Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tuo äitisi ehdotus oli nakkerien tekosia, asiaton heitto, Inkivääri upottaa kyllä nyrkkinsä sinuun aivan mieluusti

- - - Updated - - -

Joskus kiersi sellainen väittämä, että jos henkilö piirrustelee paljon, etenkin kukkasia, paperin reunustoille, niin henkilö on seksuaalisesti turhautunut.
Tuli vaan mieleen. Valkoiseen.

Seksisti!

Joskus kiersi sellainen väittämä, että jos henkilö piirrustelee paljon, etenkin kukkasia, paperin reunustoille, niin henkilö on seksuaalisesti turhautunut.
Tuli vaan mieleen. Valkoiseen.

Minä olen kuullut saman jutun. Lähinnä olen turhautunut tuntien tylsyyteen.

Se on kyllä totta. Mulla oli koulussa semmoinenkin kurssi kuin sillanrakentaminen. Ihan turhaan niitä oikeastaan tehdään. Minkä ihmeen takia ihmisen pitäisi päästä johonkin siltaa pitkin mihin ennenkään ei ole päässyt? Ei se seksuaalinen turhautuminen siitä miksikään muutu vaikka kuinka kätevästi pääsisit vaikkapa joen toiselle puolelle. Parempi hakata nekin rahat johonkin missä ei ole niin kamalaa vaivaa, hukata vaikkapa taksimersun penkkien väliin.

Kaikki te ootte seksuaalisesti turhia.

Paskapuhetta. Mä olin äsken hyödyllinen ku kiersin ääsjoen pesukommuuttirinkiä ja kuuntelin autoradiosta volyyminuppi voimakkaalla tulipäähippiäistä. Tiesittekö että Ylppö on kova jätkä. Keekki ei.

:rinki:

image.webp

Ja ilman sitä siltaa voi vaikka pulahtaa siihen jokeen jos totinen tarve on siitä just silloin oikeasti mennä, mitä kyllä sanalla sanoen epäilen. Virkistävää se saattaisi kuitenkin olla jos välillä pulahtaa, jos se joki ei nyt satu olemaan joku äärettömän paskainen ulosteperäisten bakteerien täyttämä haisulijoki. Tai syvä joki jossa mies lykkii sinua väkisin takaapäin flanellitakissa.

- - - Updated - - -

Paskapuhetta. Mä olin äsken hyödyllinen ku kiersin ääsjoen pesukommuuttirinkiä ja kuuntelin autoradiosta volyyminuppi voimakkaalla tulipäähippiäistä. Tiesittekö että Ylppö on kova jätkä. Keekki ei.

:rinki:

katso liitettä 113684

Mihin suuntaan peruutuspeilit on suunnattu?

Ja ilman sitä siltaa voi vaikka pulahtaa siihen jokeen jos totinen tarve on siitä just silloin oikeasti mennä, mitä kyllä sanalla sanoen epäilen. Virkistävää se saattaisi kuitenkin olla.
Hauki puree vehkeisiin ja siinä jää virkistävyys kauas. Samaten kalastajalla menee ruokahalut kun kalan suupielessä roikkuu...

Tai piraija. Paitsi jos on suu täynnä munkkia.

Kuntit, nyt on tosi kyseessä. Ilmiselvästi eläin-moodi on jäänyt päälle. Kävin nauttimassa lounaaksi Grillattu Kananrinta -subin, sen meisselin mittasen. Ilmeisesti kananrinta olikin tänään mallia mikrossa lämmitetty. Mutta. Eläimellistä on se, että kun pääsin kustannuspaikalle, mukanani oli salakavalasti Angry Birds party saits -karamellipussi. Mutta onni onnettomuudessa, kyseisen makeispussukan tuotteet sisältävät lempimausteitani Esaa ja Anssia. Ja elintarvikevärejä. On makoisaa.

