Mulla on ollu kypsää kanafilettä pakasteessa about puoli vuotta. Onkohan vielä syömäkelposta?
kyllä vähärasvainen liha puolivuotta säilyy hyvän makuisena. Rasvaisempi kestää pari kolme kuukautta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on ollu kypsää kanafilettä pakasteessa about puoli vuotta. Onkohan vielä syömäkelposta?
kyllä vähärasvainen liha puolivuotta säilyy hyvän makuisena. Rasvaisempi kestää pari kolme kuukautta
Tohon kysymykseen ei saa noilla tiedoilla vastaukseksi lukua..Mikä on hyvä viikottainen liikunta ja syömismäärä työttömälle?
Tohon kysymykseen ei saa noilla tiedoilla vastaukseksi lukua..
Miten ihmeessä joka helvetin tv-kokki on täyteen tatuoituja kuin jotkut helvetin mopojengiläiset?
Miks mun vaatteet on välillä täysin kylmiä ja välillä semilämpimiä kun niitä koneesta laitan kuivamaan? mahotonta meininkiä
Vahvasti väittäisin että aina oon painanu samaa pikapesu nappulaa enkä muihin säätöihin oo koskenu. Ehkä oon sitten kännissä nojaillut koneeseen asioille mennessä. Mene ja tiedä. Pikapesukin tolla koneella kestää jotai 40min. Eikö se oo jo ihan pesu vaan?
edit. hassuttelin quoten kans joten menkööt ilman