Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iiiiihan väärä kampe! supnelli tai erätukun ihmekiikari se ollapitää. Ja jahtimahti jahtiasu. ja tikkat3-308. Kaikki muu on .. vaan.. niin.. VÄÄRIN!

Jumansviide, se on tosiaan neljä päivää vapaata! Viime pääsiäisenä vedin rapiat laatikon/päivä. Tänä vuonna taidan ottaa rauhallisemmin.

Mulla on Baikali.

Sillä ampuu 10 metriin vaikka ikkunan paskaksi.
Tässä Sniffarin tyylinäyte.

Iiiiihan väärä kampe! supnelli tai erätukun ihmekiikari se ollapitää. Ja jahtimahti jahtiasu. ja tikkat3-308. Kaikki muu on .. vaan.. niin.. VÄÄRIN!
En päässy edes aseliikkeen tiskiltä pois kun oli ensimmäinen "vanhanliitonmies" taivastelemassa kokomustaa Tacticalia. Nooh, kuka tykkää mistäkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on Baikali.

Sillä ampuu 10 metriin vaikka ikkunan paskaksi.

Tutulla oli kans Baikal. Vei sitä mun perhetuttavalle (aseseppä) katsottavaksi. Se asesepän säälivä katse oli niin paljonpuhuva. Voi miesparkaa mihin on mennyt rahansa tuhlaamaan... Ja aivan kelevoton paskahan se olikin, ulossyöttö ei toiminu ollenkaan. Esimerkiksi. Oli siinä paljon muutaki renkoa.

Lähtisköhän jatko-opiskelemaan ja erikoistumaan kaivertajaksi. Sitten vuoden päästä, kun valmistun.
Miten mun pitäs muka ikinä tietää tai osata päättää, että mitä mä haluan sitten isona tehdä?

Tutulla oli kans Baikal. Vei sitä mun perhetuttavalle (aseseppä) katsottavaksi. Se asesepän säälivä katse oli niin paljonpuhuva. Voi miesparkaa mihin on mennyt rahansa tuhlaamaan... Ja aivan kelevoton paskahan se olikin, ulossyöttö ei toiminu ollenkaan. Esimerkiksi. Oli siinä paljon muutaki renkoa.

Itselataava? Yhdellä kaverilla on semmonen, ja toisinaan äityy jopa kehumaan sitä. Tosin iso maa ja isot toleranssit, vaihtelua laadussa varmaan esiintyy.

Kuinka ihmeessä ihmiset kehuu noita Family Guy ja American Dad sarjoja. Olen molempia yrittänyt katsoa, mutta ei ristus mitä huttua. Ei iske ei niin millään. Onko noissa molemmissa joku juju mikä pitäisi tajuta että niistä saa jotain irti?

Mullakin on Balalaikka, IJ-27, vallan mainio rautakanki. Herkästi se kyllä ruostuu.

e. Ampuu se kyllä tupliakin jos unohtuu öljyt koneistoon. Muistan kun kerran täräytin tipua oikein kunnolla metsässä. Humauksesta toivuttuani mietin "Vittu miten kovia pateja nää Ukko Metsot on!" Rupesin täyttä paukkua vaihtamaan pesään niin kas kummaa, molemmat olikin lähteneet kerralla.

Saikulla tullut tänään katseltua jo seitsemättä jaksoa Revolutionia ykköskaudelta, en ole ennemmin ehtiny kattoakkaan. :)

En päässy edes aseliikkeen tiskiltä pois kun oli ensimmäinen "vanhanliitonmies" taivastelemassa kokomustaa Tacticalia. Nooh, kuka tykkää mistäkin.

Etenkin tuolla maakunnissa ja pohjoisessa noi vanhanliiton tavat on nuorillakin. Se tunne kun hirvelle "paras kalispeeri on kuusplikkuvitonen" (haikaileva katse yläviistoon tämä pyhä minireikä lausuessa), ja kaikki mitä tehdään eritavalla on AINA väärin - pitää tehdä niinku isäukko / isoisä 50v sitten.

Totaalikypsyminen mm. noihin jääriin ja nuoriinjääriin on yksi hiton iso syy siihen, että pistän kai kamppeet myyntiin ja alan reissata repun ja kameran kanssa. On vaan jotenkin niin v*tun ahdistavaa menoa.

Etenkin tuolla maakunnissa ja pohjoisessa noi vanhanliiton tavat on nuorillakin. Se tunne kun hirvelle "paras kalispeeri on kuusplikkuvitonen" (haikaileva katse yläviistoon tämä pyhä minireikä lausuessa), ja kaikki mitä tehdään eritavalla on AINA väärin - pitää tehdä niinku isäukko / isoisä 50v sitten.

Totaalikypsyminen mm. noihin jääriin ja nuoriinjääriin on yksi hiton iso syy siihen, että pistän kai kamppeet myyntiin ja alan reissata repun ja kameran kanssa. On vaan jotenkin niin v*tun ahdistavaa menoa.

Muistan kun joku 15v sitten hommasin brno 458 winmagin hirvipyssyksi ja menin sen kans ekaa kertaa mettälle porukkaan jossa jo piiiitkään olin ollu. Tuli sitte kommenttia jotta tuohan pilaa meirän kaikkien lihat. Kommentoijathan kantaa 30-06:sta mettäs ja usea kaato näillä on sitte tyyliin koko lapa verhyhmää kun nopea luoti siruina. Muutaman vuoden jälkeen monella olikin sitte isompia ja hitaampia kaliibereita -> haavakkoja vähemmän ja lihaa ei pilaannu yhtään enemmän

Nyt on luova olotila joten keksin aloittaa silitysbileet. Joka paidasta tölkki palkkioksi.

treeniä.webp

Muistan kun joku 15v sitten hommasin brno 458 winmagin hirvipyssyksi ja menin sen kans ekaa kertaa mettälle porukkaan jossa jo piiiitkään olin ollu. Tuli sitte kommenttia jotta tuohan pilaa meirän kaikkien lihat. Kommentoijathan kantaa 30-06:sta mettäs ja usea kaato näillä on sitte tyyliin koko lapa verhyhmää kun nopea luoti siruina. Muutaman vuoden jälkeen monella olikin sitte isompia ja hitaampia kaliibereita -> haavakkoja vähemmän ja lihaa ei pilaannu yhtään enemmän

Tuohon sirpaloitumiseen auttaa kun siirtyy vähän nykyaikaisempaan luotityyppiin. Tosin jos kyseessä on ns. ainaonammuttusakonpuutukkisellahirvet-tapaukset, saattaa olla että heitä vaivaa myös ainaonammuttuhammerheadillahirvet-syndrooma. Ikuisuuskysymyksiä nämä.

Back
Ylös Bottom