Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saattaahan ne kyydit kyllä olla melkoiset kunhan hänet saat liennyteltyä yhteispeliin.

Mitä mä just katoin? Pitäiskö lopettaa juutuubeilu..?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Edes minä en pystyisi kyseiseen suoritukseen. No kyllä mä oikeesti. Hah. Yks kaveri veti kuitenki väärinostamisen ihan uusiin ulottuvuuksiin. Se oli myös täälä Barcelonassa, liput oli hommannu samaan peliin. Ei sit huomannu että pelipäivää oli aikaistettu vuorokaudella! Böhöhöö.

- - - Updated - - -

Ja hei, geeäsäksärrä kolmosen kautta nelosen puhaltimella jättää sen, psssfffififiifiif..

Palstan seksismi on ollut aallonpohjassa. Pitää yrittää skarpata. Vähän munaton olo vaan tässä väärinostamisen tiimellyksessä. Ja ens viikko lomaa, tsaijaijai

Onkos muille tullu jo verolappuja, että paljon tulee palautuksia/mätkyjä? Työkaverille tuli jo melkein viikko sitten, mutta ei ole täällä näkynyt.

Säikähdin niin herätyskellon soittoa ja sain hikan. :jahas:

Huomenta.

Minulla oli työkaluissa laikka punaisena koko yön, koska olin unessakin palaverissa. Sen jälkeen rilluttelin. Story of my life.

Voi perkule.. Saattas olla kiinanlähtöä tiedossa ensi viikoksi. Ei siinä muuten mitään ongelmaa olisi mutta tajusin illalla nukkumaan mennessä että Liigan finaalit pelataan sillon :(

No perkele, missä minun lappu?! Ei ole kyllä emännällekään tullut.

aakkosjärjestyksessä, sukunimen mukaan... ei mullekkaan oo tullu ja sulle tulee varmaan vasta mun jälkeen :D

- - - Updated - - -

jos tänään olis hyvä päivä ja pääsis asuntokaupoille :) kelikin on varsin lupaava!

Back
Ylös Bottom