Rich Piana

.. jos olisi roinahistoriaa takana en olisi 52 vuotiaana tässä kunnossa, vaan ihan paskana niin kuin lähes kaikki pidempään lääkinneet.
Kehittyminen on tällä hetkellä kuitenkin jo erittäin hidasta.

Lahjakas mies ja kova kunto. Mutta se, että olisiko kroppasi mennyt roinilla paskaksi riippuu kyllä monesta eri tekijästä: perimästä, harjoittelutyylistä, ravinnosta ja myös siitä mahdollisesta roinahistoriasta (heavy user). Jos vaikka täysin kuvitteellisesti olisit päättänyt aloittaa (matillisen) roinaamisen vaikka 5-kymppisenä ja muutenkin tehnyt kaiken viimeisen päälle, niin veikkaisin että kunto voisi olla melko vakuuttava, samoin kuin terveyskin suhteellisen ok. Ja keholavoilla voisi olla uusi raskaansarjan yllättäjä.

No ei voi muuta sanoa kuin että HUHHUH! jos oot natuna muka edenny. Mä olen tuskin juuri ja juuri sun kunnossas ja mulla fysiikkani rakentamiseen on menny sen 14 -vuotta.

Ps. eikö Archeylle sais olla jo oma palstansa? Mehän ollaan Rich Pianassa.

No ei voi muuta sanoa kuin että HUHHUH! jos oot natuna muka edenny. Mä olen tuskin juuri ja juuri sun kunnossas ja mulla fysiikkani rakentamiseen on menny sen 14 -vuotta.

Ps. eikö Archeylle sais olla jo oma palstansa? Mehän ollaan Rich Pianassa.

Kyllä Archeylle oma palsta niin voitais kuulla enempi hänen treeni/ravinto metodeista niin jospa me muutkin saatais jotain kehitystä aikaiseksi :) ...

Kun itellä ainakin näin 35 vuotiaana tuntuu että kehitystä ei tapahdu yhtään,eikä ole tapahtunut pitkään aikaan :D

Archey 50v natuna kiristyy ja kasvattaa massaa, muilla laskee niin archeyllä nousee testot vanhentuessa

Ei sillä ettäkö sil ois mitään välii tai öljys ois jotai väärää

Vaan sillä että mikä vitun ongelma se on myöntää asia ja lopettaa johdattamasta tätä i want to believe -kansaa harhaan? "Oi jumala kerro miten teit ton kaiken natuna"

Archey 50v natuna kiristyy ja kasvattaa massaa, muilla laskee niin archeyllä nousee testot vanhentuessa

Ei sillä ettäkö sil ois mitään välii tai öljys ois jotai väärää

Vaan sillä että mikä vitun ongelma se on myöntää asia ja lopettaa johdattamasta tätä i want to believe -kansaa harhaan? "Oi jumala kerro miten teit ton kaiken natuna"

Jos kiristymisellä tarkoitat sitä kun 30kg ylipainosta vedetään normaaliksi, niin voin kertoa että se on helppoa naisillekin, jos tahdonvoimaa vaan riittää, vaikka kroppa naisilla kehittääkin pääasiassa vain estrogeenejä, eli ei siihen mitään dopingia tarvita, mutta kun normalista vedetään rasvat 8% tai alle niin se syö jo miestä.

Kyllä ne testot on tainnut laskea, sillä kehittyminen on todella vaikeaa ja hidasta nykyään ja aineenvaihdunta sen verran hidas että lihoo heti jos joutuu esim. sairastelun tai kireen takia olemaan salilta pois muutaman viikon. Penkki on pysynyt samana varmaan puolitoista vuotta, muissa liikkeissä sentään kehitystä. Kun tiputin reiluilla miinuskaloreilla 34kg neljässä kuukaudessa paloi lihastakin reilusti, mutta aloittaessani salin sain ne takaisin nopeasti ja nopeasti pääsin myös takaisin aikaisempiin sarjapainoennätyksiin, sen jälkeen uutta kehitystä on tullut lähinnä vain jalkoihin ja selkään.

Porukan tällä foorumilla kannattais vilkaista muuten vaikka 50-100 sun viimeistä postaustas, saattaa monellekin tulla mieleen että yksikään niistä ei pahemmin anna kenellekään mitään jollei trollausta lasketa viihteeksi.

Kyllä ne testot on tainnut laskea, sillä kehittyminen on todella vaikeaa ja hidasta nykyään ja aineenvaihdunta sen verran hidas että lihoo heti jos joutuu esim. sairastelun tai kireen takia olemaan salilta pois muutaman viikon. Penkki on pysynyt samana varmaan puolitoista vuotta, muissa liikkeissä sentään kehitystä. Kun tiputin reiluilla miinuskaloreilla 34kg neljässä kuukaudessa paloi lihastakin reilusti, mutta aloittaessani salin sain ne takaisin nopeasti ja nopeasti pääsin myös takaisin aikaisempiin sarjapainoennätyksiin, sen jälkeen uutta kehitystä on tullut lähinnä vain jalkoihin ja selkään.

