeisesti auki! Mitä vittua, jotkut niinku myyvät kukkia elääkseen? Ja jotkut apinaplaneettalaiset vielä ostaa niitä kovalla rahalla, alvin kanssa toki!

Eläinmoodissa vitutukseen vedän ainakin puolikkaan kermakakun ja kaks pannullista kahvia! Jetin sanoin, täydellä mahalla on mukavampi laihduttaa!

- - - Updated - - -

Aamukahit, puhdas kuppi ja kaadat lorauksen maitoa lopussa pohjalle ilmestynyt joku paskaläjä :confused:

Joo, toi aamukainalohiki on paha!

Back
Ylös Bottom