Milloin on paras aika vetää hiilarit?
Aamupalalla sekä ennen treeniä ja treenin jälkeen.
- - - Updated - - -
Aamupalalla sekä ennen treeniä ja treenin jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saamalla mave- ja kyykkysarjapainoihin kehitystä 30-50 kiloa. Tai no jos ihan aloittelijasta kyse niin isoihin liikkeisiin jotain tuota luokkaa lisää painoa, niin ei vatsoja tarvitse tehdä yhtään ja jotain tapahtuu varmasti alakerrassa. Vatsalihakset näkyy sitä paremmin mitä vähemmän rasvaa on niiden päällä eli rasvaprosenttia tiputtamalla. Geeneistäkin kiinni miten hyvin näkyy ja minkälainen on vatsalihaksiston rakenne.miten saa hyvin kehitettyä vatsalihaksi ja saisi ne paremmin näkyviksi?![]()
Mitä olette mieltä kannattaisko maksaa pt vaikka 5 käyntiä?
Mulla ei ole ohjelmaa enkä tiedä ruokavaliosta treenatessa. Joten..
Joo kyllähän googlaamalla varmasti löytyy vaikka ja mitä. Mulla vaan ei ole aikaa istua netissä(kolme lasta, yritys, 200 eläintä), joten haen ns. oikotietä onneen ja toivon saavani vastaukset valmiina eteeni. Näitäkin kysymyksiä tänne heittelen asiakkaitten välissä eli puhelimella nopeasti silloin kun on tilaisuus. Se vähäinen vapaa-aika mitä mulle jää... käytän sen mieluummin liikkuen kuin nettiä selaten.
Mitä olette mieltä kannattaisko maksaa pt vaikka 5 käyntiä?
Ei jos ruokapuoli on kunnossa.
No kyllä se ero on ihan huomattava vetääkö treenin jälkeen palkkarin vai normiruokaa