Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttäisi tämän vuoden totaalipalkka asettuvan 58 000 euron nurkille, sisältäen ylitöitä 250 h.
Helvetti sentään, että porukka täällä vetää kovia liksoja. Taitaa olla suomen hyvätuloisimmat nörtit keskittyny pakkikselle.
Meikäpä tulee ja vetää pohjat. Levyseppähitsaaja viime vuoden netto oli 25kiloeuroo. Kyllä mä salimaksut maksan.
Näköjään, täällä alle 200km etäisyydellä Helsingistä yli 30 000e/vuosi palkka kertoo jo, että on rikas. 8-12e/tunti on ihan normaali palkka. Ihan oikeasti en tule ikinä tajuamaan, kuinka yli 40 000e tienaavat voivat valittaa, ettei rahat riitä mihinkään. Sillä saa kyllä kaiken mitä tarvii, sekä huomattavasti "luksusta" ja helppoutta elämään.
Verotus pitää jo yhtenä osatekijänä huolen siitä, että siitä luksuksesta on turha haaveilla.
Ja Helsingissä ei tonni kuussa riitä mihinkään asuntolainan lyhennykseen eikä vuokraankaan.
57000 brutto vuoteen ja ylityöt lisäksi. Kyllä rahat menee sitä mukaa mitä tulee. Lapset verottaa aika reippaasti. Mä en ymmärrä kuinka jotkut jaksaa urputtaa et kuinka pitäis näistä tuloista vielä jäädä. No ehkä sitten jää rahaa kun muksut menee kouluun.
Näköjään, täällä alle 200km etäisyydellä Helsingistä yli 30 000e/vuosi palkka kertoo jo, että on rikas. 8-12e/tunti on ihan normaali palkka. Ihan oikeasti en tule ikinä tajuamaan, kuinka yli 40 000e tienaavat voivat valittaa, ettei rahat riitä mihinkään. Sillä saa kyllä kaiken mitä tarvii, sekä huomattavasti "luksusta" ja helppoutta elämään.
Viime vuosi taisi olla karvan alle 32k€. Tuntipalkkakin oli lähempänä 15 kuin 12 euroa. Helsinkiin on matkaa jotain 400km täältä. Olen siis rikas. :face:
Eiku hei.... Työpaikan ja kodin väliset kilometrit vuodessa sellaiset 17 000km. Laske siitä mitä menee bensaan, auton ylläpitoon ja joka päivä autossa istumiseen. Kaiken kruunaa palkaton ruokatunti.
Joo, omia valintoja jne. Ja niitä uusia valintoja on jo vireillä, mutta näin mennään vielä ainakin hetken.