Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sain juuri sähköpostia tällaiselta tytöltä, vähän huonolla suomella tosin. Jollekin ihme xxx-sivustolle kun rekisteröityisi, niin olisi luvassa videomateriaalia ja yhteystiedot... Kuinkahan minusta on tullut niin suosittu, että tällaisia fanikirjeitä tulee nykyään viikoittain?

Photo.webp

Kannattaa pyytää tilinumero ja sopia että maksaa lennon ja 5000€ viisumin käsittelyn ja 10000€ tullauksen Keniassa (teollinen meijerituote koska DD).

Huomenta cuntit, porakone on taas oikeinpäin kun on yksi yö nukuttu kunnolla ja testotasapaino asettunut normaaleihin lukemiin. Tänään en anna Ultimeetsian päästä ihoni alle. Peiton alle. Ihoni alle.

No bodyn tyttökuvaan arvioisin syyksi että olet tehnyt niin paljon töitä tietokoneella ja selaillut erittäin kiinteästi töihin liittyviä sivustoja. Tämä akateeminen nakkerineiti on kiinnostunut sinusta siis älysi takia. Häntä kiinnostaa (siis häntäkin kyllä kiinnostaa mutta tässä ei tarkoiteta ensisijaisesti sitä) älysi ja se purkautuu MASSIIVISENA seksuaalitarpeena juuri sinua kohtaan. Funcilla olikin jo hyvät vinkit miten kaikki saadaan päättymään onnellisesti ja koko loppuelämäsi on yhtä naimisen loisketta.

- - - Updated - - -

Ai että ärsyttää tuo johtokasa neidin takana. Todella vittumainen siivota tuommosten takia. Jätä se.

Mitäs siihen sanotte ku mä oon täälä vielä makuuasennossa?

Aamuulostee on melko tylsä tapahtuma. Paisteja on huonosti liikenteessä. Ip ja ilta on mielekkäämpää aikaa käydä ulosteellä. Tälläistä olen tässä alkuviikon aikana oppinut.

- - - Updated - - -

Meinaakos eventa tänään siivota?

Siivosin jo eilen, ei sitä nyt heti tänä vuonna toiseen kertaan tartte.

Mitäs siihen sanotte ku mä oon täälä vielä makuuasennossa?

Sanon, että minäpäs olenkin jo makuuasennossa.

Mitä sä teet sielä makuuasennos?

- - - Updated - - -

Mä tuumailen, että söisinkö aamiaiseksi sian ulkofileestä ammattitaidolla valmistetun leikkeen?

- - - Updated - - -

Toinen aamiaisvaihtoehto olis palapaisti.

Selailen pakkista ja just tällä hetkellä kirjoitan offtopiciin

Aika tylsää, ku ottaa huomioon mitä kaikkee muuta makuuasennos vois tehdä. Esim. nukkua.

- - - Updated - - -

Mutta nyt aamiaiselle kes kustaan.

Back
Ylös Bottom