Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään oli positiivinen ongelma koska en meinannut malttaa töistä lähteä, mutta täytyi, koska olin jo ehtinyt sopia muuta illalle. Huomenna on onneksi toimistopäivä, niin pääsee jatkamaan hommia, aiettä.

Älä hyvä mies anna jonninjoutavien vapaa-ajan jutskien häiritä työntekoa!

Mullakin on hotelliyöpyminen edessä joten tavallaan mä olen nytkin töissä. Onhan kyseessä työreissu. Onhan.

- - - Updated - - -

Jotenki vituttaa tämmönen kykkiminen, kaikki tututtäälläpäin on sen luonteisia että en uskalla ottaa yhteyttä, tavalla tai toisella huomisaamusta tulis liian vaikea. Itkukohtauksia.

- - - Updated - - -

Vynssit laukusta ja omaa aikaa.

- - - Updated - - -

Onkohan futermukeri nähnyt tänäänkin tissit Espanjassa?

Kodin 10 turhinta kapistusta
Kodin 10 turhinta kapistusta: "En tiennyt tällaisia olevan edes olemassa" | Asuminen | Iltalehti.fi

1. Hiustenkiharrin
2. Hiustenkuivaaja
3. Munankeitin
4. Vedenkeitin
5. Voileipägrilli
6. Vohvelirauta
7. Leipäkone
8. Televisio
9. Leivänpaahdin
10. Kahvinkeitin

" Nyt on pakko myöntää, että en edes tiennyt, että kaikkia näitä on olemassakaan. Niitä on ehkä nähty telkkarin ostoskanavilla ja innostuttu ostamaan. Toisaalta tällaiset pienet laitteet ovat helppo lahja, ja monessa vastauksessa kerrottiinkin, että ne on saatu lahjaksi, Vattenfallin energia-asiantuntija Airi Laakkonen pohtii erikoisempia ehdokkaita hymyssä suin." Eniten tossa hämää tummenetut kohdat

Tämän päivän tissisaldossa paljastissien sarakkeessa on vain aviotissit. Olen kyllä joutunut kaduilla käyttämään reilusti mielikuvitusta. Onneks se on mulla hyvä! Eli periaatteellisella tasolla tänäänkin olen nähnyt useita ison appelsiinin kokoisia senjoriittapaljastitsuloita. Mutta enhän minä semmoisia, enhän...

No eipä ole tullu mieleen edes kokeilla moista. Jollakin taas liikaa aikaa kun tekee tällasiä. Ja minullakin kun katsoin tuon..

[video]http://www.herkkusuu.fi/tiesitko-mita-tapahtuu-kun-sekoitat-colaa-ja-maitoa-katso-video/#[/video]

Namnamnam.

image.webp

Katsopas, aika samanlainen juttu tässäkin..

Maailman 10 turhinta eläintä
Maailman 10 turhinta eläintä: "En tiennyt tällaisia olevan edes olemassa" | Luonto | Iltalehti.fi

1. Panda
2. Kirahvi
3. Karhu
4. Vesinokkaeläin
5. Varsieväkala
6. Haikara
7. Orava
8. Räkäkiiski
9. Vompatti
10. Sisilisko

" Nyt on pakko myöntää, että en edes tiennyt, että kaikkia näitä on olemassakaan. Eikä itseasiassa olekaan. Vai väitätkö todella että esim vompatti on oikea eläin? Heh heh", Korkeasaaren eläin-asiantuntija Keijo Yläpää pohtii erikoisempia ehdokkaita hymyssä suin. "Pandasta kertoo kaiken oleellisen se, että se on sukupuuton partaalla naimahalujen puutteen takia. Karhu on sinänsä sympaattinen otus mutta mitä helvettiä sillä tekee, kuinka moni meistä voi edes sanoa luonnossa törmänneensä mokomaan? Oravalla voi kaikessa hyödyttömyydessään pyyhkiä vaikka perseensä" Keijo toteaa. "Tai voisi jos se ei olisi niin jumalattoman kirppuinen. Mikään maailman rektumivynssi ei auta jos sen tekee" Keijo jatkaa asiantuntevasti. "Räkäkiiskeen nyt ei tarvitse paljoa aikaa hukata. Vesinokkaeläin on Jumalan julma pila. Väittävät että se ketale munii mutta sitä minä en usko. Kirahvissa kiehtoo se miten veri jaksaa nousta aivoihin asti pitkän kaulan kautta. Tai ei oikeastaan kiehdo" Keijo jatkaa. "Haikara on aina vituttanut, harmittaa ajatuskin pesästä hormin päällä, kiinteistö-orientoitunut Keijo pohtii. "Sisiliskon pääsy listalle ehkä yllättää, jännä se juttu siitä hännästä. Siihen häntäänhän liittyy se että.. Että.. No mikäs vittu siihen nyt liittyikään" Keijo jää pohtimaan.

