Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ranskalainen taikamatto kuulostaa paljon paremmalta ku lentokone.

Minkä takia twitterissä mua on alkanu seuraamaan pari jotain random bändiä. Kuuleekohan ne, että mun seuraaminen edistää niiden uraa eteenpäin. Tai ehkä mun yks twiitti on niin katu-uskottava ja ne haluaa seurata mua sen takia, kun oon niin cool.

Mä veikkaan että ne on jotain semmosia kamalia seksihulluja jotka on nähny esim interwebissä kuvan sun pesukomuutista. Nyt ne yrittää keinolla millä hyvänsä päästä lähietäisyydelle ja kuten jo mainittiinkin ehkä miettivät sitä miltä hiuksesi haisevat. Ne haluaa siis tunkee klyyvarinsa sun hiuspehkoon. piste.

- - - Updated - - -

ja nuuhkis

- - - Updated - - -

Tai sitten ne voi olla ne ulkomaalaiset nakkerit, Pingo Pango ja Abu Dhabi. Nakkeroivat vaan kiusantekomielessä.

Eiköhän vokotti hoitanu hommat kotio jo. Tässä tapauksessa kymppikerhoon pääsemiseksi ei tarvittu korkeusmääritystä, vaan Pakkiksen uusi Virallinen Ennätys kertojen lukumäärässä saman vuorokauden aikana, eli kymmenen plus yksi palauttava huulihölkkä.

On se vaan mahdoton mies tuo Vokot. No sen verran se on ottanut koville että ei ole vielä päässyt kustannuspaikalle.

What, saitko sinä siinä suomennosgeneraattorissa nimen Kaisla Hirvelä?

Minä nimittäin sain Otso Hirvelä. Toi olisi oikeasti cool nimi, tuolla nimellä saisin varmaan naisiakin. :D

Sain joo. Mehä ollaa sitte käytännössä sukua vaikka sukunimet onkin oikeesti hyvin erilaiset :D

Pitäs varmaan tehdä uus rofiili tänne, kun nuo nakkerit ovat joka postissa jo sörkkimässä. Ajatteleppa ny JohnyV vaikka noita kaksosia tossa, herkkua. Pimpilys.

edit. ei fedit. terveisin PingoPango ja AbuPapu.

Pllrllprlrlprllrlrlprllll... Tommonen ääni kuuluu kun pärisyttää huulillaan noitten herkkujen välissä nam nam. terveiset ulkomailta hälsingar från utomlands säger nakkernarna PingoPango och AbuDhapi

- - - Updated - - -

Joo alkaa olla sen verran villiä ja kasvojen menetys lähellä näiden sumeilemattomien nakkereiden takia että uusi ehompi rofiili pitää luoda. Mutta mikä se nimi sitten on? Olisko vaikka Ojentaja-Man

Kyllä siinä jotain ULTRAMASSIIVISUUTEEN viittaavaa pitäisi olla. Ja kehariin. Ja lisäksi siinä pitää esiintyä jokin kirjainyhdistelmä mm. Capsit päällä. Yksi vaihtoehto voisi olla:

DD-KEHARI

tai

XXL-PODARI

tai

TITTIEMÅNSTER-6

Joku vois Irmanpäivän kunniaksi viedä mut lentokoneella jonnekin.

finski.webp

Jos lähdetään purkaan takaapäin

1. Olikse niin, että sylikoirat voi ottaa koneeseen? Isommat ruumaan?
2. Kone ei oo menossa kiinaan, väärä kone? Ja housut jalkaan, ei olla japaniassa.
3. Disguise dogi saa tulla koneeseen, koska ei kukaan usko että koira tulis koneeseen sala-asussa.
4. Finskin lennoilla tarjoillaan aina sämpylää. Mutta henkilökunnan toimesta! Aika liian seksististä. Plus vielä ei oo kone noussu edes kentältä. 10-kerhossa pitäis olla korkeuksissa.
5. Ei lennoilla saa röökaa!

En tiedä tulisko tästä mitää. Pitää miettiä pyyntö uudestaan.

feikkiedit. Palkallinen työaika, liikaa töitä + kunnon työkalut :o

Minua on turha odottaa kustannuspaikalle viikkoon. Olenhan mm.ulosteellä.

image.webp

Selvä puute tässä hommassa, multa puuttuu rofiilista kuva. Pitääpäs ottaa työn alle ja sitten kontsalle tilaus että liittää minutkin lentomatkustajaksi. Laitan sen sitten kotosalla vessan seinille kehyksiin.

Ja vokotin retkisettiin myös iso lohkare hiilihappojäitä, icepoweria, hiilikuituiset ojentajasuojat ja Mannisen Maniaa kymmenen kilon säkki. Ja savukkeita joita voi sitten röyhyyttää rakastelun päätteeksi ihan kuin elokuvissa.

- - - Updated - - -

Ja sivuvaunu mopeti jossa on makuupussillinen mustaa makkaraa.

- - - Updated - - -

Katoppas Seinäjoella esiintyy Sami Heedperi. Vitsailee rahasta.

- - - Updated - - -

nimim TITTIEMONSTER 69

Joskus kiersi sellainen väittämä, että jos henkilö piirrustelee paljon, etenkin kukkasia, paperin reunustoille, niin henkilö on seksuaalisesti turhautunut.
Tuli vaan mieleen. Valkoiseen.

Back
Ylös Bottom