Nyt mä vähän miettisin tota hommaa, tanga-mallin uimahousukausi lähestyy ja tuommoista possuttelua. Sen LÄHES meisselin mittasen subin vielä ymmärtää mutta viinikumit menee jo vähän överiksi. Et kai vaan syönyt eilen Tanssii Kuntien kanssa ohjelmaa katsoessasi karamelliä ja ryystänyt sokerilimunaatia päälle!!? Mulla on erittäin terveelliset eväät mukana, sis ananakyrs.

- - - Updated - - -

Hapatettua maitorahkavalmistetta nähkääs

- - - Updated - - -

Pitää kato ladata tykki viikonlopun jäljiltä

fedit nakkerit taas seksistisine juttuineen

Jumalauta, toden totta. Kyllä nyt tekee mieli sormettaa ja lujaa. Kurkkua senkin pervot.

Ananaskyrssi on muuten itelläkin iltapäiväpalana. Onhan se natsisivan makuvaihtoehdoista se paras.

No, mä heitän nää loput namit roskiin. Kiitos pelastuksesta.

Enhänmä ny tässä voi pissaileen ruveta. Vaikka paljaskikkelinä hommat rullaa paremmin. Mutta mietis ny sitä hommaa, jos mä vedän mun ALFA-kuset tohon roskikseen, niin jumalauta töiden väistelystä ei tulee mitään kun koko saatanan kerros on täynnä kiimasta mirriä. Enkä minä jaksa kuin 7 kertaa tunnissa. Huulihölkät sisältyy.

Uuvuin pelkästä ajatuksesta. Toisaalta kyllä, ajoasennon löytäminen vakuumipakatuilla kivillä on huomattavasti helpompaa kyykkymallin moottorilla varustetussa pyörässä. Täytyypä vielä miettiä tota kusasua ja siitä seuraavaa nusasua. Vitzsi oli omakeksimä.

- - - Updated - - -

Miten muuten toi eventan avatari on noin seksistinen. Ihan ku se iskis mulle silmää jatkuvasti.

Kauheen seksististä juttua teillä. Kuiteski tarttuu ja heitän pian jotai rivoseksististä meidän sihteereille/assistanteille. Kuka siitä ottaa vastuun?

- - - Updated - - -

Eventa on muuten ihan paljaskikkelöisenä kuvassa. Saatan nähdä rajauksien ulkopuolelle!

En minä ainakaan. Sitäpaitsi, sihteereille kuuluukin puhua pelkkää seksistissävytteistä asiaa. Se kuuluu niiden työnkuvaan.

- - - Updated - - -

Asiavirhe, vastoin yleistä harhaluuloa, on silläkin yksilöllä pimpilys. Eli eventa kuvassaan vain paljaspimpilyslöi. Ja älä kuvittele liian pitkälle, karvapeitteensä läpi ei näe ja ne tuntuu inhalta nielussa. Kaveri kerto.

Se on kyllä just tommonen TÖRKEE flirtti ja miehen seksuaalinen hyväksikäyttäjä. Mä meen nyt syömään, katotaan selviänkö siltä reissulta ilman kontaktia, eräs asiallisuuspaisti kopsutteli juuri sinne salonkiin ja kaikki merkit on viitannut jo pitemmän aikaa siihen että vähän härillä oltaisiin. mm aamuisin huomenta, puhuu muutenkin jotain en muista mitä, käyttää kauniita vaatteita väriä en muista mutta istuvat hyvin jne vähän liiankin tyrkky mutta kai sitä vois vähän "jeesata"

- - - Updated - - -

Tuo on yks mun lempijuttu kaikista ATK-taidoista tuo kursivointi.

En muista kun en edes jaksa kuunnella, tuskin mitään tärkeää kun se kuitenkin hymyilee eikä huuda yhtään.

- - - Updated - - -

aallonsepiä sillä ei ole. Minä olen lähettänyt viime viikolla sepille ns iimeiliä.

Back
Ylös Bottom