Minkäs kanssa se pappa tänään kaupan kassalla kehui syövässä mämmiä.. Perkeles ei nyt muista. Ei ollut kerma eikä maito vaan joku outo. Ei kai vaan joku viinas..?

- - - Updated - - -

Ei vissiin kun siinä oli semmonen mummokin sen kanssa. Ei kai ne nyt viinan kanssa mämmiä syö!?!

- - - Updated - - -

Saavat hyvän syyn olla koko pääsiäisen aivan katollaan.. "Ei ku me vaan paapan kanssa mämmiä"

Mihin tää maailma on menossa!

Tämän päivän tissisaldossa paljastissien sarakkeessa on vain aviotissit. Olen kyllä joutunut kaduilla käyttämään reilusti mielikuvitusta. Onneks se on mulla hyvä! Eli periaatteellisella tasolla tänäänkin olen nähnyt useita ison appelsiinin kokoisia senjoriittapaljastitsuloita. Mutta enhän minä semmoisia, enhän...

Voi sentään tuota aviotissien läimettä! Se on kyllä mukava juttu naimisissaolossa että kaikki on yhteistä, ml aviotitsukat.
Tuli tuossa aulassa pieni kiusaus jonka helposti ohitin, enhän ole eläin. Nimittäin, ranskalaispoijjaat teki mukia. Ne ryysti kokakolaa ja rommia. Olisko mitään ehdotuksia mitä vois tehdä yksin hotellihuoneessa?

:wtf: Mikäs sitä likkaa ny riepoo?

Oli vähän energiat matalalla viimeisiä tunteja pitäessä (se kasvisruokapäivinä tarjoiltava quorn-paska on ihan suoraan saatanasta) ja edessä oli vielä iltavuoro seuran vastaanotossa. Mutta nyt fiilis jo parempi, kohta pääsee kotiin :)

Jaa mä kävin tänään etnisessä lounasravintelissa ja siellä tais olla ihan sama menu, quorn-paska. Koko paikka hais ihan kainalohielle ja makealle vanhuksen kuselle. Ihme on että en ole paskantanut tänään housuuni. Sen verran kyllä oli itsesuojeluvaistoa että mikrobien hytkyttelevät ravunpyrstöt jätin testaamatta.

- - - Updated - - -

Pitikin mennä sinne. Oikein harmittaa kun hyvä nälkä meni hukkaan.

Voi sentään tuota aviotissien läimettä! Se on kyllä mukava juttu naimisissaolossa että kaikki on yhteistä, ml aviotitsukat.
Tuli tuossa aulassa pieni kiusaus jonka helposti ohitin, enhän ole eläin. Nimittäin, ranskalaispoijjaat teki mukia. Ne ryysti kokakolaa ja rommia. Olisko mitään ehdotuksia mitä vois tehdä yksin hotellihuoneessa?

Ainahan voit hieman pohdiskella sanoja. Meillä maailman vahvimmilla miehillä on tärkiää välillä pysähtyä ja pohdiskella sanoja. Toinen vaihtoehto on vanha kunnon sanaristikko, eli KRYPFTO!

Tai sitten nopee hanska. Sen jälkeen ei niin nopee.

KRYPFTO, ei missään nimessä huono. Ainut vaan että kuivamustekynä jäi Malmille. Mutta ainahan voi verestää vanhoja ristikoita mielessään:

Almila - atso
Mauste - anis
Hiilivety - etaani
Enid - blyton
Voittajille - kullat
Radio - asa

Tässähän se ilta muuten meneekin!

- - - Updated - - -

Täällä helssinkissä olis muuten kätevä pelata ns neekeripeliä. Jokaisesta nähdystä neekeristä saa yhden pisteen. Poikkeuksena kymmenen pisteen bongaus, eli naapuri ylioppilaslakki päässä. Ihan korrekti juttu vai mitä? Ai eikö?

Back
Ylös Bottom