Porukan tällä foorumilla kannattais vilkaista muuten vaikka 50-100 sun viimeistä postaustas, saattaa monellekin tulla mieleen että yksikään niistä ei pahemmin anna kenellekään mitään jollei trollausta lasketa viihteeksi.

Mikään noista asioista mitä luettelit ei nyt varsinaisesti kerro yhtään mitään sen puolesta roinaatko vai et. Miks vaivaudut ees selittämään jos et pysty ton informatiivisempi olemaan?

Miten mun postit taas liittyy mihinkään? Väitänkö mä että mun postit antais jollekin jotain? En. Trollaanko/provoonko? Joo, yritän sitä kaikin keinoin koko ajan.

Mikään noista asioista mitä luettelit ei nyt varsinaisesti kerro yhtään mitään sen puolesta roinaatko vai et. Miks vaivaudut ees selittämään jos et pysty ton informatiivisempi olemaan?

Miten mun postit taas liittyy mihinkään? Väitänkö mä että mun postit antais jollekin jotain? En. Trollaanko/provoonko? Joo, yritän sitä kaikin keinoin koko ajan.

Jos lyön sulle puhtaat doping-testi paperit, sanot ettei todista mitään, ei ole vaan sattunut kuurin hetkelle.
Jos lyö sulle paperit joissa maksa-arvot ihanteelliset ja LDL-kolesteroli normaalia alempi, et edes tajuaisi asiayhteyttä. Ei ole mahdollista antaa sellaista "informaatiota" jonka hyväksyisit/ymmärtäisit.

Onhan se katkera paikka kun ei ole tahdonvoimaa omista läskeistä yrittää eroon, Jutan superdietitkin vetää naaman vihreäksi kateudesta.
Toi sarkasmi trolleistasi ei oikein iske kun puolet viesteistäsi mollaa jotakin, jotakuta.

Jos lyön sulle puhtaat doping-testi paperit, sanot ettei todista mitään, ei ole vaan sattunut kuurin hetkelle.
Jos lyö sulle paperit joissa maksa-arvot ihanteelliset ja LDL-kolesteroli normaalia alempi, et edes tajuaisi asiayhteyttä. Ei ole mahdollista antaa sellaista "informaatiota" jonka hyväksyisit/ymmärtäisit.

Onhan se katkera paikka kun ei ole tahdonvoimaa omista läskeistä yrittää eroon, Jutan superdietitkin vetää naaman vihreäksi kateudesta.
Toi sarkasmi trolleistasi ei oikein iske kun puolet viesteistäsi mollaa jotakin, jotakuta.

Koska sun tapauksessa sellasta informaatiota ei ole olemassa. Luuletko että mä luulen että joku ylläpitotesto näkyis maksa- / kolesteroliarvoissa? En koita väittää että olisit millään hevosen kisakuuril, ei helvetti.

Ja taas mä oon niin katkera :D Oon itseasias tos --> :evil: , vitun katkera ja vihree & ilkee.

Eli mä väitän että sul on jotain pientä kemiaa pelissä (mulla ainakin ois), niin oon katkera kun en itse pääse läskeistäni eroon? Avaa tota sun putkinäköfilosofiaa vähä.

Koitat siis hyökätä random jannuun anonyyminä netissä päästä revityillä insulteilla :----DDdd mietis nyt ihan oikeesti kuinka paljon noi osuu?

Koitat siis hyökätä random jannuun anonyyminä netissä päästä revityillä insulteilla

Toi oli aika hyvä, just niin sä toimit avatessasi tämänkin keskustelun.
Sauhuu rauhassa en jaksa enää vastata, ja kyllä ne arvot LDL-arvot nousee pelkällä korvaushoidollakin, kun testoa tulee ulkoa ei tätä steroideihin kuuluvaa mm. androgeenien ja estrogeenin esiastetta kuluteta, maksa-arvot nousee jo buranallakin

Anabolisten aineiden käyttäjän perustutkimuksiksi soveltuvat seuraavat laboratoriotestit:

miehillä

sperma-analyysi siemennesteestä
Testo (testosteroni) ja FSH (follikkelia stimuloiva hormoni) verinäytteestä
toipumisvaiheessa LH (luteinisoiva hormoni) verinäytteestä
Maksan toiminta

