Hyvä valinta ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jumansviide, se on tosiaan neljä päivää vapaata! Viime pääsiäisenä vedin rapiat laatikon/päivä. Tänä vuonna taidan ottaa rauhallisemmin.
Tässä Sniffarin tyylinäyte.Mulla on Baikali.
Sillä ampuu 10 metriin vaikka ikkunan paskaksi.
En päässy edes aseliikkeen tiskiltä pois kun oli ensimmäinen "vanhanliitonmies" taivastelemassa kokomustaa Tacticalia. Nooh, kuka tykkää mistäkin.Iiiiihan väärä kampe! supnelli tai erätukun ihmekiikari se ollapitää. Ja jahtimahti jahtiasu. ja tikkat3-308. Kaikki muu on .. vaan.. niin.. VÄÄRIN!
Vappuna sitte vahinko takas. Oikeestaanhan se menis samoilla vauhdeilla vapusta juhannukseen.
Kova vetää laatikko mämmiä päivässä.
Mulla on Baikali.
Sillä ampuu 10 metriin vaikka ikkunan paskaksi.
Tutulla oli kans Baikal. Vei sitä mun perhetuttavalle (aseseppä) katsottavaksi. Se asesepän säälivä katse oli niin paljonpuhuva. Voi miesparkaa mihin on mennyt rahansa tuhlaamaan... Ja aivan kelevoton paskahan se olikin, ulossyöttö ei toiminu ollenkaan. Esimerkiksi. Oli siinä paljon muutaki renkoa.
En päässy edes aseliikkeen tiskiltä pois kun oli ensimmäinen "vanhanliitonmies" taivastelemassa kokomustaa Tacticalia. Nooh, kuka tykkää mistäkin.
Etenkin tuolla maakunnissa ja pohjoisessa noi vanhanliiton tavat on nuorillakin. Se tunne kun hirvelle "paras kalispeeri on kuusplikkuvitonen" (haikaileva katse yläviistoon tämä pyhä minireikä lausuessa), ja kaikki mitä tehdään eritavalla on AINA väärin - pitää tehdä niinku isäukko / isoisä 50v sitten.
Totaalikypsyminen mm. noihin jääriin ja nuoriinjääriin on yksi hiton iso syy siihen, että pistän kai kamppeet myyntiin ja alan reissata repun ja kameran kanssa. On vaan jotenkin niin v*tun ahdistavaa menoa.
Muistan kun joku 15v sitten hommasin brno 458 winmagin hirvipyssyksi ja menin sen kans ekaa kertaa mettälle porukkaan jossa jo piiiitkään olin ollu. Tuli sitte kommenttia jotta tuohan pilaa meirän kaikkien lihat. Kommentoijathan kantaa 30-06:sta mettäs ja usea kaato näillä on sitte tyyliin koko lapa verhyhmää kun nopea luoti siruina. Muutaman vuoden jälkeen monella olikin sitte isompia ja hitaampia kaliibereita -> haavakkoja vähemmän ja lihaa ei pilaannu yhtään enemmän