Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

kyllä vähärasvainen liha puolivuotta säilyy hyvän makuisena. Rasvaisempi kestää pari kolme kuukautta

En ole tuota boldaamaani ymmärtänyt ikinä, jos tuote on jatkuvasti pakkasessa/jäässä miten se voi silloin pilaantua. Olen itse joskus pakastanut selkeitä läskiviipaleita kun olen ostanut possunkylkeä palana paistia varten. Läski on ollut pakastettuna jopa vuoden tai ylikin ja kas kummaa, kun olen sen sulattanut ja laittanut perunalaatikon päälle = yhtä hyvää kuin vastaostettukin!

Miksi ihmiset pitävät puhelinta suunsa edessä vakaa-asennossa, kun puhuvat handsfree-kuulokkeet päässään? Eihän se puhelimen mikki taida edes olla päällä, kun on handsfree-napit kytkettynä.

Tohon kysymykseen ei saa noilla tiedoilla vastaukseksi lukua..

Tää olikin tällänen universaalikysmys. Työttömällä pitäisi olla aikaa liikkua, huoltaa kuntoaan ja syödä terveellisesti. Työt ei sotke unirytmiä, eivät sanele syömisiä taikka sabotoi harrastuksia.

Mä olin pari kuukautta talvella työttömänä ja jälkikäteen tuli mietittyä että senajan olisi voinut käyttää tehokkaammin kuin mitä todellisuudessa tein. Valtava määrä aikaa harrastuksille kuitenkin kyseessä.

Ruokavaliota koitin pitää Jutta ja superdieetit tyyppisenä.

aamupuuro

omena

150-200g kalaa/kanaa/jauhelihaa vihanneksia salaattia

rahkaa välipalaksi

150-200g kalaa/kanaa/jauhelihaa vihanneksia salaattia

rahkaa ja hedelmiä iltapalaksi.

liikuntana toimi joka aamuinen tunnin reipas kävely.
3-4krt viikossa salilla.
1-2 krt/vko uimassa.
1-2krt/vko hölkällä.

Ei se parissa päivässä miksikään mene, avaamaton purkki vieläpä. Puuroa, pannaria tai jotaa väsäät. Mihin alunperin ajattelit sen käyttää..

Njaa, viimeinen käyttöpäivä on viimeinen käyttöpäivä ihan syystä, niihin hitaasti pilaantuviin laitetaan parasta ennen -päiväys. Mutta tosiaan, tee siitä ruokaa.

Miten ihmeessä joka helvetin tv-kokki on täyteen tatuoituja kuin jotkut helvetin mopojengiläiset?

Joo aika hiljaista on itselläkin kun rupeaa miettimään "täyteen tatuoituja" kokkeja, vaikka seuraankin mielelläni kaikki mahdolliset kokkiohjelmat mitä telkkarista tulee. Tomilla nyt on joo, ja sitten on näitä joilla on yksi-kaksi kuvaa, missä ei tietysti ole mitään ihmeellistä. Ehkä se vaan tuntuu kun Björck on ehkä tämänhetken (?) kuumin suomalainen tv-kokki, ja on monessa esillä?

C201205-T-Graham-Elliot-Q-and-A.jpg

On tuossa USAn Master Chef tuomarissakin jotain piirustuksia. Ehkä "joka helvetin" on silti lievää liioittelua.

Miks mun vaatteet on välillä täysin kylmiä ja välillä semilämpimiä kun niitä koneesta laitan kuivamaan? mahotonta meininkiä

Joo Graham mastercheffistä tuli itselläkin mieleen, mutta en ole hänen ikinä nähnyt kokkaavan mitään niin en edes maininnut.

- - - Updated - - -

Miks mun vaatteet on välillä täysin kylmiä ja välillä semilämpimiä kun niitä koneesta laitan kuivamaan? mahotonta meininkiä

eri pesuohjelma. Kylmä / Kuumapesu.

Onko jotain kätevää tapaa saada danskebankin nettipankista kuitti maksusta? Eil siis "todiste" maksun saajalle että maksu on lähtenyt? Harvoin sitä tarvii mutta yhteen paikkaan (tonne) maksaessa pitää lähettää toditste maksusta jotta tilaus ei viivästy. Luulis olevan kätevämpi tapa ku joku dorka kuvakaappaus?

Nim. ei osaa

Vahvasti väittäisin että aina oon painanu samaa pikapesu nappulaa enkä muihin säätöihin oo koskenu. Ehkä oon sitten kännissä nojaillut koneeseen asioille mennessä. Mene ja tiedä. Pikapesukin tolla koneella kestää jotai 40min. Eikö se oo jo ihan pesu vaan?

edit. hassuttelin quoten kans joten menkööt ilman

Vahvasti väittäisin että aina oon painanu samaa pikapesu nappulaa enkä muihin säätöihin oo koskenu. Ehkä oon sitten kännissä nojaillut koneeseen asioille mennessä. Mene ja tiedä. Pikapesukin tolla koneella kestää jotai 40min. Eikö se oo jo ihan pesu vaan?

edit. hassuttelin quoten kans joten menkööt ilman

Onko miten vanha kone kyseessä? Kuulostaa vähän samalta kun joskus ensimmäinen ostamani pyykinpesukone tuli tiensä päähän. Kone oli n.5v vanha eli ikäloppu. Masiina toimi hyvin, linkosi ja pesi. Ainoa ongelma oli vain tosiaan se laitteessa oleva ohjelma joka meni jotenkin sekaisin. Pesuohjelman valinnalla ei ollut käytännössä mitään vaikutusta siihen mitä se kone seuraavaksi teki. Laitoit 60 asteen kirjopesun, niin se saattoi juhlia pari tuntia linkousta ja sen jälkeen kastella pyykit ja päättää ohjelman jne :D Olihan se jännää kun ei tiennyt mitä sieltä aina seuraavaksi tulee.

Back
Ylös Bottom