ALAT (maksaentsyymi verestä)
Maksan kaikututkimus antaa tarkempaa tietoa maksakudoksen rakenteesta.
Sukupuolihormonit ja lisääntymiskyky

kokonaiskolesteroli
huono kolesteroli (LDL-Kol)
hyvä kolesteroli (HDL-Kol)
triglyseridiarvo (Trigly), verinäytteistä

Onko siitä ravintolisästä vielä kuullunut mitään mikä pitää ostaa, vaikka mitään ravintolisää ei pidä ostaa, koska kaikki on samaa paskaa, mutta tämä on jotain mitä tarvitset.
Ihan mielenkiinnosta hauska nähdä mikä ihmejauhe se sitten on. Veikkaan jotain aminohappo/piriste/hiilari intraa.

... ja kyllä ne arvot LDL-arvot nousee pelkällä korvaushoidollakin, kun testoa tulee ulkoa...

No ei se näin yksioikoisesti mene. Lääkärinvalvonnassa veriarvoja seurataan siltä varalta, että ne nousevat viitearvojen yli. LDL-arvot, tai mitkään muutkaan arvot eivät korvaushoidossa välttämättä nouse viiterajojen yli, vaan pysyvät (tai jopa asettuvat) optimilukemissa. Tästä on myös mustaa valkoisella. Ja toiseksi, noi arvot voivat myös heilahdella aivan muista syistä, kuin korvaushoitotestosta.

No ei se näin yksioikoisesti mene. Lääkärinvalvonnassa veriarvoja seurataan siltä varalta, että ne nousevat viitearvojen yli. LDL-arvot, tai mitkään muutkaan arvot eivät korvaushoidossa välttämättä nouse viiterajojen yli, vaan pysyvät (tai jopa asettuvat) optimilukemissa. Tästä on myös mustaa valkoisella. Ja toiseksi, noi arvot voivat myös heilahdella aivan muista syistä, kuin korvaushoitotestosta.

Tuorein tutkimus, johon osallistui 200 hollantilaismiestä, joiden veren testosteronitasot olivat viitearvojen alarajan tuntumassa, osoitti, että testosteronihoito lisäsi lihasmassaa ja paransi insuliiniherkkyyttä, mutta vähensi toisaalta suojaavaa HDL-kolesterolia.

On havaittu että jos luonnolliset testoarvot ovat hyvät, myös kolesteroliarvot ovat hyvät, johtuen juuri siitä että kolesterolit käytetään hyväksi.
Kun taas lisätään testoja ulkopuolelta elimistön ei tarvitse hyödyntää kolesterolia testojen valmistukseen, jolloin HDL/LDL suhde heikkenee ja mennään ojasta allikkoon. Joka tapauksessa hyvä kolesterolien suhde HDL/LDL näyttäisi kulkevan käsi kädessä vain oman luonnollisen androgeeni tuotannon kanssa.

http://www.medscape.com/viewarticle/770544

Tuorein tutkimus, johon osallistui 200 hollantilaismiestä, joiden veren testosteronitasot olivat viitearvojen alarajan tuntumassa, osoitti, että testosteronihoito lisäsi lihasmassaa ja paransi insuliiniherkkyyttä, mutta vähensi toisaalta suojaavaa HDL-kolesterolia.

On havaittu että jos luonnolliset testoarvot ovat hyvät, myös kolesteroliarvot ovat hyvät, johtuen juuri siitä että kolesterolit käytetään hyväksi.
Kun taas lisätään testoja ulkopuolelta elimistön ei tarvitse hyödyntää kolesterolia testojen valmistukseen, jolloin HDL/LDL suhde heikkenee ja mennään ojasta allikkoon. Joka tapauksessa hyvä kolesterolien suhde HDL/LDL näyttäisi kulkevan käsi kädessä vain oman luonnollisen androgeeni tuotannon kanssa.

http://www.medscape.com/viewarticle/770544

On se Rich kova aija!

Kyllä Archeylle oma palsta niin voitais kuulla enempi hänen treeni/ravinto metodeista niin jospa me muutkin saatais jotain kehitystä aikaiseksi :) ...

Kun itellä ainakin näin 35 vuotiaana tuntuu että kehitystä ei tapahdu yhtään,eikä ole tapahtunut pitkään aikaan :D

Kylläpä ne kehitykset rupee olemaan aika finaalissa tässä vaiheessa itelläki. Natuna siis.

Nyt kun Archey on taas ollut esillä niin miten olisi kun laittaisit kunnolla kuvia kuvaketjuus? Mua ainakin kiinnostaa kovasti tämä meidän teräsvaari jonka olkavarsikuvaan törmää joka ketjussa:D kaikella kunnioituksella:worship:

Back
Ylös Bottom